Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 233 záznamů.  začátekpředchozí214 - 223další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Certifikace managementu jakosti na vnitřním trhu EU - případová studie
Rödlová, Pavlína ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Häuler, Daniel (oponent)
Vzhledem k tomu, že působím jako interní auditor několika malých firem s certifikovaným systémem managementu jakosti podle normy ČSN EN ISO 9001:2001, zaměřím se především na jejich problémy a zkušenosti. Provedu analýzu dokumentace systému managementu jakosti, pomocí rozhovorů s pracovníky a pozorování skutečně probíhajících firemních procesů identifikuji slabá místa systému. Jako další zdroj informací použiji zprávy z interních a externích auditů, firemní dokumenty a záznamy.
Možnosti aplikace vybraných nástrojů řízení kvality ve výrobě detergentů
Želízková, Zuzana ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Krejčí, Ivan (oponent)
Práce se zabývá metodami a nástroji managementu kvality a možnostmi jejich uplatnění v operativním řízení kvality. V praktické části je provedena analýza výrobního procesu tekutých detergentů a jsou doporučeny vhodné nástroje pro řízení procesu, předcházení vzniku neshod a analýzu problémů kvality. Je zhodnocen vliv na strukturu a výši nákladů spojených s kvalitou.
Měření výkonnosti systémů managementu jakosti ve vybrané organizaci
Štěpánková, Iva ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Lukšů, Vladimír (oponent)
Práce hodnotí způsoby měření výkonnosti managementu jakosti, ověřuje způsoby aplikace těchto způsobů v dané organizaci a navrhuje doporučení k případnému zlepšení současného stavu.
Data Quality Metrics
Sýkorová, Veronika ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
The aim of the thesis is to prove measurability of the Data Quality which is a relatively subjective measure and thus is difficult to measure. In doing this various aspects of measuring the quality of data are analyzed and a Complex Data Quality Monitoring System is introduced with the aim to provide a concept for measuring/monitoring the overall Data Quality in an organization. The system is built on a metrics hierarchy decomposed into particular detailed metrics, dimensions enabling multidimensional analyses of the metrics, and processes being measured by the metrics. The first part of the thesis (Chapter 2 and Chapter 3) is focused on dealing with Data Quality, i.e. provides various definitions of Data Quality, gives reasoning for the importance of Data Quality in a company, and presents some of the most common tools and solutions that target to managing Data Quality in an organization. The second part of the thesis (Chapter 4 and Chapter 5) builds on the previous part and leads into measuring Data Quality using metrics, i.e. contains definition and purpose of Data Quality Metrics, places them into the multidimensional context (dimensions, hierarchies) and states five possible decompositions of Data Quality metrics into detail. The third part of the thesis (Chapter 6) contains the proposed Complex Data Quality Monitoring System including description of Data Quality Management related dimensions and processes, and most importantly detailed definition of bottom-level metrics used for calculation of the overall Data Quality.
Analýza metod kvality řízení ve veřejné správě
Dvořáková, Kamila ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Trhlínová Khendriche, Zuzana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza a zhodnocení používaných metod kvality řízení ve veřejné správě. Autorka se soustředila na metody, které jsou využívány ve vyspělých demokraciích ve světe. V souladu s cílem diplomové práce se autorka snažila přispět k objasnění významných metod kvality řízení a osvětlit jejich využití v české veřejné správě. Diplomová práce je rozčleněná do dvou částí, které pokrývají jak teoretická východiska, tak i empirické poznatky z dotazníkového šetření, které proběhlo na konkrétním Městském úřadě v Praze. Toto šetření mělo přinést výsledky, které se týkaly spokojenosti zaměstnanců a zároveň přispět k potvrzení přijaté hypotézy a naplnění cíle práce.
Analýza společnosti Hyposervis, a. s. dle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2000
Němcová, Jana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kautská, Markéta (oponent)
Hlavním cílem dipolomové práce byla snaha uplatnit všechny teoretické znalosti získané v průběhu studia na Vysoké škole ekonomické. Využití těchto znalostí při konkrétní aplikaci implementace systému řízení jakosti podle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2000. Za tímto účelem byla provedena analýza plnění požadavků normy, odhaleny příslušné odchylky a navřena možná řešení těchto nedostatků.Na závěr práce byl navržen model příručky systému řízení jakosti.
Spokojenost zákazníka
Lukšík, Martin ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Spokojenost zákazníka, zákaznická loajalita, CSI
Zavádění systému managementu jakosti do výrobního podniku
Král, Pavel ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Bokota, Lubomír (oponent)
Práce se zabývá zavedením systému managemntu jaksoti do výrobního podniku. Pro podnik byl vybrán systém řízení kvality podle řady mezinárodních norem ISO 9000. Cílem práce je aplikace požadavků normy ISO 9001 do systému managementu společnosti, úspěšné zavedení systému managementu kvality a příprava společnosti na certifikaci s tím spojenou. Dalším cílem je posoudit výhody a nevýhody tohoto zavedení a sdělení doporučení do budoucí činnosti společnosti.
Management ve veřejné správě
Pelc, Michal ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Wokoun, René (oponent)
Cíl diplomové práce spočíval v nástinu podmínek a prostředí pro implementaci systémů managementu jakosti ve veřejné správě ČR. Při objasňování tohoto cíle bylo využito východisek z dostupných literárních pramenů, praktických zkušeností s implementací Úřadu městské části Prahy 7 a také vlastního výzkumu. Systémy managementu kvality tvoří ucelené přístupy k rozvoji organizace formou obecných doporučení, jak skutečného růstu kvality poskytovaných statků či služeb dosáhnout. Aplikaci standardizovaných metod je třeba přizpůsobit individuální organizaci vzhledem k předmětu její činnosti a vytýčeným cílům. Veškeré přístupy jsou vždy pouze nástrojem a pomůckou, jenž při správném využití dokáží napomoci ke zkvalitnění a zefektivnění řízení. V současné době je implementace přístupů ke kvalitnímu řízení veřejné správy v ČR dobrovolná a každá veřejná instituce/úřad si jej může zvolit, dle vlastního uvážení. Při dostatečné publicitě a prezentaci, by v budoucnu mohly systémy managementu kvality v očích veřejnosti působit jako určitá záruka poskytovaných statků a služeb.
Využití postupů managementu kvality v incomingové cestovní kanceláři
Baumruková, Martina ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Diplomová práce v teoretické části přibližuje teorii řízení jakosti, vymezuje specifika kvality služeb a možné postupy řízení jakosti služeb. Dále popisuje změny v cestovním ruchu a vývoj příjezdového cestovního ruchu v ČR. V praktické části popisuje specifika pojetí kvality v cestovním ruchu a rozpracovává model dvojí úrovně kvality. Pokračuje rozsáhlou analýzou stavu kvality v referenční cestovní kanceláři a to prostřednictvím analýzy SWOT, požadavků ISO 9001:2000 a kriterií kvality služby. Práce je završena návrhem klíčových postupů zavedení řízení jakosti v referenční společnosti. Práce doporučuje prioritní zaměření na plánování jakosti, řízení a rozvoj lidských zdrojů a orientaci na zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 233 záznamů.   začátekpředchozí214 - 223další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.