Název: Marketing a obchodní modely v online sociální síti
Překlad názvu: Marketing and business models in the online social network
Autoři: PERZL, Tomáš
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: algoritmy; blog o cestování; facebook; instagram; marketing; online; sociální média; algorithms; Facebook; Instagram; marketing; online; social media; travel blog
Citace: PERZL, Tomáš. Marketing a obchodní modely v online sociální síti. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/57494

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514736


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet