Název:
Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní
Překlad názvu:
The improvement of competitive position Coop store in Planá u Mariánských Lázní
Autoři:
RICHTARIKOVÁ, Hana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá maloobchodem, který prochází neustálými změnami. Zaměřila jsem se na zlepšení konkurenční pozice prodejny COOP v Plané u Mariánských Lázní. Pro tuto prodejnu vznikla řada doporučení, která napomohou ke zlepšení pozice na trhu. The thesis is dealing with retail which goes through the continually changes. I focus on improvement of competitive postition store COOP in Planá u Mariánských Lázní. Several recommendation which arise during this thesis could improve the market position.
Klíčová slova:
analýza konkurence; Družstvo; maloobchod; marketing v maloobchodě; retail mix.; zákazníci; competition analysis; Consumer cooperative; consumers; marketing in retail; retail; retail mix. Citace: RICHTARIKOVÁ, Hana. Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12160