Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 232 záznamů.  začátekpředchozí222 - 231další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní
RICHTARIKOVÁ, Hana
Diplomová práce se zabývá maloobchodem, který prochází neustálými změnami. Zaměřila jsem se na zlepšení konkurenční pozice prodejny COOP v Plané u Mariánských Lázní. Pro tuto prodejnu vznikla řada doporučení, která napomohou ke zlepšení pozice na trhu.
Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce
DUFKOVÁ, Iva
Téma mé bakalářské práce je Orientace firmy na trhu - prodejní nebo marketingová koncepce. Tuto analýzu jsem se pokusila provést ve společnosti Sony Centrum Ellex GK s.r.o.. Záměrem mé analýzy byla identifikace současné koncepce společnosti. Analýza koncepce je založena na konverzaci s vedoucím pracovníkem, zaměstnanci a na podrobné průzkumu informací o sortimentu, ceně, distribuci a propagaci. Výsledek mého zkoumání ukazuje, že společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. používá prodejní koncepci. Společnost Sony Centurm Ellex GK s.r.o. používá reklamu, která je dána společností Sony. Zisk, který společnosti plyne je z prodaného množství zboží. Tento zisk je ale také podmíněn spokojeností zákazníků. Na závěr bych chtěla říci, že i přes neexistenci marketingového oddělení, společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. věnuje pozornost téměře všem marketingovým činnostem. Větší neodstatky lze spatřovat na základě zjištěných skutečností v oblasti, která je věnována zákazníkům. Zákazníci by požadovali více Sony Center v jednotlivých městech. Dále by si společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. měla průběžně sama zjišťovat potřeby svých zákazníků a podle toho poté objednávat zboží.
Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě
KROTKÁ, Veronika
Téma mé bakalářské práce je Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě.Vliv mikroprostředí jsem analyzovala ve firmě Textilní galanterie ve Vyšším Brodě. Cílem bylo analyzovat faktory,které ovlivňují možnosti firmy uspokojovat potřeby a přání zákazníků. Informace pro zpracování jsem získávala z rozhovorů se zákazníky, z vyplněných dotazníků a samozrejmě od majitelky firmy. V práci jsem se zmínila o historii firmy, o dodavatelích, zákaznících, konkurentech, veřejnosti, o vlivech z vnějšího i vnitřního prostředí firmy. Na základě zjištěných informací jsem se mohla zabývat návrhy na zlepšení současné situace ve firmě.
Železniční doprava po vstupu do EU.
JANOUŠKOVÁ, Alena
Cílem této diplomové práce je analýza managementu, marketingu produktů a vypracování takového marketingového dotazníku, pomocí kterého chci zjistit a následně vyhodnotit situaci vybraného podniku. Dílčím cílem je zmapovat historii a současný vývoj železniční dopravy a poskytovaných služeb, chování zákazníků a pracovníků firmy, požadavky cestujících a zkusit navrhnout nějaká zlepšení vedoucí k pohodlnějšímu a spokojenějšímu cestování vlakem.
Implementace SugarCRM a BI řešení s použitím opensource nástrojů
Ullrich, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Dušek, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou implementace systému pro řízení vztahů se zákazníky a tvorbou Business Intelligence řešení v prostředí malé firmy s využitím open source nástrojů. Cílem práce je implementace CRM a BI řešení v malé společnosti a zhodnocení použitelnosti a vhodnosti podobných řešení. Práce popisuje základní stavební prvky těchto řešení a pro stanovení jednotlivých metrik využívá metodiku Balanced Scorecard. V další části práce je vytvořen návrh řešení Business Intelligence včetně tvorby datového modelu a OLAP kostek s jednotlivými open source komponentami. Teoretický základ práce je popsán v její první části. Jsou definovány základní pojmy z oblasti strategického řízení pomocí Balanced Scorecard, CRM systémů a řešení Business Intelligence. V práci je prakticky demonstrováno použití a tvorba celého BI řešení a jsou zhodnoceny i možné úskalí nasazení těchto produktů. Nad poskytnutými daty je vytvořen datový sklad a celé Business Intelligence řešení.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Scheubová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce řeší analýzu a posouzení nákupního prostředí a nákupní atmosféry hypermarketů Globus a Tesco. Pro práci jsem si vybrala prodejny na Praze 5 - Zličín. V první části se zabývám popisem jednotlivých stimulů nákupní atmosféry. Uvedla jsem charakteristiku, činnost a působení obou maloobchodních řetězců. Posouzení nákupní atmosféry jsem provedla na základě subjektivní analýzy a dotazníku, který mi umožnil zjistit objektivní názory zákazníků a následně posoudit nákupní atmosféru těchto prodejen.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Pátková, Andrea ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šorfová, Petra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Autobenex, spol. s.r.o. Provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit jejich současný stav a případně navrhnout doporučení, které by vedla ke zlepšení situace ve společnosti.
Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje
Pulščaková, Kateřina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Každý podnik i jednotlivý prodejce se musí naučit, jak uspět na trhu -- jak si zavázat zákazníka k opakovanému nákupu. Jedním ze způsobů distribuce zboží od výrobce přímo ke koncovému spotřebiteli je přímý prodej. Pro podporu výrobků přímého prodeje je kromě osobního působení prodejců důležitá i účinná reklamní kampaň. Jejím cílem je zaujmout, oslovit a přimět potencionálního zákazníka ke koupi. Tato bakalářská práce z různých pohledů analyzuje účinnost reklamní kampaně. Zaměřuje se zejména na rozličné reklamní nástroje, jejich klady a zápory. Práce se věnuje rozboru a hodnocení konkrétní zaváděcí reklamní kampaně produktu švédské kosmetické firmy Oriflame, společnosti, která je jednou z vůdčích firem v oblasti přímého prodeje.
Získávání, pěstování a udržování zákazníků firmy
Opatová, Barbora ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Wiener, Martin (oponent)
Cílem bylo navrhnout určitá doporučení pro společnost Hewlett-Packard s.r.o. v oblasti získávání a udržování zákazníků. V práci je vyjádřen vztah firmy k zákazníkům a možnostem ovlivňování zákazníků. Je zde představena společnost Hewlett-Packard s.r.o. a navrhnuty určitá doporučení v této oblasti.
Analýza marketingových aktivit firmy Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Schovánková, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšánková, Alžběta (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových aktivit ve firmě Hennlich Industrietechnik, s.r.o. se zaměřením na komunikaci se zákazníkem, konkurencí i uvnitř firmy. Práce řeší v jednotlivých kapitolách využívání nástrojů komunikačního mixu, rozdílný přístup k marketingovému řízení manažerů odštěpných závodů, efektivnost marketingových aktivit a jejich vliv na obrat i zisk firmy. Porovnává výsledky hospodaření jednotlivých odštěpných závodů a dává je do souvislosti s výsledky marketingových aktivit. Následně upozorňuje na nedostatky a hledá řešení ke zvýšení efektivnosti marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 232 záznamů.   začátekpředchozí222 - 231další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.