Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Právní regulace online inzerce v České republice
Sládek, Ondřej ; Žák, Květoslav (vedoucí práce) ; Grmelová, Nicole (oponent)
Práce se zabývá aktuálním tématem právní úpravy reklamy na internetu. Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu a pozice veřejnoprávní úpravy internetové reklamy jak obecně, tak na příkladu inzertní sítě Google. Práce směřuje k cíli tak, že je nejprve vytvořen teoretický přehled právní úpravy reklamy s důrazem na reklamu online, dále navazuje případová studie zachycující praktické fungování pravidel internetové reklamy v síti Google AdWords a v závěrečné části jsou výzkumné otázky podrobeny zkoumání prostřednictvím kvalitativního výzkumu, jehož se účastní relevantní zástupci trhu online reklamy. Závěrem je posouzení fungování pravidel online reklamy a v souvislosti s tím zhodnocení úlohy pravidel právních.
Kontextová reklama Google AdWords
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Práce se věnuje tématu kontextové reklamy se zaměřením na Google AdWords. Cílem práce je založení účtu kontextové reklamy pro neziskovou organizaci TJ Sokol a zhodnocení úspěšnosti a potenciálu zavedení této formy reklamy u malých neziskových organizací. V teoretické části je definována kontextová reklama včetně její stručné historie a principu, na kterém funguje, srovnávány systémy kontextové reklamy v České republice a zmíněny výhody a nevýhody tohoto druhu reklamy. Práce se podrobněji zaměřuje na popis systému Google AdWords od založení účtu po jeho jednotlivé součásti, kterými jsou kampaně, reklamní sestavy, klíčová slova, inzeráty a konverze. Pojednává také o propojení s analytickou službou Google Analytics. V praktické části práce je charakterizován proces tvorby účtu Google AdWords u neziskové organizace TJ Sokol. Jsou zde popsány přípravy, které bylo nutné před vytvořením účtu realizovat, průběh budování účtu i jeho optimalizace. Závěrečné hodnocení výsledků realizace kontextové reklamy je dále zobecněno na malé neziskové organizace a vycházejí z něho také obecná doporučení pro úspěšnou realizaci reklamních kampaní prostřednictvím služby AdWords.
Inbound marketing
Hesoun, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se věnuje inbound marketingu v prostředí Internetu. Ve své první, teoretické, části charakterizuje inbound marketing a podrobněji rozebírá jednotlivé komponenty inbound marketingu. Ve druhé, praktické, části stručně popisuje trh s počítačovými a konzolovými hrami v České republice, analyzuje internetový obchod s počítačovými a konzolovými hrami, který provozuje společnost GameLeader, s.r.o., a zpracovává návrh na zlepšení aktuálního stavu internetové prezentace sledovaného podniku. Dále navrhuje řešení inbound marketingové strategie na Internetu, které společnost GameLeader, s.r.o. bude moci použít v podnikové praxi.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti
Vondruška, Pavel ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast internetových sociálních sítí z pohledu jejich využití pro zvyšování konkurenceschopnosti společností. První část práce se zabývá teoretickým úvodem do sociálních sítí, kde jsou definovány základní pojmy a poté charakterizovány globálně nejvýznamnější sítě. Každá sociální síť je analyzována jak z pohledu struktury jejích uživatelů, tak jsou uvedeny i jednotlivé možnosti, které poskytuje pro propagaci v rámci jejich systému -- jsou zmíněny placené i neplacené příležitosti. V závěru této části jsou uvedeny obecné možnosti využití sociálních sítí pro firmy -- způsoby měření dopadů aktivit na nich, rizika a náležitosti zajištění jejich provozu v rámci společnosti. Druhou částí práce je praktické řešení využití sociálních sítí pro podporu podnikání vybraného elektronického obchodu. Na úvod jsou uvedeny základní parametry e-shopu a je vymezeno konkurenční prostředí. Následuje analýza jednotlivých realizovaných řešení na různých sociálních sítích. Dále je navržena a realizována vlastní sociální síť zaměřená na cílovou skupinu podniku. Praktická část je zakončena závěrečnou zprávou včetně doporučení pro další postup ve využití sociálních sítí. Hlavní přínos práce spočívá v detailní analýze současné komunikace vybraného podniku na sociálních sítích včetně uvedení všech relevantních údajů, ze kterých je v závěru možné vyvodit konkrétní doporučení pro další zvýšení konkurenceschopnosti.
Srovnání reklamních systémů a vybrání nejvhodnější varianty pro "Pension 48"
Kalous, Martin ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou internetové reklamy. Popisuje základní charakteristiky internetového marketingu, přehled chyb, kterých se začínající podnikatelé dopouštějí při formulování cílů. Rozebírá jednotlivé druhy reklam použitelných na internetu z hlediska funkčnosti, možnosti platby. Zároveň nabízí přehled reklamních systémů, které tyto druhy reklam poskytují. V souvislosti s reklamou se práce věnuje problému jejího blokování. Představeny jsou nejznámější systémy, které blokují reklamy, ale také metody, jak takové systémy obejít. Cílem práce je podat lidem, kteří chtějí investovat peníze do reklamy, relevantní informace o nabízených službách a pomoci jim vybrat si správný typ propagace pro své webové stránky. Podle předem daných kritérií ověřit vhodnost reklamy a reklamního systému na ubytovacím pensionu ve Špindlerově Mlýně. Součástí je představení vybraného reklamního systému Sklik, jeho funkcí, detailní postup při tvorbě kampaně a její optimalizace. Dále jsou naznačeny možnosti, jak stávající kampaň vylepšit.
Využití internetových blogů k reklamním účelům
Rambousková, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Využití blogů jako nástroje internetové reklamy" je popis využívání osobních internetových blogů za účelem levné a účinné reklamy na Internetu. První kapitola se zabývá krátce marketingem, dále internetovým marketingem a jeho rozdělení. Druhá kapitola je celá věnována internetové reklamě a hlavně popisu jednotlivých marketingových nástrojů, které se na Internetu využívají. Ve třetí kapitole je popsáno na příkladech, jak reklama na internetovém blogu funguje. Poslední kapitola se věnuje dotazníku a jeho výsledkům. Také je v této kapitole porovnán vliv reklamy prostřednictvím blogu a reklamy v časopise.
Behaviorální cílení reklamy na internetu
Uhrová, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza situace behaviorálního cílení na českém internetovém trhu, posouzení jeho potenciálu do budoucna a zhodnocení efektivnosti behaviorálně cílené reklamy na českém trhu. V teoretické části se diplomová práce zabývá internetovým reklamním trhem, mediálním plánováním, vysvětlením vybraných metod cílení reklamy a detailním popisem behaviorálně cílené reklamy, včetně tématu ochrany soukromí uživatelů na internetu. V praktické části je provedena analýza behaviorálního cílení reklamy na českém internetovém trhu prostřednictvím expertních rozhovorů a zhodnocení efektivity behaviorálního cílení na konkrétním příkladu reklamní kampaně vybrané společnosti.
Internet v marketingu
Gabriel, Vladislav ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce charakterizuje pojem internet marketing a popisuje jeho jednotlivé složky (search engine marketing, internetová reklama, PR na internetu, e-mail marketing a jiné). Dále popisuje možnosti využití internetu v marketingu a nové formy komunikace na internetu. Výdaje do reklamy na internetu neustále rostou, stejně jako počet uživatelů. S růstem subjektů na trhu vysokých škol se zvyšuje konkurence a je třeba, aby se vysoká škola chovala jako tržní subjekt včetně aplikace marketingu. Cílem této práce je analýza a návrh komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze při využití poznatků z teoretické části. V praktické části bude identifikována cílová skupina, sestavena zpráva a vybrána komunikační cesta. Dále bude sestaven časový harmonogram činností a rozpočet.
Srovnání online marketingové komunikace v České republice a Rakousku
Skalová, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tématem této diplomové práce je srovnání online marketingové komunikace v České republice a v Rakousku. Cílem je srovnat online marketingovou komunikaci v České republice a Rakousku, popsat její specifika v těchto dvou zemích, identifikovat hlavní rozdíly a nalézt jejich příčiny. Po úvodní části, v druhé kapitole, je popsána teoreticky problematika marketingové komunikace, internetu, jeho charakteristika a historie a také online marketingová komunikace. Ve třetí kapitole jsou podrobně charakterizovány oba srovnávané trhy, nejprve Česká republika, poté na Rakousko. Jsou popsány charakteristiky a chování uživatelů internetu, situace na trhu s online marketingovou komunikací a mediální chování obyvatel. Ve čtvrté kapitole jsou analyzovány shodné charakteristiky i odlišné ukazatele v obou zemích. V poslední kapitole je analýza příčin identifikovaných odlišností v rovině makroekonomické, v rovině daného odvětví, a nakonec i v rovině individuální. Hlavními zdroji jsou česká i anglicky a německy psaná literatura zabývající se obecně marketingem, marketingovou komunikací, internetem a online marketingovou komunikací. Využity jsou také statistické údaje národních statistických úřadů, odborné články z časopisů i online zdrojů, tištěné a online studie odborných asociací i některých firem působících v oboru a také rozhovory s odborníky z praxe.
Internet marketing a ICT ve Vietnamu
Nguyen, Anh Tuan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kratochvil, Milan (oponent)
Práce se zabývá obecnou teorií internetového marketingu, jeho vyústěním a jednotlivými předpoklady fungování, a různými pozitivy i některými riziky, která může internetový marketing přinášet. Důležitou součástí práce je nastínit obraz současné úrovně ICT infrastruktury a stavu aplikování internetového marketingu ve Vietnamu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.