Název: Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce
Překlad názvu: Orientation of a company in the market - selling or marketing conception
Autoři: DUFKOVÁ, Iva
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketingová koncepce; prodejní koncepce; produkt; propagace; zákazníci; customers; distribution; marketing conception; price; product; promotion; selling conception
Citace: DUFKOVÁ, Iva. Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9130

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-47324


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet