Název: Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje
Překlad názvu: Effectiveness analysis of direct selling product's advertising campaign
Autoři: Pulščaková, Kateřina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kosmetický poradce; přímý prodej; reklama; reklamní kampaň; zákazníci; řasenka; advertisement; advertising campaign; beauty consultant; customers; direct sale; mascara

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15523

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11493


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet