Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení činnosti marketingového manažera ve vybraném podniku
KOŘÍNEK, Pavel
Cílem diplomové práce je definování činností marketingového manažera, jejich zhodnocení a následné stanovení návrhu ke zlepšení v podniku Spojené kartáčovny. Tato společnost se zabývá především výrobou úklidových prostředků pro domácnost, produktů dentální hygieny a natěračských a malířských potřeb.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Zhodnocení marketingového řízení a návrh na jeho zlepšení
Šustková, Jitka ; Pavelka, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti VÍNO SÝKORA, s. r. o. Zkoumá celkovou situaci na trhu s vínem, společnost samotnou, její silné a slabé stránky,příležitosti a hrozby a na základě těchto analýz navrhuje taková řešení marketingového řízení, která by přispěla k získání nových zákazníků a tím ke zvýšení obratu a zisku společnosti.
Marketingová strategie soukromé oční ordinace
Roman, Aleš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro soukromou oční ordinaci. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Byl vytvořen 4P a 4C marketingový mix zdravotnictví. Praktická část začíná představením oční ordinace. Dále dochází k analýze prostředí ordinace za pomoci následujících metod: McKinsey 7S, Porterův model konkurenčních sil a SLEPT analýza. Závěry z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Posléze jsou rozebrány jednotlivé otázky dotazníkového šetření zaměřeného na měření spokojenosti pacientů a jejího zlepšení. Z dotazníku jsou vyvozeny návrhy a možnosti jak zvýšit klientům komfort při vyšetření. Toto je shrnuto v části návrhy řešení a diskuze.
Návrh marketingové srategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována SWOT analýza, Porterova analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navržena možná řešení.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Drápelová, Zuzana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomová práce je realizovat marketingový audit společnosti IMI Hydronic Engineering na českém trhu za účelem identifikace problémových oblastí i příležitostí, definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a následné doporučení postupu pro zvýšení jak marketingové výkonnosti této společnosti, tak ke zvýšení výkonnosti společnosti jako celku. Marketingový audit je komplexní analýzou podniku i jeho okolí, jež neobsahuje pouhou analýzu současné situace společnosti, ale také návrh opatření. Marketingový audit v této práci je proveden na základě metodiky popsané v teoretické části a skládá se z analýz šesti vzájemně souvisejících částí. Z nichž první část, audit marketingového prostředí, se zabývá analýzou externího prostředí společnosti IMI Hydronic Engineering realizovanou skrze PESTLE analýzu a Porterův model 5 sil. Následujících pět částí se zaměřuje na audit interního prostředí této společnosti. Těmito části jsou audit marketingové strategie, audit marketingu, audit marketingových systémů, audit marketingové produktivity a audit marketingových funkcí. Výsledky jsou sumarizovány v komplexní SWOT analýze. Doporučení, návrhy změn, strategie, cílů i KPI jsou uvedeny v závěru práce.
Business plan and marketing strategy propositon for Watersports Complex Praha
Lazar, Michal ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kucka, Miroslav (oponent)
Diplomová práce je zpracovaná za účelem vytvoření podkladů pro podnikatelský plán v oblasti marketingové strategie sportovo-rekreačního areálu. Teoretická část se zabývá marketingem, strategickým řízením podniku a strategickým marketingem, kde popisuje proces vytváření marketingové strategie. V praktické části je popsaná koncepce podnikání a vytvořená marketingová strategie s odhadem nákladů. Tato část vychází z důkladné analýzy trhu a zákazníků.
Analýza marketingového mixu motoristického areálu
Křížová, Ilona ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Fousek, Vlastimil (oponent)
Motoristické disciplíny autocross, rallycross a motocross již nemají ve světě takové postavení jako ve své nedávné historii. O diváckou přízeň se musí dělit s rostoucí nabídkou jiných lákavých volnočasových aktivit, mezi kterými si lidé pečlivě vybírají. Zároveň se autokluby spravující motoristické areály, ve kterých se pořádají nejrůznější podniky těchto sportovních disciplín, musí vyrovnat s odlivem finančních prostředků či věcné podpory od některých sponzorů. Ti začínají mnohem pečlivěji selektovat sporty, se kterými chtějí spojit svoji značku. Pro dosažení celkové prosperity motoristických areálů je proto nutné zaměřit marketingovou komunikaci oběma směry, B2B i B2C. Teoretická část seznamuje se strategickým marketingem ve sportovním prostředí s hlavním zaměřením na marketingový mix. Praktická část se pomocí empirické a teoretické metody zabývá analýzou marketingového mixu autocrossových, rallycrossových a motocrossových areálů v České republice. Závěr praktické části se věnuje samotnému naplnění cíle diplomové práce. Nejprve je proveden rozbor marketingového mixu autocrossového, rallycrossového a motocrossového areálu Sedlčanské Kotliny. Zjištěné informace jsou pak následně aplikovány na vytvoření nové marketingové strategie sportovního zařízení.
Arts Management - marketingová strategie symfonického tělesa (Filharmonie mladých Praha)
Fröhlich, Vojtěch ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Raková, Iva (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii symfonického orchestru Filharmonie mladých Praha včetně stanovení marketingové koncepce, zpracování výzkumu publika a návrhu marketingové komunikace. Marketingové strategii předchází vnitřní a vnější analýza subjektu za použití metody SWOT. Teoretická část práce se zabývá východisky klasické teorie marketingu a jejím využitím v praxi uměleckého managementu. Dále se zaměřuje na oblast strategického marketingu a jeho nástroje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.