Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových komunikací běžeckého seriálu Run Czech
Součková, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o komerčních komunikacích a jejich současných trendech ve spojitosti s odvětvím sportu. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých forem komerčních komunikací a volně navazuje nastínění běžeckého fenoménu v České republice. Praktická část zpracovává marketingové komunikace běžeckého seriálu RunCzech včetně analýzy nabízené služby, konkurence a cílových skupin. Praktickým přínosem práce je vyhodnocení komunikačních aktivit, za kterým následují opatření a návrhy do budoucna.
Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně
Harutjunjan, Ani ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jappel, Ctibor (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity vybrané marketingové kampaně z oblasti telekomunikací na základě definování základních kritérií úspěšnosti marketingové kampaně jako součást komunikačního plánu společnosti. Teoretická část diplomové práce je zaměřená na definování základních složek marketingového a komunikačního mixu. Dále jsou v rámci teoretické části rozebrány přístupy, indikátory a metody měření efektivnosti marketingových kampaní, která slouží jako teoretický základ k naplánování a realizaci praktické části. Praktická část se zabývá představením marketingového a kreativního konceptu a komunikační strategie kampaně O2 Extra výhody společnosti Telefónica CR. Míra úspěšnosti kampaně je zhodnocena na základě primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a také na základě sekundárních údajů dostupných ze společnosti Telefónica CR.
Reklama a její vnímání mladými lidmi
Červená, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou vnímání reklamy mladými lidmi a je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány marketingové a komerční komunikace, charakterizována reklama z obecného hlediska, představen každý typ reklamy zvlášť, uvedena fakta z její historie, její formy, oblíbenost a výhody a nevýhody. Praktická část se věnuje výzkumu. Je v ní uveden cíl dotazování spolu s mými předpoklady, popsán výzkum a jeho metodika a uvedeny výsledky dotazníku, kde je podrobně rozebrána každá otázka zvlášť. V závěru jsou všechny poznatky shrnuty.
Product Placement ve vybraném díle
Havlíčková, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku product placementu v obecné teoretické rovině i na jeho využití v konkrétním filmovém díle s názvem Probudím se včera. V teoretické části práce jsou definovány příslušné pojmy z oblasti marketingu a médií, praktická část potom zahrnuje rozbor konkrétních typů integrace té které značky do daného filmu, stejně jako zhodnocení informací získaných formou dotazníku, jenž zkoumal postoj respondentů k problematice product placementu obecně i v případě vybraného snímku Probudím se včera.
Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace
Pospíšilová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Urban, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o marketingové strategii Jazz klubu Reduta a divadelní improvizační skupiny Improvariace. Teoretická část se zabývá předmětem marketingu, jeho procesy a marketingovým mixem zaměřeným na kulturu a kulturní produkt. Dále definuje význam marketingu v kultuře, včetně popisu typologie publika. Teoretická část práce vytváří základ pro následující praktickou část, která se zabývá konkrétní marketingovou strategii Jazz klubu Reduta a souboru Improvariace pro divadelně improvizační představení konající se v Redutě. Praktická část přibližuje historii divadelních sportů a definuje soubor Improvariace a jejich repertoár. Práce si dala za cíl zmapovat komerční komunikaci divadelních představení, kriticky ji zhodnotit a navrhnout případná zlepšení.
Návrh marketingové strategie Černého divadla JIřího Srnce na německém trhu
Kervitcerová, Anežka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Goščíková, Romana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě analýzy stávajícího komunikačního mixu uplatňovaného Černým divadlem Jiřího Srnce navrhnout jeho vylepšení do budoucna. Nová marketingová strategie divadla bude s ohledem na stanovené marketingové cíle rozpracována do všech součástí marketingového mixu. Práci tvoří 6 kapitol zabývajících se teoretickými poznatky z oboru marketingu a jejich aplikací v praktické rovině.
Právní otázky on-line reklamy zaměřené na děti
Valentová, Markéta ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá právními otázkami on-line reklamy zaměřené na děti. Nejprve přibližuje současnou situaci on-line reklamy a popisuje její jednotlivé formáty. Následně řeší vliv reklamy na děti. Podstatnou část práce tvoří rozbor regulace reklamy v České republice i ve světě. Je analyzována jak legislativa, tak samoregulační opatření. Práce aplikuje danou regulaci do oblasti internetu a zjišťuje, zda je dostatečná. Nezbytnost zaobírání se tímto tématem je podpořena vlastním výzkumem o vztahu dětí k internetu.
Použití insightů (vhledů) v komerční komunikaci cílené na ženy
Dúbravská, Pavla ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Komerční komunikace jsou často obviňovány ze stereotypizace zobrazování žen v reklamě. Na jednu stranu ženy do určité míry očekávají a vyžadují v reklamách "lepší a jednodušší svět". Ve většině případů se však ženy v komerčních komunikátech cítí zjednodušené. Z reklamní praxe i teorie je pro souznění značky a cílové skupiny, pro pocit porozumění, klíčový insight. Pokud je komunikace postavena na vhodně zvoleném insightu, spotřebitel se snáze otvírá komerčnímu sdělení, protože má pocit, že mu daná značka lépe rozumí. Hlavním cílem této práce tak je poskytnout vhled -- insight -- do myslí žen jako spotřebitelek a zjistit, jak ženy nazírají samy sebe v komerčních komunikátech. V rámci tohoto cíle jsou definovány dvě roviny, obecnější teoretická a konkrétnější praktická, které se poté promítly do stanovení dílčích cílů. Z dostupné zahraniční literatury je patrný důraz, jaký se na insight klade v odborné i praktické sféře komerčních komunikací. Postoj expertů a subjektů, jež s insighty pracují v České republice však nebyl dohledán. Prvním dílčím cílem bylo tedy zmapování postavení insightu v České republice. Výzkum byl proveden prostřednictvím 12-ti hloubkových rozhovorů. Ve výzkumu byli osloveni zadavatelé reklamy a odborníci z komunikačních a výzkumných agentur. V rámci hloubkových rozhovorů bylo potvrzeno, že insight je využíván při tvorbě komunikačních kampaní. Druhým dílčím úkolem této práce bylo zmapování u jaké reklamy mají české ženy pocit, že jim rozumí, jinými slovy je insightful. Povaha porozumění plné komunikace byla pro účely testování přeformulována do míry a způsobu ztotožnění s obsahem mediálním a komerčním. V první části tohoto výzkumu byly respondentky vyzvány, aby se samy zamyslely nad mediálním a komerčním obsahem, který v nich vyvolává pocit porozumění a ztotožnění. Výzkum měl také ověřit dvě hypotézy. H1: Stereotypy v reklamě ženy obtěžují. H2: Insighty vzniklé v zahraničí lze použít i na českém trhu. Data pro tuto část výzkumu byla sbírána formou dotazníkového šetření distribuovaného prostřednictvím online prostředí. Celkem bylo osloveno 200 respondentek. Jako výzkumný stimul byl vybrán formát televizní reklamy s potřebnými parametry. Bylo zjištěno, že ke ztotožňování se s mediálním obsahem docházelo skrze ztotožnění se s hlavní hrdinkou, ztotožnění se s reálnými situacemi, které prožívá a skrze humor. První hypotéza se v rámci testovaného vzorku nepotvrdila. Stereotypy v reklamě ženy neobtěžují. Druhá hypotéza se také nepotvrdila. Insighty vzniklé v zahraničí nelze automaticky použít na českém trhu. Existují národní rysy, kulturní odlišnosti, vývojová fáze daného trhu, které mohou silně ovlivnit přijetí či zamítnutí reklamy. Práce je dělena obsahově do 7dmi kapitol včetně úvodu a závěru. Přínos práce v teoretické rovině je viděn v zmapování tématu usilujícího o komplexní rekognoskaci dané problematiky. Praktický přínos je viděn v tom, jak práce hodnotí insighty, jejich tvorbu, ale také očekávání jednotlivých subjektů na trhu stran této problematiky.
Guerilla marketing and its use in commercial communications
Koišová, Stanislava ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem mé diplomové práce je "Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích." Za hlavní cíl práce jsem si stanovila vymezení nových forem marketingové komunikace a posouzení jejich možného uplatnění v segmentu malých a středních firem se zvláštním důrazem na guerilla marketing. Celá práce je koncipována do tří základních částí, kdy první dvě kapitoly představují teoretický pohled, jak na marketing obecně, komerční komunikace a nové trendy v oboru, tak i na samotný guerilla marketing, prostřednictvím jeho definování a vymezení hlavních charakteristik, jakož i základních druhů. Třetí kapitola je tvořena představením dvou konkrétních marketingových kampaní využívajících nástroje Guerilla marketingu a jejím závěrem je analýza dotazníkového šetření.
Vliv reklamy na stravovací zvyklosti dětí a její regulace
Bičovská, Dana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu reklamy na stravovací zvyklosti dětí ve vztahu k její regulaci. Cílem je analyzovat vliv reklamy na děti v této citlivé oblasti a zhodnotit, zda je stávající regulace dostačující. Práce je rozdělena do dvou částí, z nichž první je věnována teorii a druhá tyto poznatky aplikuje do praxe. První kapitola teoretické části popisuje základy marketingu, druhá část je věnována marketingovým a komerčním komunikacím, konkrétně reklamě jako jedné z forem. Ve třetí kapitole je rozebráno téma marketingové segmentace trhu a poslední část se zabývá dětmi jako specifickými spotřebiteli ve vztahu k reklamě včetně souvislosti s jejich stravovacími zvyklostmi. V rámci praktické části bylo prováděno vlastní šetření ve snaze zjistit, do jaké míry reklama ovlivňuje děti v oblasti stravování. Na základě výsledků byly shrnuty jednotlivé poznatky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.