Original title: Zobrazování a vnímání mužů a žen v marketingové komunikaci
Authors: Sabová, Tereza ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Moravická, Klára (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Zmapování současné prezentace mužů a žen v reklamě zacílené podle pohlaví na základě výsledků metody kvantitativní obsahové analýzy inzerce v lifestylových magazínech Cosmopolitan a Maxim. Zachycení trendu používání erotiky, výskytu sexismu a vytváření umělého ideálu krásy ve zkoumaných inzerátech.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4147

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2293


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share