Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,852 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.22 vteřin. 

Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Pařez, David ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a zvyšování hodnoty značky. Dále jsou zmíněny jednotlivé kroky procesu strategického řízení značky. V úvodu následující části je rozebírána aktuální situace na českém trhu s pánskou módou, je představena značka Stones a její historie a krátce je věnována pozornost i jejím konkurentům. V dalším bloku je pokračováno SWOT analýzou a marketingovým mixem. Další částí bakalářské práce je marketingový výzkum značky Stones a vyhodnocení výsledků výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy vlastní úpravy marketingové strategie značky v návaznosti na výsledky průzkumu.

Možnosti aplikace asijských léčebných metod na trhu lázeňství a wellness v České republice.
Jedličková, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Machová, Božena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnou aplikací asijských léčebných metod na trhu lázeňství a wellness v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol, na teoretickou a praktickou část. Cílem práce je charakterizovat indickou kulturu v oblasti léčby a relaxace v kontextu jejího historického vývoje a její míru využití v domácím cestovním ruchu. Dílčím cílem práce je analýza využití indických terapeutických technik a zařízení věnujících se těmto procedurám v České republice. Úvodní kapitola je věnována definicím cestovního ruchu a zdravotně orientovaného cestovního ruchu. Druhá kapitola se zabývá lázeňstvím a třetí kapitola je věnována wellness a kvalitě života. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na Indii, ájurvédu a typické používané metody. V poslední kapitole je popsána situace v České republice, jsou zde zmíněna centra, která se ájurvédě věnují, dále je v ní vyhodnoceno dotazníkové šetření a na závěr je navrhnuto několik atraktivních produktů.

Hra - simulace státu
Dekánek, Matúš ; Zajíček, Ondřej (vedoucí práce) ; Zavoral, Filip (oponent)
Cieľom práce je navrhnúť a implementovať model ekonomiky štátu a použiť ho v hre. Vo virtuálnom svete sa nachádzajú centrá produkcie, ktoré obsahujú výrobné kapacity. Výrobné kapacity nakupujú suroviny a svoje výrobky ďalej so ziskom predávajú. Model je navrhnutý veľmi všeobecne a má široké možnosti nastavenia. Hráč by mal byť schopný vhodným investovaním do produkcií a nastavovaním ich parametrov dosiahnuť zisk a postupne majoritný podiel v ekonomike. V hre je naimplementovaná jednoduchá inteligencia protihráča, s ktorým možno súperiť o miesto na trhu. Hra má grafické prostredie, samotný model je nezávislý na užívateľskom rozhraní. Pri implementácii bola použitá open-source multiplatformná knižnica wxWidgets pre c++, program teda je preložiteľný a spustiteľný v systémoch linux aj Windows.

Marketingový mix fitness centra
Choutková, Aneta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezit a zhodnotit marketingový mix fitness centra World Gym Fitness Group a.s. a doporučit změny, které by zvýšily efektivitu marketingového mixu. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitola a zaměřuje se na téma marketingový mix služeb a marketingové prostředí. Výzkumná část je stěžejním výstupem diplomové práce a je založena na metodě přímého pozorování. V rámci praktické části byl proveden výzkum. Cílem bylo zjistit jaké je poslání společnosti a spokojenost klientů. Obsahem praktické části je nejdříve obecná charakteristika společnosti World Gym Fitness. Další kapitoly se zaobírají jednotlivými složkami marketingového mixu fitness centra, mezi něž patří služby, cena, propagace, distribuce, materiální prostředí a lidé. V závěru práce jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy a jsou navržena doporučení ke zvýšení efektivity marketingového mixu fitness centra.

Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti
Khomutova, Sofia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové strategie pro nízkonákladovou aerolinku SparrowJet. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu. Navazuje pak druhá kapitola o trhu letecké dopravy s důrazem na nízkonákladovou leteckou dopravu.  V závěru teoretické části se věnuje marketingovému mixu v dopravě. V praktické části je nejprve představena situační analýza, kde kromě PEST analýzy a Porterové analýzy 5 sil je provedena analýza konkurence a analýza zákazníků. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který obsahuje základní strategie S-T-P a marketingový mix.

Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Petlach, Radim ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové a komunikační strategie hudební streamovací služby Spotify na českém trhu a následná formulace návrhů a doporučení za účelem vylepšení stávající strategie. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou s využitím odborné literatury vymezeny základní pojmy související s tématem diplomové práce, jako je marketing, marketingový mix či marketingová a komunikační strategie. V praktické části je čtenáři představena hudební streamovací služba Spotify včetně jejího marketingového, komunikačního mixu a analýzy konkurence. Praktickou část uzavírá výzkum trhu, který byl proveden formou dotazníkového šetření. Poznatky z tohoto primárního zdroje doplněné o zdroje sekundární, jsou základem pro formulaci souboru doporučení vedoucí k vylepšení stávající marketingové a komunikační strategie streamovací služby Spotify na českém trhu.

Analýza marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA
Müllerová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Polcar, Jakub (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu, která by vedla ke zvýšení povědomí o tomto sdružení. Samotná práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je blíže popsána samotná organizace INEX-SDA, jednotlivé prvky jejího marketingového mixu a je zde proveden marketingový výzkum. S využitím analýzy marketingových aktivit jsou zde získány informace, které společně s teoretickými poznatky vedou k doporučením vztahujícím se k marketingovým aktivitám této neziskové organizace.

Podnikatelský záměr
Ondroušková, Jitka ; Zouharová, Hana (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení relaxačního zařízení. Práce se skládá z části teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část obsahuje poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analytická část je zaměřená na současné a budoucí aspekty okolí podniku a podnikatelského prostředí. V části vlastního návrhu řešení je zpracován podnikatelský záměr, který obsahuje návrhy obchodního, marketingového, organizačního a finančního plánu.

Marketingová analýza trhu profesního vzdělávání dospělých
Hradil, Zbyněk ; Tureckiová, Michaela (oponent) ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje marketingového analýzu trhu profesního vzdělávání dospělých. Marketingová analýza či marketingový výzkum zahrnuje přípravu před počátkem podnikatelských aktivit vzdělávacích institucí, ale i průběžné zjišťování aktuální stavu trhu. Celkový proces marketingového výzkumu zahrnuje následující části marketingových činností: výzkum tržního prostředí (demografické, ekonomické, právní, výzkum přírodního prostředí a socio-kulturní prostředí), výzkum tržních subjektů (dodavatelé, konkurence, prodejci, zákazníci, veřejnost, stát), tržní analýzu (SWOT), sběr dat, nastavení výzkumných činností a metod, dotazování, provedení výzkumu a vyhodnocení. Marketing je jednou z hlavních činností moderních vzdělávacích institucí. Aby přežily a uspěly, musí tyto společnosti znát tržní prostředí, získat dostatečné zdroje, přeměnit je na odpovídající vzdělávací programy a efektivně je předat trhu a veřejnosti. Trh profesního vzdělávání dospělých je však natolik specifický segment trhu, že je zapotřebí obecné marketingové principy upravit a nastavit dle kritérií vycházející z potřeb tohoto trhu. Tato práce z těchto potřeb vychází a nabízí řešení.