Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21,340 záznamů.  začátekpředchozí21331 - 21340  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.30 vteřin. 

Objednávkový server Urči cenu menu
Budínková, Jitka
Budínková, J. Objednávkový server Urči cenu menu. Bakalářská práce. Brno: MENDELU v Brně, 2014. Bakalářská práce je věnována problematice nového objednávkového portálu na internetu. Cílem práce je formulovat návrhy vedoucí ke zlepšení systému používaného portálem "Urči cenu menu". Na základě současné situace portálu a výsledků marketingového průzkumu navrhnout řešení, které povedou ke zlepšení tohoto systému. Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje a vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu, internetu, internetového marketingu a slevových portálů. V praktické části je popsán samotný portál a na základě dotazníkových šetření a řízených rozhovorů, vytvořeny návrhy na zlepšení systému.

Ratingový model pro interní hodnocení bonity zákazníků KORADO, a.s.
Vaňková, Leona ; Kotěrová, Monika (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a otestovat jednoduchý a přehledný kreditní nástroj – Ratingový model (dále Model) využitelný v rámci preventivních opatření proti úvěrovému riziku. Model je navrhován s cílem zefektivnit práci střediska Řízení kreditního rizika a Ratingového výboru odběratelů společnosti KORADO tím, že účelněji využije stávající dostupná data a informace. Rozhodne-li se Společnost implementovat navržený Ratingový model do vlastního systému řízení kreditního rizika, vzniknou jí tím pouze minimální náklady. V úvodní části diplomové práce se čtenář dozví teoretické poznatky o finanční analýze, řízení rizik a fuzzy logice, která je použita pro výpočet Celkového ratingu. Seznámí se s předními externími ratingovými agenturami, které poskytují profesionální bonitní hodnocení firem. V návrhové části diplomové práce může posoudit navržený Model včetně jeho otestování na čtyřech tuzemských a čtyřech zahraničních zákaznících firmy KORADO. V závěru je návrh praktické implementace Modelu, zahrnující časový harmonogram, realizační tým a rozpočet nákladů souvisejících jak s jeho implementací tak používáním.

Rozpočtové určení daní pro obce
Dolistová, Monika ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Peková, Jitka (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat, jaký dopad měly legislativní změny rozpočtového určení obcí v průběhu posledních let, se zaměřením na reformu platnou od ledna 2013 na jednotlivé typy obcí podle počtu obyvatel. Jedním z cílů práce je také navrhnout doporučení ohledně dalšího vývoje RUD vycházející z této analýzy. Teoretická část vymezuje základní pojmy v oblasti příjmů obcí a zabývá se teorií fiskálního federalismu. Druhá kapitola teoretické části se věnuje podrobnému rozebrání vývoje rozpočtového určení daní až do roku 2013. Praktickou část tvoří predikce Ministerstva financí ČR a následuje rozbor sdílených daňových příjmů ve vybraných obcích Jihočeského kraje a jejich vývoj. Na základě této analýzy jsou analyzovány dopady v daných obcích a jsou stanovena možná doporučení pro budoucí vývoj rozpočtového určení daní.

Optimalizace vlastních nákladů u dopravní firmy JOLLY trans, s.r.o.
Válek, Libor ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Rathouský, Bedřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou nákladů dopravní společnosti JOLLY trans, s.r.o., kde se na základě analýzy provozních a finančních nákladů společnosti tato práce snaží připravit podklady pro tvorbu ceny dopravní společnosti vůči odesílatelům. Složky nákladů nejsou tvořeny jen pohonnými hmotami a náklady na řidiče, jak by se na první pohled mohlo zdát, existuje zde velké množství skrytých poplatků, které ovlivňují cenu, za kterou jsou dopravní společnosti ochotné nabízet své služby. Nejvíc tuto cenu ovlivňují finanční náklady spojené s pořizováním kamionových souprav, které tato práce také zkoumá podrobněji a snaží se stanovit optimální kombinaci financování vozového parku. Cílem je tedy stanovit minimální cenu, za kterou je společnost JOLLY trans, s.r.o. ochotná přijímat zakázky a navrhnout snížení nákladů, aby tak mohla společnost generovat vyšší zisk.

Stanovení úrovně štíhlosti konkrétního podniku v automobilovém průmyslu
Šimeček, Jakub ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Lean management je přístup, který způsobil revoluci v několika odvětvích. K měření štíhlosti se často využívají kvantitativní metody. Avšak s rozšiřováním štíhlosti schází perspektiva kvalitativního výzkumu. Toto je prostor k využití etnografie, jakožto nového způsobu měření štíhlosti ve společnosti. Tato práce objevuje nový přístup ke zkoumání úrovně štíhlosti. Cílem je provést analýzu úrovně štíhlosti podniku automobilového průmyslu prostřednictvím etnografického výzkumu a navrhnout řešení, která vedou k ještě vyšší úrovni štíhlosti.

Připravenost bank na přechod na digitální bankovnictví
Šimek, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá připraveností bank na přechod na digitální bankovnictví. Jejím cílem je představit aktuální trendy, které ovlivňují vývoj retailového bankovnictví, definici digitálního bankovnictví. Následně na základě analýzy konkurentů bank, kvalitativního výzkumu se zákazníky, workshopu se zaměstnanci banky a analýzy života zákazníka navrhnout doporučení pro banky na rozvoj obchodního modelu a zjednodušení života zákazníka tak, aby byly připravené na přechod na digitální bankovnictví. To jim poté pomůže zvýšit loajalitu svých zákazníků a zabrání poklesu příjmů.

Ochrana duševního vlastnictví orgány Celní správy
Drahoňovský, Tomáš ; Uhlík, Milan (vedoucí práce) ; Tomáš, Tomáš (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zjistit příčiny, rozsah a způsoby porušování práv duševního vlastnictví, včetně negativních dopadů, z pohledu státní kontrolní a dozorové činnosti prováděné Celní správou České republiky. Při zjištění nedostatků v právní úpravě, jejím dodržování, v organizaci a řízení práce navrhnout opatření k jejich eliminaci a efektivnějšímu výkonu služby. Práce je rozdělená na dvě části a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou soustředěny dle autora nejdůležitější mezinárodní smlouvy, úmluvy a dohody, také právo Evropské unie a národní právní předpisy. V praktické části je uveden autorův názor na právní úpravu v oblasti ochrany práv duševního vlastnictví, stručné rozdělení práv duševního vlastnictví a rovněž jsou představeny dozorové orgány včetně Celní správy České republiky. Dále jsou v praktické části popsány postupy Celní správy České republiky vůči zboží porušující práva duševního vlastnictví a prezentovány statistické údaje vztahující se k zadrženému zboží. V diplomové práci jsou uvedeny tresty za spáchané správní delikty či trestné činy v oblasti porušení práv duševního vlastnictví. Diplomová práce obsahuje také dotazníkové šetření, které autor práce provedl mezi příslušníky Celní správy České republiky, za účelem zjištění názoru na právní úpravu, organizaci a řízení práce na úseku ochrany práv duševního vlastnictví. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky zkoumání a představeny nedostatky v právní úpravě, organizaci a řízení celních orgánů na úseku ochrany duševního vlastnictví. Autorem práce jsou navrženy vhodné úpravy k eliminaci zjištěných nedostatků dle jeho nejlepšího uvážení, i přestože není právníkem. Nakonec autorem diplomové práce bude zhodnocena pojednávaná problematika a shrnut cíl této práce.

Návrh metody hodnocení vztahů se zákazníky
Malach, Jakub ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Cílem disertační práce je navrhnout metodu hodnocení vztahů se zákazníky. Mezi hlavní přínosy disertační práce pro teorii Customer Relationship Managementu (CRM) patří: Komplexní analýza současného stavu hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecných kritérií hodnocení vztahu se zákazníkem popisujících základní složky hodnoty vztahu a jejich ověření. Identifikace a systematizace principů konceptu CRM. Návrh integrace hodnotících procesů do cyklu CRM včetně identifikace principů fungování cyklu CRM. Návrh systému hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecného předpisu hodnotící funkce, typů oborů hodnot funkce a konceptu dimenze indikátoru hodnoty vztahu se zákazníkem. Návrh obecného a specifického modelu hodnocení vztahů se zákazníky, prvků modelu a determinantů prvků modelu. Návrh struktury procesu hodnocení vztahů. Ověření předpokladů obecného modelu hodnocení vztahů. Ověření hypotéz modifikace obecného modelu hodnocení podle specifických vlastností hodnotící firmy. Návrh manažerského nástroje VMT (Valuation Model Tool) a způsobu jeho praktické aplikace.

Správa zařízení v podnikovém prostředí v porovnání s ITIL požadavky
Uhlík, Adam ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Vladimír (oponent)
Cílem této práce je porovnat vnitropodnikové procesy zabývající se správou zařízení s ITIL doporučeními a určit míru podobnosti jednotlivých procesů s daným rámcem. Dále si tato práce klade za cíl zhodnotit přínosy pramenící z využití konkrétního evidenčního systému a specifikovat oblasti, které lze vylepšit. Zvolených cílů jsem dosáhl pomocí mnou určené metody pro porovnání procesů. Porovnání je uskutečněno na základě zvolených kritérií a jejich vah reprezentujících důležitost těchto kritérií. Provedeným porovnáním jsem určil míru podobnosti a oblasti, ve kterých procesy nedosahují potřeby zmíněného rámce. Na základě zjištěných údajů je možné navrhnout a implementovat potřebné změny pro zefektivnění procesů.

Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu
Novotný, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Matějka, Martin (oponent)
Tato práce s názvem Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu je zaměřena na tradičních systémy adwords od Googlu a sklik od Seznamu, zbožových srovnávače a atribuční modely v Google analytics. V teoretické části je nastíněna historie internetu, vývoj online marketingu a jednotlivé marketingové nástroje a formy reklamy. Praktická část je rozdělena dle strategického zaměření jednotlivých kampaní, a to konkrétně na akviziční, výkonové a remarketingové kampaně. V poslední části je porovnání měření konverzí ve zmíněných systémech s Google analytics. Cílem práce je navrhnout vhodné metriky pro vyhodnocování efektivnosti kampaní, reklamních inzerátů i bannerů dle jejich strategického zaměření a správný náhled na měření konverzí.