Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 585 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rozvoje marketingových aktivit společnosti Lumo Natur s.r.o.
Kejklířová, Lucie ; Volša, Lukáš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá marketingem produktů ekologického zemědělství a pojednává o nezbytnosti uplatnění a využití marketingu v podnikatelském prostředí. Specifikuje současné možnosti pro podporu produktu na vybraném trhu a navrhuje efektivní rozvoj vybraných marketingových aktivit firmy, s cílem dosáhnout silnější pozice v konkurenčním prostředí.
Návrh podnikatelského záměru
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá založením specializované maloobchodní prodejny v Brně. V práci se věnuji analýze trhu, konkurence a zákazníků, na jejichž základě jsem vytvořil marketingový a finanční plán potřebný pro tuto podnikatelskou činnost.
Založení víceúčelové haly pro sportovní kynologii
Vala, Michal ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zpracování návrhu podnikatelského záměru na založení a vybudování víceúčelové haly pro psí sporty. Práce se zabývá teoretickým obsahem podnikatelského plánu a pokračuje možnostmi, kterým se tento plán dá uskutečnit.
Marketingový mix zapsaného spolku
Fejfuša, David ; Javora,, Radek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu zapsaného spolku. Je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je kapitolou teoretickou. V ní definuji elementární pojmy, analýzy a teoretická východiska, potřebná pro analytickou kapitolu. Druhá kapitola řeší problematiku marketingového mixu zapsaného spolku, jeho důkladnější analýzu a zhodnocení současného stavu. Třetí a závěrečná kapitola práce se věnuje, na základě získaných informací, stavu novému. Podávám zde návrhy na zlepšení a zefektivnění současného marketingového mixu zapsaného spolku.
Problematika snížení ceny rodinného domu v důsledku vady projevující se zavlháním
Ocásek, Petr ; Šmahel, Milan (oponent) ; Weigel, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce „Problematika snížení ceny rodinného domu v důsledku vady projevující se zavlháním“ pojednává o problematice ocenění nemovitosti a následného prodeje s vadou. V první kapitole je popsáno, co znamená pojem cena, hodnota a další důležité faktory týkající se zákona o ocenění. Druhá kapitola pojednává o potřebných podkladech pro ocenění nemovitosti a základním názvosloví. V Třetí části jsou uvedeny vady, které se mohli na rezidenčním objektu vyskytnout a také jejich možná oprava. Další část této práce je pak zaměřena na samotné ocenění objektu s vadou pomocí majetkové újmy a poslední kapitola se zabývá samotným trhem nemovitosti a následným prodejem takového objektu s vadou. V přílohové části je pak případová studie zaměřena na ocenění rodinného domu s a bez vady a možné postupy řešení a návrhu na prodej.
Posouzení vlivu územního plánování na ceny pozemků v Blansku
Svoboda, Jiří ; Pertl, Marek (oponent) ; Lorencová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především oceňováním nemovitých věcí - pozemků ve městě Blansko. Text je rozčleněn na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o definicích jednotlivých základních pojmů, které jsou definované v českém právním řádu. Následně jsou popsány procesy územního plánování a přiblížení vzniku územního plánu ve městě Blansko. Poslední kapitolou teoretické části je cenové právo a jeho rozbor. Praktická část se nejprve věnuje rozboru zájmové lokality, ve kterém je město Blansko podrobně popsáno a dále je zde provedena segmentace místního trhu s nemovitými věcmi. Poslední část tvoří ocenění zvoleného pozemku cenou zjištěnou a cenou obvyklou v návaznosti na jednotlivé stupně územního plánování. Uvedená ocenění jsou mezi sebou vzájemně porovnána a vyhodnocena.
Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Hakl, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mé diplomové práci je vypracována marketingová strategie nově vzniklé společnosti zabývající se obchodem vínem. Cílem je úspěšné etablování společnosti Víno Slovácko na trh. Sekundárním cílem bude rozšíření sortimentu, stabilizace postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti. V první části se budu zabývat analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a identifikací zákazníka a jeho požadavků. Na základě tohoto průzkumu následuje podrobná marketingová strategie. V marketingové strategii jsem se primárně soustředila na marketing produktu, a to nové produktové řady moravských vín.
Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames a.s.
Lelek, Jakub ; Mandík, Igor (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames, a.s. se zaměřuje na návrhy vedoucí k zvýšení konkurenceschopnosti a celkovému rozvoji firmy. Cílem mé práce je posoudit současný stav společnosti za pomoci teoretických znalostí čerpaných v z odborné literatury. Navrhnout řešení směřující k rozvoji konkurenceschopnosti a následně vyhodnotit přínosy.
Rozvoj obchodních aktivit společností TOS KUŘIM-OS, a.s. a ČKD BLANSKO-OS, a.s.
Havlík, Pavel ; Kalinová, Ivana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit podniků TOS KUŘIM a ČKD BLANSKO. Práce na základě teoretických východisek shrnuje analýzu obchodní činnosti, vnějšího a vnitřního prostředí do SWOT analýzy. Výsledkem jsou návrhy a doporučení, která mohou významně přispět k rozvoji firmy jak prostřednictvím zvýšení tržeb, zvýšením konkurenceschopnosti, tak vybudování stabilní pozice na globálním trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 585 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.