National Repository of Grey Literature 240 records found  beginprevious221 - 230next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Marketing služeb ? hodnocení a analýza marketingových aktivit společnosti Palace Cinemas
Topolová, Tereza ; Koudelka, Jan (advisor) ; Hron, Radek (referee)
Práce je věnována marketingu služeb se zaměřením na marketingovou komunikaci. Marketing služb je ovlivněn jejich charakteristickými vlastnostmi.Marketingový mix organizací produkujích služby je rozšířen o další 3P. Charakteristika kinotrhu a vývoj multikin v České republice. Analýza spolelčnosti Palace Cinemas. Kvantitativní výzkum. Analýza návštěvnosti.
Zobrazování a vnímání mužů a žen v marketingové komunikaci
Sabová, Tereza ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Moravická, Klára (referee)
Zmapování současné prezentace mužů a žen v reklamě zacílené podle pohlaví na základě výsledků metody kvantitativní obsahové analýzy inzerce v lifestylových magazínech Cosmopolitan a Maxim. Zachycení trendu používání erotiky, výskytu sexismu a vytváření umělého ideálu krásy ve zkoumaných inzerátech.
Návrh komunikační a informační strategie pro Českou asociaci létajícího disku
Balážová, Radka ; Johnova, Radka Mgr (advisor) ; Kučerová, Helena (referee)
Tato práce se zabývá analýzou České Asociace Létajícího disku. Obsahuje teoretickou část shrnující význam marketingové komunikace pro neziskovou organizaci a postup při vytváření komunikační strategie firmy. Zahrnuje marketingovou situační analýzu organizace, analýzu jejích informačních zdrojů, hodnotí povědomí jejích členů o činnosti organizace. Povědomí veřejnosti o existenci sportů, které tato organizace propaguje. Zabývá se komunikačním mixem společnosti a dává doporučení pro úpravu komunikačního mixu organizace. Formuluje požadavky na funkčnost informačního systému organizace
Marketingová komunikace v neziskových organizacích
Livorová, Hana ; Kadeřábková, Jaroslava (advisor) ; Jetmar, Marek (referee)
V současné době se stále více zdůrazňuje nutnost používání metod a nástrojů marketingové komunikace v organizacích neziskového sektoru. Díky kvalitní komunikaci s širokou veřejností mohou neziskové organizace rychleji a efektivněji dosáhnou cíle, za kterým byly založeny. Cílem práce je seznámení s problematikou neziskového sektoru v české společnosti, vymezení neziskových organizací, se zaměřením na soukromé neziskové organizace, jejich klasifikace, analýza funkcí neziskového sektoru v české ekonomice a charakteristika marketingu a marketingových nástrojů používaných neziskovými organizacemi. Součástí práce je také praktická analýza marketingové komunikace v konkrétní české nadaci a dále pak návrh komunikačního plánu pro české občanské sdružení.
Marketing v oblasti bentonitových steliv
Juklíček, Zdeněk Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vyskočil, Zdeněk (referee)
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
Marketingové komunikace a jejich efektivnost v hokejovém klubu HC Sparta Praha
Skála, Václav ; Puchýř, Milan (advisor) ; Černý, Zbyněk (referee)
První část ráce popisuje marketingovou komunikaci extraligového hokejového klubu HC Sparta Praha v sezóně 2006/07, rozlišuje její dvě hlavní formy - komunikaci s diváky(B2C) a komunikaci se sponzory a partnery (B2B). Další část je věnována marketingovému výzkumu, na jehož základě zkoumá efektivnost komunikace s diváky, účinnost promočních akcí, sílu médií zasáhnout diváky a také mediální návyky diváků.
Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies
Král, Petr ; Bílková, Jana (advisor) ; Štensová, Antonia (referee) ; Lošťáková, Hana (referee) ; Pour, Jan (referee)
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.
Marketingová komunikace na vybraném trhu
Zodl, Miloš Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Vojtko, Viktor (referee)
Jedná se o návrh marketingové komunikace na trhu s ojetými automibily. Výzkum nejlepší možné komunikace se zákazníky a následné převedení do praxe.
Analýza komunikačního mixu firmy T.A.S. Praha s.r.o.
Vlčková, Simona ; Černá, Jitka (advisor) ; Zapletalová, Jitka (referee)
Cílem práce je popsat, charakterizovt a analyzovat podstatu, cíle a formy marketingové komunikace, objasnit problematiku komunikačního mixu a postup při jeho optimalizaci. Na praktickém příkladě poté aplikovat znalosti z oboru marketingová komunikace s cílem optimalizovat komunikační mix firmy.
Sociálněpsychologická teorie a její aplikace v marketingové komunikaci
Karlíček, Miroslav ; Bílková, Jana (advisor) ; Kostková, Hana (referee) ; Přibová, Marie (referee) ; Tichá, Ivana (referee)
Disertační práce zpracovává základní sociálněpsychologické teorie a výzkum do podoby, která má být aplikovatelná v komunikační praxi českých firem, neziskových organizací a státních institucí. Práce poskytuje metodologická východiska ke zkvalitnění přípravy komunikačních strategií i jednotlivých komunikačních nástrojů, a to ve srozumitelné a ucelené formě. Teoretický materiál je propojen s řadou příkladů z české i zahraniční komunikační praxe. Práce je využitelná zejména marketingovými pracovníky z nadnárodních společností a odborníky z komunikačních agentur.

National Repository of Grey Literature : 240 records found   beginprevious221 - 230next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.