Název:
Reklama a její vnímání mladými lidmi
Překlad názvu:
Advertising and ist perception by young people
Autoři:
Červená, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá problematikou vnímání reklamy mladými lidmi a je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány marketingové a komerční komunikace, charakterizována reklama z obecného hlediska, představen každý typ reklamy zvlášť, uvedena fakta z její historie, její formy, oblíbenost a výhody a nevýhody. Praktická část se věnuje výzkumu. Je v ní uveden cíl dotazování spolu s mými předpoklady, popsán výzkum a jeho metodika a uvedeny výsledky dotazníku, kde je podrobně rozebrána každá otázka zvlášť. V závěru jsou všechny poznatky shrnuty.The work deals with perception of advertising by young people and is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes marketing and commercial communications, advertising from the general point of view, each type of advertising, mentions facts from its history, describes its forms, popularity and advantages and disadvantages. The practical part deals with the research. The goal of the survey is described in the practical part along with my assumptions. The research and its methodoogy are described here, as well as the results of the questionnaire, where each question is described in detail. The results are summarised in the conclusion.
Klíčová slova:
Komerční komunikace; Reklama; Výzkum; Advertising; Commercial communications; Research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42127