Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21,212 záznamů.  začátekpředchozí21203 - 21212  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.54 vteřin. 

Competitive Intelligence: Analýza konkurenčního prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o
Faruzel, Jiří ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šišková, Petra (oponent)
Cílem práce ?Competitive Intelligence: Analýza konkurenčního prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o.? je uvedení teoretických přístupů, které se používají k analýze konkurenčního prostředí firem, analyzovat konkurenční prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o. a navrhnout ontologii v Topic Maps pro analýzu konkurenčního prostředí firem. Obecným přínosem, kterého bych rád zpracováním této práce dosáhl je vytvoření anotovaného dokumentu a základů poznatkové báze, která může být využitelná pro vytvoření znalostního portálu k systematickému monitoringu konkurenčního prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o. Při zpracování analýzy se vycházelo z informací získaných při interview, které poskytl Ing. Vlček a dále také z otevřených informačních zdrojů s maximálním využitím obsahu seminárních prací, které již byly o konkurenčním prostředí firem z klastru Omnipack formou pěti Porterových sil na VŠE (Vysoká škola ekonomická) zpracovány. Analýzu byla také zpracována formou strukturovaného dokumentu, který byl anotován pomocí Topic Mapy, představující zároveň poznatkovou bázi využitelnou pro vytvoření znalostního portálu k systematickému monitoringu konkurenčního prostředí firmy Polyplasty. Bakalářská práce je rozdělena do dvou části. První část začíná tématem Competitive Inteligence, dále pokračuje uvedením různých teoretických přístupů, které jsou používány k analýze prostředí firem. Podrobněji jsou popsány metody ?pět Porterových sil " a STEEP (sociální, technologické, ekonomické, environmentální a politické vlivy). Tereoticko-metodologická část je ukončena popisem konceptu Topic Maps. Druhá část spočívá v aplikace metody "pět Porterových sil " a metody STEEP na prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o., z klastru Omnipack. Aplikační část pokračuje manažerským výstupem, kde jsou stručně popsány výsledky analýzy. Aplikační část je ukončena popisem vytvořené znalostní báze. Bakalářská práce včetně anotovaného dokumentu a vytvořené základní znalostní báze lze nalézt na přiloženém CD.

Analýza potřeb v lokalitě Praha 21. Možnosti rozvoje o.s. Neposeda
Zajacová, Melanie ; Koláčková, Jana (vedoucí práce) ; Zimmermannová, Martina (oponent)
Cílem práce je zmapovat aktuální stav v lokalitě správního obvodu Praha 21 nejen z hlediska situace v sociálních službách, ale i řady dalších ukazatelů, poskytnout všeobecný přehled a na základě výsledků navrhnout opatření. Práce vyjasňuje, jakým směrem (v souladu s posláním a cíli sdružení) je možné rozvíjet aktivity občanského sdružení Neposeda a rozšířit stávající nabídku, eventuálně vyplnit chybějící typy služeb. Zpracovaný materiál bude využitelný nejen jmenovaným sdružením, ale i širší veřejností. Pro zpracování dat byla zvolena metoda diagnózy komunity vytvořená CPSI (Iniciativa na podporu partnerství v komunitách) pro potřeby komunitního plánování. Ze závěrů této práce bude možné konstruovat nový program. Úvodní část práce popisuje historii občanského sdružení Neposeda, následuje podrobný výčet jeho současných aktivit a návrh aktivit plánovaných na základě dosavadních zkušeností. Druhá kapitola zahrnuje teoretický výklad pojmů komunita a komunitní plánování, prakticky ukotvený popisem reálné pozice o.s. Neposeda v lokalitě správního obvodu Praha 21. Závěrečná část obsahuje data vztahující se k lokalitě Praha 21 získaná metodou diagnózy komunity vytvořenou CPSI (Iniciativa na podporu partnerství v komunitách) pro potřeby komunitního plánování - profily dle jednotlivých oblastí včetně syntézy diagnózy...

Projekt reklamní kapmaně na sportovní akci
Tichý, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Název Reklamní kampaň na sportovní akci Název v angličtině Advertising campaign for sport action Cíle práce Vytvoření návrhu reklamní kampaně pro vymyšlenou sportovní akci. Popsat a definovat sportovní akci, jež je předmětem reklamní kampaně. Navrhnout časový harmonogram použití jednotlivých médií, zjistit cenu konkrétních médií a navrhnout možnou podobu reklamních sdělení. Analyzovat reklamní kampaň na sportovní akci která již proběhla. Metoda V práci byla využita popisná analýza při zpracování reklamní kampaně na část PlM Běžeckého seriálu 2005. Dále bylo použito strukturovaných a polostrukturovaných rozhovorů při získávání informací o pořádání sportovní akce v prostorách Sazka Areny s pracovníky Best Sport, a. s. Rovněž byla využita SWOT analýza v závěru práce k hodnocení projektu. Výsledky Vytvoření reklamní kampaně pro vymyšlenou sportovní akci opírající se o čtyři hlavní média, a to včetně časového harmonogramu akce, rozpočtu a návrhu na reklamní sdělení v jednotlivých médiích. Klíčová slova Marketing, komunikace, reklama, reklamní kampaň, média, sportovní akce. 2

Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi Q7
Benešová, Lenka ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi 07 Anglický název: Analysis and evaluation of promotional strategy of SUV Audi Q7 Cíle práce: Zhodnocení a komplexní analýza vytvořené propagační strategie vozu Audi Q7 prezentované v České republice; vymezit nástroje marketingové komunikace a jejich využití v segmentu luxusních automobilů; navrhnout další možnosti propagace a komunikace při zachování image a postavení značky Audi na českém trhu. Metoda: Analýza byla vytvořena na základě podrobného rozboru výstupních měřitelných dat ukazujících na úspěšnost jednotlivých kampaní a nástrojů marketingové komunikace; současně byla využita SWOT analýza. Výsledky: Vytvořená komplexní analýza dat potvrzuje úspěšnost celé propagační strategie a vhodnost využitých nástrojů marketingové komunikace; navrhuji další možnosti komunikace, z nichž některé byly již v průběhu kampaně využity. Klíčová slova: Marketingová komunikace, propagace, reklama, reklamní kampaň, teaser, média, Events, PR, Internet, segment luxusních SUV automobilů, značka Audi. 2

Rozpočtové určení daní pro obce
Dolistová, Monika ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Peková, Jitka (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat, jaký dopad měly legislativní změny rozpočtového určení obcí v průběhu posledních let, se zaměřením na reformu platnou od ledna 2013 na jednotlivé typy obcí podle počtu obyvatel. Jedním z cílů práce je také navrhnout doporučení ohledně dalšího vývoje RUD vycházející z této analýzy. Teoretická část vymezuje základní pojmy v oblasti příjmů obcí a zabývá se teorií fiskálního federalismu. Druhá kapitola teoretické části se věnuje podrobnému rozebrání vývoje rozpočtového určení daní až do roku 2013. Praktickou část tvoří predikce Ministerstva financí ČR a následuje rozbor sdílených daňových příjmů ve vybraných obcích Jihočeského kraje a jejich vývoj. Na základě této analýzy jsou analyzovány dopady v daných obcích a jsou stanovena možná doporučení pro budoucí vývoj rozpočtového určení daní.

Analýza návštěvnosti extraligy ledního hokeje
Opavský, Tomáš ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalézt, popsat a analyzovat faktory ovlivňující diváckou poptávku po utkáních české extraligy ledního hokeje a na základě zjištěných skutečností se pokusit navrhnout možná opatření ke zvýšení této poptávky. V praktické části práce jsou hojně aplikovány zejména matematicko-statistické metody. Jedná se obzvláště o užití aritmetických průměrů, korelační analýzy a různých druhů specifických koeficientů. K ohodnocení průměrných návštěv a významnosti jednotlivých faktorů je použita metoda komparace a to jak věcná, časová, tak také prostorová. Za hlavní přínos této práce lze považovat obzvláště aktuální zmapování názorů a postojů fanoušků extraligových klubů prostřednictvím realizace komplexního internetového průzkumu, jehož výsledky jsou náplní jednotlivých odstavců.

Financování úřadu a jeho rozpočet
Šancová, Karolína ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě teoretických a praktických východisek analyzovat hospodaření obecního úřadu v Říčanech u Prahy v letech 2011-2014 a na základě provedené analýzy navrhnout opatření, které povedou ke zlepšení hospodaření obce. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část se zabývá zejména charakteristikou hospodaření obce. V této části jsou též uvedeny metody finanční analýzy, které se využívají ve veřejném sektoru. Analytická část charakterizuje vybranou obec. Tato část zejména hodnotí hospodaření obce v letech 2011-2014. Jsou zde analyzovány jednotlivé příjmy a výdaje v daných letech. Též jsou příjmy a výdaje zhodnoceny z hlediska meziročního srovnání. Na základě metod finanční analýzy jsou též vypočteny poměrové ukazatele. V závěru práce je provedeno zhodnocení hospodaření obce.

Motivace jako nástroj řízení výkonnosti
Kubíčková, Klára ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce Motivace jako nástroj výkonnosti je analyzovat stávající motivační systém společnosti Ahold a případně na základě zjištěných nedostatků navrhnout a napomoci společnosti ke zvýšení výkonnosti zaměstnanců. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je definován pojem vůdce a manažer, motivace, zdroje motivace, teorie motivace a výkonová motivace. Dále pozornost je věnována řízení a hodnocení pracovního výkonu. Na teoretickou část navazuje praktická část, která obsahuje charakteristiku společnosti, analýzu současného motivačního systému, kde na základě empirického výzkumu je zkoumána motivace a její dopad na spokojenost a výkonnost zaměstnanců. V závěru diplomové práce je uveden návrh doporučených změn, které by měly přispět k lepší výkonnosti a motivaci zaměstnanců.

Analýza a návrh optimalizace podnikových procesů pro oddělení procurementu bankovní instituce
Škodová, Markéta ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Řepa, Václav (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu a následný návrh optimalizace podnikových procesů pro od-dělení procurementu bankovní instituce. Cílem práce je tedy hlavně analyzovat současný stav všech procesů a navrhnout možná zlepšení, která by vedla k jejich optimalizaci a tedy i k efektivnější práci celého oddělení. První část práce je teoretická. Zabývám se zde problematikou procesního modelování a použitou metodikou. V druhé části popisuji banku obec-ně a detailněji se zaměřuji na oddělení procurementu - konkrétně na náplň práce, organizační strukturu a používaný software. V další části se již věnuji podnikovým procesům, jejich analýze a následnému zhodnocení. V závěru je navrženo zlepšení procesů.

Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců
Jehnětová, Lucie ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Marušinec, Marek (oponent)
Práce se zabývá efektivitou komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti. Cílem je popsat jednotlivé komunikační nástroje, analyzovat jejich efektivitu a navrhnout řešení u problémových komunikačních nástrojů. Objektem práce je středně velká společnost působící v oblasti logistiky. V diplomové práci jsou využity metody dotazníkový výzkum, analýza interní dokumentace a pozorování. V závěru diplomové práce je zhodnocena efektivita komunikačních prostředků v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců a jsou doporučena některá zlepšení pro efektivnější využití komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti.