Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání přístupu k online formátům u vybraných českých médií v závislosti na korporátní konvergenci
Řepková, Andrea ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce Srovnání přístupu k online formátům v závislosti na korporátní konvergenci se zabývá otázkou, jakým způsobem se liší přístup českých deníků Mladé fronty Dnes, Deníku Právo a Hospodářských novin k jejich přidruženým online zpravodajským serverům. Jelikož zvolená média sdílí společnou charakteristiku, kterou je jejich původně čistě tištěný formát, popisuje v práci autorka nejprve koncept konvergence médií, proces internetizace médií, vysvětluje pojem digitalizace a ekonomické principy médií. V rámci výzkumu pak nejprve provádí obsahovou analýzu textů publikovaných v tištěných verzích média, jež následně vyhledává na zpravodajském serveru a porovnává je, dále také uskutečňuje tři polostrukturované rozhovory se zástupci zkoumaných médií. Ze získaných dat lze konstatovat, že situace je v každém z médií odlišná, a to ve většině ze zkoumaných kategorií obsahové analýzy i v samotném fungování redakcí. Redakce Hospodářských novin je personálně totožnou jako redakce HN.cz, redakce Mladé fronty Dnes a iDnes.cz jsou dvě odlišné redakce, které však úzce spolupracují, což neplatí u redakcí Deníku Právo a Novinky.cz, kde se také jedná o dvě samostatné redakce, nicméně jejich spolupráce je omezená. Tato fakta se pak odráží ve výsledcích analýzy i podrobnějších závěrech.
Využití internetových technologií pro propagaci malého podniku
Buchtová, Zuzana
BUCHTOVÁ, Z. Využití internetových technologií pro propagaci malého podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem této bakalářské práce je návrh řešení internetové propagace pro malé vinařství. Návrh tohoto řešení bude vytvořen na základě zjištění aktuální situace a na marketingovém výzkumu. V úvodu práce jsou uvedeny pojmy z oblasti internetového marketingu, vysvětleny jednotlivé způsoby reklamy včetně jejich efektivity a finanční náročnosti. V praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, sestaven marketingový plán internetové reklamy a její rozpočet.
Homeworking ve vybraném podniku
ŠTĚTKAŘOVÁ, Natálie
Tato bakalářská práce je zaměřena na homeworking, jeho výhody a nevýhody, benefity a překážky pro zaměstnavatele i pro zaměstnance. Také obsahuje definice základních pojmů spojených s homeworkingem a právní regulaci práce z domova v českém právním systému. Hlavní část práce zkoumá využívání homeworkingu ve společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. Výsledky jsou interpretovány na základě informací shromážděných z rozeslaných dotazníků a z osobního rozhovoru s manažerem Centra firemní klientely SME Ing. Miroslavem Zachem. Na závěr jsou doporučeny návrhy na zlepšení, kde je soustředěna pozornost na zavedení tabletů, včetně nákladů a přínosů.
Používání a vliv Instagramu na dívky v rané adolescenci
BZONKOVÁ, Aneta
Bakalářská práce se zabývá příležitostmi, které internet poskytuje zejména dospívajícím jedincům. Práce poskytuje přehled o příležitostech, které jim internet nabízí. Dále o popularitě, ekonomickém fungování a rizicích sociálních sítí, ve vztahu k psychologickému vývoji adolescentů, se zaměřením na sociální síť Instagram. Praktická část se zaměřuje na vliv a používání Instagramu dívkami v rané adolescenci. Tuto část tvoří čtyři hlavní výzkumné okruhy, vycházejících z odpovědí dotazovaných dívek. Formou polostrukturovaného rozhovoru se zde zjišťuje, jaký postoj zaujímají k Instagramu, jaké funkce rády využívají, jakým způsobem se zde projevuje jejich dospívající osobnost, popř. jaká zde vnímají rizika a další. Rozhovory poskytly zajímavé zkušenosti dívek mj. o tom, jak se změnilo, či nezměnilo jejich používání Instagramu od jeho založení a během karantény.
Marketing a obchodní modely v online sociální síti
PERZL, Tomáš
Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost je věnována i obecné odpovědnosti společnosti jako celku na sociálních sítích. Praktická část se zabývá konkrétními ukázkovými modely, které v současné době fungují na sociálních sítích. Jedním z modelů je profil, který je zaměřený na lokálních podnikatele v době pandemie viru Co-VID19, v momentech, kdy byl zakázaný volný pohyb osob a s tím zároveň přišlo i značné omezení pro podnikatelé. Druhým z modelů je podnikatelský záměr, který směřuje na propagaci cestování po kraji jižních Čech pomocí sociálních profilů na Facebooku a Instagramu. Pozornost je věnována odlišnostem mezi jednotlivými sociálnímí sitěmi, algoritmizaci sociálních sítí a dále se zabývá tvorbou kampaně na podporu budování obecného povědomí o značce jako takové.
The influence of social media on the development of children aged 13 to 15
Tsyhannyk, Oleksandra ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Sociální média v posledních několika desetiletích exponenciálně rostla, a neustále se vyvíjejí a pronikají do všech aspektů našeho každodenního života. Tato bakalářská práce se ponoří do problému, jak jsou děti ve věku 13-15 let ovlivňovány sociálními sítěmi a jaký dopad mají sociální sítě na jejich vývoj. Nejprve práce vysvětluje historii sociálních médií, poté přechází k prezentaci současného stavu sociálních sítí a nejpopulárnějších platforem. Po představení tématu z obecného pohledu se práce ponoří hlouběji do problematiky mladších teenagerů a sociálních sítí, do zkoumaní relevantních procesů a efektů. Druhá část této práce zahrnuje praktický výzkum na dané téma, analýzu jeho výsledky a následnou diskusi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.