Název: Analýza marketingových kanálů trhu služeb a analýza jejich užitku pro konkrétní obor.
Překlad názvu: Analysis of marketing channels and their utility in the field of language schools.
Autoři: Romantseva, Anna ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: frekvence nákupu; marketingový mix; obchodní zástupce; frequency of purchase; marketing mix; sales man

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51150

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205837


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet