Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24,207 záznamů.  začátekpředchozí24198 - 24207  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.85 vteřin. 

Zkoumání vlivu velikosti aditiv záporné aktivní hmoty na životnost olověného akumulátoru
Mikoláš, Jiří ; Novák, Vítězslav (oponent) ; Bača, Petr (vedoucí práce)
Úkolem výzkumných prací je studium a minimalizace nových mechanismů poruch u olověného akumulátoru pro hybridní elektrické vozy. Ty vznikají v režimu PSoC (Partial State of Charge) a souvisí s nevratnou sulfatací především záporných elektrod. Jako jedno z řešení předcházení sulfataci záporné elektrody se jeví použití příměsí v záporné aktivní hmotě. Ve zkoumaných elektrodách je ověřován vliv uhlíku, oxidu titaničitého a oxidu křemičitého o velikosti zrn řádově nanometrů.

Podnikatelský projekt sportovně-relaxačního areálu
Dolejší, Lada ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Cíl práce: Vytvořit technickoekonomickou studii, která stanoví technické, prostorové, finanční a personální parametry nově vzniklého objektu. Metody: Definování situační analýzy na základě metody dotazování a použití těchto výsledků při aplikaci jednotlivých částí marketingového projektu na nově vzniklý ekonomický subjekt. Výsledky: Diplomová práce popsala nový podnik z hlediska struktury marketingové a propagační koncepce a finančního plánu. Klíčová slova: Marketing, marketingový plán, podnik, obchodní společnost, finanční plán, metoda dotazování. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Zhodnocení marketingové komunikace zvoleného podniku
Čapek, Jan ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Alena, Alena (oponent)
Tato diplomová práce posuzuje marketingovou komunikaci vybraného podniku, konkrétně hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre. Dílčím cílem práce je zhodnotit celkovou marketingovou komunikaci hotelu, popsat nástroje, které hotel ke komunikaci využívá a vyhodnotit jejich vliv na celkovou propagaci hotelu. Hlavním cílem je zhodnotit online komunikaci podniku a navrhnout řešení, která povedou k efektivnější komunikaci hotelu se zákazníky. Vytyčených cílů práce je dosaženo několika metodickými kroky. Prvním krokem je objasnění základních teoretických pojmů spojených s danou problematikou, tedy marketingu a marketingové komunikace s důrazem na online komunikaci. Druhým krokem je popis současného komunikačního mixu podniku a využívaných nástrojů a následná analýza online komunikace prostřednictvím webových analytických nástrojů. Z takto zjištěných údajů je vypracováno hodnocení marketingové komunikace hotelu včetně návrhů, které povedou k vyšší účinnosti marketingové komunikace podniku a tím i lepšímu postavení podniku na trhu.

Integrace a vzdělávání dětí s tělesným postižením do základních škol v chomutovském regionu
KOLÍNKOVÁ, Michaela
Téma bakalářská práce se týká integrace a vzdělávání dětí s tělesným postižením do základních škol v chomutovském regionu. V teoretické části své práce se zabývám terminologií integrace a vymezením pojmu tělesné postižení, popisuji vývoj školské integrace v České republice a zaměřuji se zejména na podporu integrace z hlediska legislativy a ekonomického zajištění. Zabývám se také rolí speciálně pedagogických center a pedagogicko-psychologických poraden v procesu integrace Hlavním cílem mé práce bylo zjistit, jak jsou podmínky integrace naplněny z pohledu ředitelů škol, učitelů, asistentů pedagogů a v neposlední řadě i samotných rodičů. Pro naplnění hlavního cíle jsem si stanovila tři dílčí cíle. Za prvé zjistit finanční podmínky integrace, za druhé zjistit, jaká je informovanost pedagogů a za třetí, jaká je činnost speciálně pedagogických center, popřípadě pedagogicko-psychologických poraden v této oblasti jejich odborné práce. Ke svému výzkumu jsem použila dotazníkové šetření, při kterém jsem se snažila zjistit názory, postoje a zkušenosti pedagogů i rodičů integrovaných žáků. Pro šetření na poradenských školských zařízeních jsem použila techniku polořízeného rozhovoru. Mým provedeným šetřením se mi podařilo zjistit, že oslovení respondenti vyjádřili ve většině případů kladný postoj k integraci. Ředitelé škol jako hlavní problém vidí nedostatečné finanční zabezpečení integrace. Učitelé se potýkají zejména s dílčími problémy přímo v době výuky. Přístup všech asistentů pedagogů k integraci je pozitivní, avšak není jasně vymezena jejich náplň práce. Z pohledu rodičů jsou podmínky pro integraci dobré a vidí v ní jednoznačný přínos pro své děti. Integrace je v České republice legislativně podporována, ale v běžném životě škol naráží na finanční a praktické potíže. Vzhledem k tomu, že v Chomutovském okrese je pouze speciálně pedagogické centrum zaměřené na vady sluchu, domnívám se, že by velmi pomohlo zřízení poradenského školského zařízení zaměřující se na všechny typy postižení.

Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu
Tužová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. Dále i prozkoumat sféru wellness a nalézt inovativní prostředky, jež jsou používány v moderních sportovních zařízeních. Práce zahrnuje marketingový mix poskytovaných služeb. Metody: V metodologické části se tato práce opírá o analýzu konkurence v oblasti wellness a fitness v rámci Prahy. Dále práce využívá analýzy požadavků zákazníka v oblasti wellness a hloubkového rozhovoru s manažery fitness a wellness center. Analýzu vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje swot analýza. Výsledky: Práce obsahuje marketingový mix služeb navrhovaného relaxačního komplexu, v němž se lze dočíst, jaká je idea wellness centra, jaké poskytuje služby a produkty, jaký upřednostňuje přístup a prezentaci produktu. Dále navrhuje určitý způsob propagace komplexu, cenovou politiku a obsahuje otázky personalistiky. Klíčová slova: Wellness centrum, fitness centrum, marketingový plán, inovace, marketingový mix, cílové trhy.

Dotazování nad RDF daty
Dokulil, Jiří ; Vojtáš, Peter (oponent) ; Pokorný, Jaroslav (vedoucí práce)
Jazyk RDF je základním stavebním kamenem Sémantickího webu. Je to nástroj pro popis zdrojů na webu. De finuje však pouze formát a sémantiku dat, ne však způsob, jak se na tato data dotazovat. Cílem této práce bylo vytvořit systém, který by umožnil dotazování nad RDF daty. Byla vytvořena částečná implementace jazyka SPARQL. Standard SPARQL je v současné době vyvíjen konzorciem W3C. Pro uložení RDF dat byla vybrána relační databáze Oracle a bylo navrženo relační schéma, které umožňuje přeložit SPARQL dotazy na SQL dotazy. Navržené postupy byly otestovány nad rozsáhlými RDF daty. Pro ukázkové SPARQL dotazy byla provedena měření rychlosti vyhodnocení převedených dotazů. Analýza faktorů negativně ovlivňujících rychlost vedla k návrhu dvou možných vylepšení. Jedno z nich bylo implementováno a jeho přínos byl otestován nad daty.

Možnosti operací s hudebně-strukturními objekty
Svoboda, Tomáš ; Hons, Miloš (vedoucí práce) ; Tichý, Vladimír (oponent)
Tato studie se zabývá nejprve různým dělením hudebního prostoru (kapitola I-III). Můžeme si jej rozdělit na dvě dimenze ? na zvukovou a časovou. Každou dimenzi si ještě izolovaně rozčleníme podle jejich struktury. V každé dimenzi se tak utvoří různé (zvukové a časové) objekty, určené buď konkrétní strukturou, nebo ? není-li možné strukturu stanovit ? konturou, popisující pouze tvar objektu. Teprve kombinacemi objektů z obou dimenzí vzniknou typy hudebních objektů. Takové, které jsou uvnitř neuspořádány, nazveme jako skupina. Permutací prvků skupiny vzniknou různé podoby s přesným uspořádáním, a takové objekty nazveme segmenty (kapitola IV.). V. kapitola je věnována operováním s hudebními objekty. Všechny operace se dělí na parciální, které probíhají jen v jedné dimenzi, a totální, které jsou aplikovány současně ve obou dimenzích. Např. jde o operace: transpozice, multiplikace, inverze, otáčení aj. Poznatky se využijí pro univerzální metodu analýzy soudobé hudby. Dovedeme tak určit typ hudebního objektu i jejich ?proměny? po operacích. Výsledně rozpoznáme celkové složení hudební skladby. Tyto poznatky se však mohou využít i opačně ? jako kompoziční postup, spočívající v tvoření objektů a operování s nimi.

Bytový dům s restaurací v Brně
Petřeková, Lucie ; Uvízlová, Martina (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší projekt čtyřpodlažního bytového domu s restaurací na úrovni projektové dokumentace pro provedení stavby. Novostavba bytového domu má jedno podzemní a tři nadzemní podlaží. V provozní části bytového domu v prvním nadzemním podlaží se nachází restaurace. Ve zbývajících dvou nadzemních podlažích je navrženo celkem pět bytových jednotek. Bytový dům je částečně podsklepen a v podzemním podlaží se počítá s technickou místností. Základy bytového domu jsou řešeny jako základové monolitické patky z prostého betonu v kombinaci se železobetonovými monolitickými základovými pasy. Samotná stavba je navržena jako monolitická železobetonová konstrukce v podélném rámovém systému. Jako výplňové zdivo a zdivo vnitřních příček byl zvolen zděný konstrukční systému HELUZ. Stropy jsou navrženy jako železobetonové monolitické. Střecha objektu je navržena jako víceúrovňová plochá se spádem min. 2 %, část střechy objektu je využita jako terasa a zelená střecha.

FUNDAMENTÁLNÍ A TECHNICKÁ ANALÝZA A APLIKACE JEJICH VYBRANÝCH NÁSTROJŮ
Frolov, Vitali ; Veselá, Jitka (vedoucí práce) ; Musílek, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce byla charakteristika dvou základních metod analýzy trhů cenných papírů ? fundamentální a technické, a aplikace několika vybraných technik z těchto analýz na jednom z titulů trhu akcií . Konkrétně se jednalo o cenné papíry společnosti Motorola Inc., která má jedno z nedominantnějších postavení mezi firmami podnikajícími v odvětví telekomunikací.

Srovnání webových stránek českých vysokých škol
Široká, Lenka ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Tématem práce je srovnání webových stránek českých vysokých škol. Její hlavní část tvoří jednotlivé analýzy a konečné srovnání oficiálních stránek dvou předních českých vysokých škol. Srovnání je prováděno na základě tří základních kritérií, z nichž jedno má ještě další tři kategorie. Daná kritéria jsou doplněna o váhy, které vyjadřují jejich důležitost. Nejsou porovnávány technické aspekty stránek, analýza je zaměřena na běžného uživatele a jeho základní požadavky. U nalezených nedostatků je popsán návrh na jejich řešení. V samotném závěru je provedeno testování na třech skupinách uživatelů. Ti jsou vybráni tak, aby představovali co nejreprezentativnější vzorek všech možných návštěvníků stránek vysokých škol.