Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Externí financování podniku emisí cenných papírů
Kembický, Petr ; Voda, Miroslav (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou možností dlouhodobého financování podniků. Popsáno je financování prostřednictvím cenných papírů kapitálového trhu – akciemi a obligacemi a také bankovním úvěrem. První část práce srovnává teoretické možnosti externího financování, druhá část se zaměřuje na analýzu IPO a na zhodnocení IPO realizovaných v ČR u vybraných firem.
Implementace ECM řešení v úlohách podnikového řízení
Herold, Radek ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Hrbáček, David (oponent)
Práce je zaměřena na oblast ECM a její reprezentaci v referenčním modelu řízení podnikové informatiky MBI. Primárním cílem je rozšíření a aktualizace komponent ECM vedených v MBI jako objekty, úlohy neboli podnikové procesy týkající se IT řízení podniku a vazeb mezi těmito objekty a úlohy. Práce přináší detailní přehled o přínosech, rizikách a problémech spojených s implementací jednotlivých komponent ECM.
Implementace ECM v malé firmě
Meszner, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Řezáč, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na implementaci systému pro podporu správy podnikového obsahu (ECM). Cílem práce je zavedení nových postupů při správě obsahu v prostředí malé firmy pomocí vhodného ECM nástroje a následné vyhodnocení přínosů. Teoretická část práce tvoří informační základ části praktické a klade si za cíl seznámit čtenáře se základními pojmy a principy ECM. Zejména je zde definován životní cyklus dokumentu a komponentový přístup k problematice. V praktické části jsou popsány jednotlivé kroky implementace systému ECM. Konkrétní firma je analyzována z pohledu organizační struktury a požadavků kladených na implementovaný ECM systém. V dalších fázích implementace je kladen důraz na individuální nastavení dle potřeb konkrétní firmy a automatizaci některých procesů.
Implementace Document management system ve firmě Carpiness, s. r. o
Novák, Filip ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Svatá, Vlasta (oponent)
Správa firemních dokumentů prochází dlouhodobým vývojem. Nedávno jsou časy, kdy pro správu firemních dokumentů stačily desky a šanony, avšak v současné době je většina firemních dokumentů v elektronické podobě. Elektronizace firemních dokumentů s sebou přinesla zjednodušenou manipulaci, ale v mnoha případech nesystematičnost. Podporu pro lepší organizaci elektronických firemních dokumentů přináší systémy s označením Document managament system (DMS). Diplomová práce se zabývá nasazením DMS do prostředí konkrétní firmy, kde má podpořit efektivní fungování ve vztahu ke správě firemních dokumentů.
Využití moderních nástrojů pro podporu řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí
Havránek, Lukáš ; Albrecht, Jakub (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit problematiku řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí. V oblasti řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí analyzovat skutečné potřeby cílové skupiny a navrhnout řešení pokrývající její skutečné potřeby. V teoretické části práce definuji základní pojmy týkající se této problematiky, budu se věnovat stručnému popisu vývoje groupware, popíši vlastnosti týmů a týmové spolupráce a identifikuji moderní trendy těchto nástrojů. V praktické části práce definuji cílovou skupinu práce, vymezím její potřeby a kritéria, které použiji při výběru konkrétního nástroje a tento výběr popíši.
Analýza intranetu ve společnosti a podmínky pro úspěšnou migraci
Novák, Miroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na správu podnikového obsahu pomocí intranetu. V práci je představena konkrétní vybraná společnost a popsán její intranet z informačního pohledu. Na intranetu je proveden průzkum spokojenosti mezi vybranými zaměstnanci společnosti a následně je vyhodnocen. Další kapitola se zabývá popisem vybrané technologie Microsoft SharePoint 2013, na kterou plánuje společnost přecházet, a její přínosy oproti stávajícímu řešení. Poslední část je věnována oblastem, na které by se společnost měla zaměřit pro absolvování úspěšné migrace. Oblasti jsou pojaty z pohledu společnosti, která může jednotlivé kroky uskutečnit nezávisle na třetí straně. Součástí práce jsou přílohy, kde jsou uvedeny obrázky týkající se vybrané technologie SharePoint 2013 a vzorový dotazník, který byl v rámci společnosti rozeslán.
DMS systémy a workflow
Jakeš, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o systémch na správu dokumentů (DMS) a podpoře vnitropodnikových prosesů pomocí integrovaných workflow modulů. Práce zahrnuje hlavní důvody pro zavedení DMS, benefity plynoucí z jeho zavedení, funkcionalitu typických DMS, vymezuje jednotlivé komponenty systému, mapuje stav na příslušném trhu a uvádí trendy, ke kterým bude vývoj techto systémů směřovat. Práce vychází především z praktických poznatků a snaží se najít přechod od technologie k businessu.
Analýza interní aplikace v nadnárodní společnosti s možností implementace technologie Microsoft SharePoint 2010
Kratochvíl, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kořínek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu aplikace Support central a možnost užití technologie SharePoint Serveru místo stávajícího řešení File serveru. Cílem práce je podrobit analýze Support central a technologii SharePoint Serveru, dále u obou definovat jejich silné a slabé stránky. V případě SharePoint Serveru je důležité vyhodnotit požadavky ze strany bankovní instituce, rovněž je nutné pečlivě analyzovat SharePoint Server pomocí check listu. V další části bakalářské práce jsou definovány klady a přínosy, které tato technologie umožňuje, taktéž se zde zmiňuji o typech customizace a jejích výhodách. Důležitou součástí této práce je kapitola pojednávající o analýze rizik, která mohou nastat v případě zranitelných míst. Prostřední část práce se zabývá otázkou optimalizace podnikových procesů a neméně důležitou roli zde hraje rovněž analýza dopadů, která objasňuje, jaké dopady můžou nastat v bankovní instituci jako důsledek neočekávaného výpadku. Poslední část se zabývá návrhem architektury v bankovní instituci a analýze užitků a nákladů, která vymezuje náklady a očekávané výnosy technologie SharePoint Serveru. Důležitým prvkem je i doba návratnosti této investice.
Využití Darwin Information Typing Architecture v ECM řešení společnosti
Kovář, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Šoule, Marek (oponent)
Práce se věnuje standardu pro popis a uložení strukturovaného obsahu Darwin Information Typing Architecture (DITA). Jejím cílem je shrnout poznatky o technologii DITA, obecně popsat možnosti její integrace do ECM řešení a na základě těchto poznatků navrhnout vhodný postup pro zavedení DITA do systému pro správu podnikového obsahu konkrétní SPOLEČNOSTI dle jejích specifických požadavků. Teoretická část práce prezentuje koncept informační architektury DITA, předpoklady pro její použití, základní principy a postupy pro vytváření DITA dokumentů. Srovnává technologii DITA s jejími alternativami a věnuje se jejímu budoucímu vývoji. V jejím závěru také obecně rozebírá principy integrace DITA do ECM řešení. V praktické části je navrženo ukázkové řešení, které demonstruje implementaci technologie DITA do systému pro správu podnikového obsahu projektantské společnosti na základě jejích specifikovaných požadavků. V rámci návrhu jsou porovnávány nástroje pro vytváření a editaci dokumentů a na základě zvolených kritérií je jeden z nich vybrán. Jednotlivé fáze jsou dále rozpracovány a formují tak ucelený pohled na zavedení DITA v praxi. V závěru jsou sepsány obecné závěry a vydána doporučení pro společnosti, které by měly zájem zavést standard DITA do jejich řešení pro správu obsahu.
Řešení správy dokumentů u drobných živnostníků
Joos, Filip Alexius ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem bakalářské práce je podrobná analýza a následné zdokumentování postupů týkajících se zavedení aplikace na správu dokumentů a změny souvisejících procesů u drobných podnikatelů. Metoda dosažení tohoto cíle se zakládá zejména na popisu, pochopení a následné aplikaci teoretických základů v praxi, konkrétně u drobných podnikatelů. Společně s tím je popsán i výskyt všech problémů a překážek, které se při zavedení mohou vyskytnout. Přínos této práce spočívá ve vytvoření návodu, jak řešit správu dokumentů ve firmách výše zmíněného typu. Dalším důležitým prvkem je zhodnocení přínosů zavedení aplikace na správu dokumentů na základě zkušeností z reálné firmy. Tato práce je rozdělena do několika kapitol -- analýza trhu a současného stavu, význam dokumentů pro firmy, samotný proces implementace aplikace na správu dokumentů, problematika a aplikace nástroje pro digitalizaci dokumentů, zhodnocení a porovnání dílčích stavů ve firmě, závěr a prognóza budoucího stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.