Název: Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi Q7
Překlad názvu: Analysis and Evalution of Promotional Strategy of SUV Audi Q7
Autoři: Benešová, Lenka ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Abstrakt: Název: Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi 07 Anglický název: Analysis and evaluation of promotional strategy of SUV Audi Q7 Cíle práce: Zhodnocení a komplexní analýza vytvořené propagační strategie vozu Audi Q7 prezentované v České republice; vymezit nástroje marketingové komunikace a jejich využití v segmentu luxusních automobilů; navrhnout další možnosti propagace a komunikace při zachování image a postavení značky Audi na českém trhu. Metoda: Analýza byla vytvořena na základě podrobného rozboru výstupních měřitelných dat ukazujících na úspěšnost jednotlivých kampaní a nástrojů marketingové komunikace; současně byla využita SWOT analýza. Výsledky: Vytvořená komplexní analýza dat potvrzuje úspěšnost celé propagační strategie a vhodnost využitých nástrojů marketingové komunikace; navrhuji další možnosti komunikace, z nichž některé byly již v průběhu kampaně využity. Klíčová slova: Marketingová komunikace, propagace, reklama, reklamní kampaň, teaser, média, Events, PR, Internet, segment luxusních SUV automobilů, značka Audi. 2

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/824

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-266935


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-21, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet