|
Firemní kultura a její vliv na efektivitu práce
Kirchnerová, Zuzana ; Machalová, Pavla (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení stavu firemní kultury ve společnosti Nutrend D. S., a. s.. Na základě analýzy výsledků získaných dotazníkovým šetřením byly ve společnosti zjištěny nedostatky v seznamování manažerů s vizí a dlouhodobými cíli firmy, ve finančním ohodnocení a motivačním systému, a také pracovním prostředí. Dále byla identifikována existující rivalita mezi jednotlivými odděleními a nízká ochota zaměstnanců navštěvovat firemní akce. Následně byly zpracovány návrhy a doporučení vedoucí k odstranění těchto nedostatků a zlepšení současného stavu.
|
|
Návrh změny systému motivace a odměňování zaměstnanců ve vybrané firmě
Kuzníková, Petra ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá pracovní motivací a spokojeností zaměstnanců ve vybrané firmě. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti motivace, odměňování a spokojenosti zaměstnanců. Analytická část hodnotí současný systém motivace a odměňování zaměstnanců firmy, spokojenost zaměstnanců v oblasti odměňování, pracovních podmínek a mezilidských vztahů na pracovišti a působení vnitřních i vnějších vlivů na daný systém. Na základě provedených analýz jsou navrženy změny současného systému za účelem zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
|
| |
|
Faktory ovlivňující pracovní motivaci a spokojenost zaměstnanců ve vybrané společnosti
Robeová, Dagmar ; Koplíková, Dorota (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pracovní motivace a spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Jihomoravská armaturka spol. s r.o. Teoretická část pojednává o teorii pracovní motivace a faktorech spokojenosti zaměstnanců. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu organizace a výzkum, ve kterém jsou zjišťovány odpovědi na dílčí výzkumné otázky. Na základě analýzy a interpretace odpovědí budou navrženy vlastní doporučení pro management ohledně zvýšení pracovní motivace a spokojenosti zaměstnanců.
|
| |
|
Motivace, odměňování a personální rozvoj zaměstnanců ve vybraném podniku cestovního ruchu
Vašíčková, Věra
Vašíčková, V. Motivace odměňování a personální rozvoj zaměstnanců ve vybra-ném podniku cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá přístupy podniku Infinit Maximus v Brně k otázkám motivace, odměňování a personálního rozvoje zaměstnanců. První částí práce je literární rešerše, která poskytuje důležité poznatky o tomto tématu ke zpracování části výsledků. Část výsledků je zaměřena na výzkum uplatňovaných přístupů podniku Infinit Maximus ve výše uvedených otázkách, na vyhodnocení úspěšnosti těchto přístupu, na stanovení jejich silných a slabých stránek a na následné doporučení návrhů na zlepšení s ekonomickým zhodnocením.
|
|
Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur
Šišmová, Anna
Šišmová, A. Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem očekávání studentů ekonomických fakult generace Z od pracovního trhu s důrazem na práci v marketingové agentuře. Výzkum je nejdříve proveden pomocí orientační analýzy generace Z, následně verifikován pomocí dotazníkového šetření a poté doplněn reálnou nabídkou ze strany čtyř nejmenovaných marketingových agentur. Na základě porovnání výsledků těchto analýz vznikl jednoduchý manuál s doporučeními pro zefektivnění náboru generace Z. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že generace Z preferuje nefinanční benefity nad finančními. Generace Z očekává adekvátní nástupní mzdu ve výši alespoň 30 000 Kč. Následně preferuje generace Z kariérní růst, dovolenou nad rámec zá-kona, flexibilní pracovní dobu a další nepeněžní benefity před zvýšením mzdy. Velmi důležitý je pro generaci Z dobrý kolektiv před finančním ohodnocením. Na druhou stranu pro generaci Z není důležitá známost firmy ani klientů. V případě volby marketingové agentury generace Z preferuje spíše menší marketingové agentury z důvodu rodinnějšího kolektivu a rychlejšího kariérního růstu.
|
|
Motivace absolventů bakalářského studijního programu Adiktologie k práci v adiktologických službách
Gajdošová, Klára ; Lososová, Amalie (vedoucí práce) ; Volfová, Anna (oponent)
Východiska: Bakalářský studijní obor adiktologie byl poprvé otevřen v akademickém roce 2005/2006. V roce 2007 byla profese adiktologa legislativně ukotvena v zákoně č. 96/2004 Sb. o nelékařských zdravotnických povoláních, a absolventi bakalářského stupně studia adiktologie se tak stali zdravotnickými pracovníky získávajícími odbornou způsobilost pro výkon této profese (Miovský et al., 2021). Pracovní motivace představuje psychologický proces, který dodává člověku energii a udává směr jeho práci. Motivací k volbě a setrvání v pomáhající profesi se v české a zahraniční literatuře věnuje mnoho odborných publikací, avšak minimum publikací je věnováno motivaci k práci v adiktologických službách. Obor adiktologie je specifický nejen svým historickým kontextem a vývojem, ale také svou šíří a specializací, s čímž může souviset i specifičnost motivace pracovníků do služeb vstupovat a působit v nich. Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit, jaké faktory ovlivňují motivaci pro práci v adiktologických službách u absolventů bakalářského studijního programu adiktologie. Metody: Základní soubor tvořilo 409 absolventů. Výběr respondentů probíhal metodou totálního výběru. Samotné vyplnění dotazníku probíhalo metodou samovýběru. Výzkumný soubor je tvořen 195 respondenty, kdy návratnost činila 48 %. Pro realizaci...
|
| |
| |