Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků fitness centra Form Factory
Sedlářová, Kristýna ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků fitness centra Form Factory Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků fitness centra Form Factory" je zhodnocením úrovně spokojenosti zákazníků fitness centra Form Factory. Ve své konečné podobě může sloužit jako podklad k navržení opatření, jež zlepší úroveň spokojenosti zákazníků. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Pro zpracování výsledků byla využita metoda klasifikačního kříže na základě Bradyho modelu. Výsledky: Z výsledků šetření se ukázalo, že úroveň spokojenosti je velmi dobrá, jen zde existuje několik málo připomínek ze strany zákazníků, u nichž vedení může zvážit změnu, či je realizovat. Klíčová slova: sportovní služby, vlastnosti sportovních služeb, kvalita sportovních služeb, dotazník
Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro nově vznikající fitness centrum v okresu Karlovy Vary, díky kterému bude toto fitness centrum dlouhodobě prosperovat a bude oblíbené veřejností. Metody: Práce bude kombinací kvalitativně kvantitativního výzkumu. Pro výzkum kvalitativní bude stěžejní metodou pozorování, které se pokusím doplnit o neformální rozhovory se zaměstnanci konkurenčních fitness center. Kvantitativní výzkum bude reprezentován písemným dotazováním. Na základě zjištěných informací sestrojím Porterův model pěti sil, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Výsledky: Marketingový výzkum byl simulován za stejných podmínek, v průběhu dvou let. Dále byl řešen komparativní metodou, která potvrdila, že konkurenční prostředí na Karlovarsku není příliš intenzivní. Pro zákazníka je nejdůležitější kvalita vybavení a pestrá, moderní nabídka služeb, které se mu příliš nedostává a spokojenost s nabídkou konkurenčních fitcenter klesá. Z výsledků výzkumu i analýz konkurence, či Porterova modelu pěti sil je patrné, že je na trhu prostor pro vznik nového fitness centra. Klíčová slova: Marketingové cíle, cenová strategie, sportovní služby, konkurence, loajalita zákazníka, analýzy
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy
Hrubeš, Jaroslav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy Cíle: Cílem mé bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost zákazníku v In Motion Academy. Výzkum se bude soustředit na veškeré služby, které jsou v zařízení dostupné, bude možnost doporučení na zlepšení přímo od zákazníků a také bude zahrnovat veškeré další aspekty spojené se spokojeností zákazníků, např. doprava, zázemí, apod. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického dotazování. Dotazník byl vytvořen s pomocí vedení In Motion Academy a byl rozesílán prostřednictvím zákaznické e-mailové databáze. Pro co nejdůkladnější výzkum spokojenosti zákazníků s jednotlivými službami, je i samotný dotazník velice rozsáhlý. Výsledky: Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci In Motion Academy velice spokojeni. Přesto byly při výzkumu zjištěny určité nedostatky u jednotlivých služeb. Stížnosti respondentů se nejčastěji týkaly přeplněnosti jednotlivých tréninků nebo na nedostatečnou důslednost některých trenérů. Mimo samotné služby bylo hodně připomínek na samotné zázemí haly. Obzvláště potom na nedostatek místa na sezení pro rodiče nebo nedostatečnost šaten a sociálních zařízení. Na základě výsledků výzkumu byla pro jednotlivé služby sestavena doporučení na...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Cvrček, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti Cíle: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami 20min Fitness. Získané názory a připomínky sloužili k vypracování návrhu na zlepšení nabízených služeb. Návrhy budou předloženy a prezentovány vedení 20min Fitness. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zobrazeny pomocí grafů a tabulek v analytické části. Výsledky dotazování odhalily určité nedostatky, ale obecně jsou zákazníci se službami relativně spokojeni. Klíčová slova: Sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra
Kejvalová, Elena ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra Cíle: Hlavním cílem této práce je získat informace o spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra prostřednictvím marketingového výzkumu a na jeho základě vypracovat analýzu, ze které se vyvodí závěry a případná další doporučení pro vedení daného sportovního centra. Metody: V této práci byla využita kvalitativní metoda marketingového výzkumu, konkrétně formou dvou rozhovorů - první s manažerem centra a druhý se dvěma recepčními, a dále pak skryté pozorování ve sportovním centru. Také byla použita kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníku, který vyplnilo 136 zákazníků sportovního centra. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že sportovní centrum je mezi zákazníky velmi oblíbené, ale stále tu je ještě pár věcí, které by se daly zlepšit. Výsledkem práce je i návrh možných zlepšení, která by mohla vést ke zvýšené návštěvnosti sportovního centra během méně oblíbených dnů a hodin, učinit zákazníky ještě o něco spokojenějšími a zároveň zvýšit celkové příjmy. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, sportovní služby, sportovní marketing, 7C, marketing služeb
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra
Brožová, Ivona ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami RS Sportcentra Získané názory a připomínky k poskytovaným službám poslouží k vypracování návrhů na možné zlepšení těchto služeb. Návrhy na zlepšení budou předloženy vedení RS Sportcentra. Po předložení návrhů bude vyslechnut názor manažera a jeho budoucí postup ve vedení sportcentra. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. K prohloubení výzkumu byly využity kvalitativní rozhovory pomocí návodu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů a klasifikačních křížů. Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci RS Sportcentra poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management sportcentra zapracovat. Na základě výsledků výzkumu byla sestavena doporučení a předložena vedení RS Sportcentra. Klíčová slova: sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun
Podlaha, Rostislav ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun" je v konečné podobě důležitým zdrojem informací pro sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty v závislosti na jejich očekávání. Získané názory, připomínky a návrhy respondentů na poskytované služby, byly použity ke zhodnocení stavu sportovní organizace. Na základě zhodnocení stavu byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků na dané téma. Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl použit marketingový výzkum založená na metodě dotazníkového šetření. Výsledky otázek z dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl vyhodnocen stav a provoz organizace Při získání informací o provozu sportcentra TJ Lokomotiva Beroun byl proveden polostrukturovaný dotazník se zaměstnancem sportcentra. Výsledky: Marketingový výzkum je zdrojem informací, který ve sportcentru doposud nebyl, a proto vedení sportcentra nemělo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých zákazníků Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall
Šperková, Barbora ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall Cíle: Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou koncepci Bosu Nymburk Sport a Dancehall a zhodnotit její marketingový mix 7P. Dalším cílem je navrhnout opatření ke zlepšení této koncepce. Metody: Informace o provozu fitcentra byly získány díky návštěvám nabízených lekcí. Pro získání dalších potřebných informací byl proveden polostrukturovaný rozhovor se zakladatelkou. Ke zjištění názorů od zákazníků byla použita kvantitativní metoda elektronické dotazování. Výsledky: Téměř všechny aspekty marketingového mixu Bosu Nymburk byly hodnocené pozitivně. Díky bakalářské práci bylo možné navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení služeb fitness centra a jejich případná realizace by měla vést k ještě spokojenějším zákazníkům. Klíčová slova: marketing sportu, sportovní služby, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Vývoj business modelů v oblasti poskytování sportovních služeb: Lyžařské školy
Fulierová, Hana ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Nebesář, Cyril (oponent)
Práce analyzuje vývoj business modelů v oblasti poskytování sportovních služeb. Konkrétně je zaměřena na lyžařské školy. V úvodní rešerši postupně představuje základní pojem business model a jednotlivé přístupy od různých autorů. Dále popisuje postupný vývoj poskytování sportovních služeb v turistických regionech. Výzkumná část práce obsahuje čtyři případové studie konkrétních lyžařských škol z různých oblastí, které odráží současné trendy ve sportovním průmyslu. První tři případové studie analyzují vývoj lyžařských škol, založených před rokem 1990. Případová studie nově vzniklé školy poukazuje na změnu aspektů, které vedou k založení školy v dnešní době, a poskytuje v této oblasti návod pro začínající podnikatele. Pro analýzu business modelů jednotlivých škol byl využit model Canvas. Závěr výzkumné zprávy je zpracován formou specifické analytické techniky cross-case.
Hodnocení kvality služeb fitness klubu Fit Effect|Fitness & Wellness
Buchtová, Eliška ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení kvality služeb fitness klubu Fit EffectFitness  Wellness Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu hodnocení kvality poskytovaných služeb ve fitness klubu Fit EffectFitness  Wellness. Výzkum je proveden prostřednictvím dotazníkového šetření, které vychází z Bradyho modelu. Dalším cílem je ověření reliability jednotlivých otázek v dotazníku pomocí statistické metody faktorové analýzy. Metody: K provedení výzkumu byla zvolena primární metoda sběru dat písemného dotazování, jehož struktura je inspirována Bradyho modelem. Další aplikovanou metodou bylo přímé pozorování v prostředí fitness klubu Fit EffectFitness  Wellness a také realizace strukturovaného interview s otevřenými otázkami. Pro ověření reliability jednotlivých otázek v dotazníku byla použita statistická metoda faktorové analýzy. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek. Na základě získaných výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení pro fitness klub Fit EffectFitness  Wellness, které by v budoucnu měly vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb a navýšení počtu spokojených a loajálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní služby, zákazník, kvalita, spokojenost, faktorová analýza

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.