Original title: Analýza komunikačního mixu firmy T.A.S. Praha s.r.o.
Authors: Vlčková, Simona ; Černá, Jitka (advisor) ; Zapletalová, Jitka (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce je popsat, charakterizovt a analyzovat podstatu, cíle a formy marketingové komunikace, objasnit problematiku komunikačního mixu a postup při jeho optimalizaci. Na praktickém příkladě poté aplikovat znalosti z oboru marketingová komunikace s cílem optimalizovat komunikační mix firmy.
Keywords: komunikační mix; Marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2904

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1659


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share