Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sestavení a ověření teambuildingového programu pro středoškolské studenty
Ornstová, Kateřina ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Sestavení a ověření teambuildingového programu pro středoškolské studenty Cíle: Hlavním cílem je sestavit a ověřit teambuildingový program pro zlepšení atmosféry a komunikace ve vybrané třídě střední školy. Metody: V práci byly použity rozličné metody. Pro zjišťování atmosféry ve třídě byl použit dotazník. Pro zmapování vztahů bylo použito sociometrické šetření a pro doplnění informací potřebných k sestavení teambuildingového programu byl využit rozhovor. Výsledky: Program ve stávající vytvořené podobě byl hodnocen pozitivně, měl efekt na zlepšení komunikace, stmelení týmu atd. Pro další konání programu byly sepsány poznámky ohledně vylepšení jednotlivých bodů, které by mohly vést k ještě lepším výsledkům. Klíčová slova: spolupráce, kolektiv, sociometrie, dotazník, rozhovor, středoškolští studenti.
Dramatická výchova v počátcích školní docházky
Procházková, Veronika ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na dramatickou výchovu v počátcích školní docházky. Teoretická část objasňuje základní pojmy jako dramatická výchova, cíle dramatické výchovy, metody a techniky, osobnost učitele dramatické výchovy. V praktické části uvádím plán dramatické lekce. Empirická část zkoumá, zda-li může dramatická výchova ovlivnit klima třídy, soudržnost kolektivu či zda může odhalit potíže v sociálním kontaktu. Metodami výzkumu jsou pozorování, rozhovor a dotazníkové šetření.
Dětské instrumentální soubory na 1. stupni ZŠ
Fialová, Pavla ; Hurníková, Kateřina (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na činnost dětských instrumentálních souborů na území hlavního města Prahy. V první části sledujeme postavení hudebního nástroje v rámci vývoje hudební výchovy na českých školách. V další kapitole se věnujeme psychologické stránce osobnosti člověka. Její rozvoj podporují hudební schopnosti a dovednosti získané hrou na hudební nástroj a zejména působením v ansámblu, kde je třeba vnímat každou další osobu a nástroj. Důležitým bodem jsou také učitelé instrumentálních souborů. Věnujeme se otázce využití nástrojů, které mají učitelé v současných školách k dispozici. Ve výzkumné části práce jsme se zaměřili na konkrétní ansámbly na území Prahy. Cílem bylo zmapovat, co motivuje žáky ke hře v souboru a zároveň zjistit, co vede vedoucí souborů k jejich založení, jak si představují svou práci a co by ocenili ve své pedagogické praxi.
Sběrná studie Dětského divadla Margaritas
Bočan, Jan ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Bakalářskou práci tvoří sběrná studie Dětského divadla Margaritas. Zařazuje jej do kontextu témat drama, dramatická výchova, dětské divadlo. Zpracovává charakteristiku souboru divadla, jeho personálního zajištění a her. Mapuje podmínky, spolupráci souboru s jinými subjekty, jeho prezentace a ohlasy na jeho činnost.
Zkušenost žáků 2. stupně ZŠ se specifickými poruchami učení
JIŘIČKOVÁ, Renata
Tématem diplomové práce jsou specifické poruchy učení. Práce je zaměřena na zkušenosti žáků druhého stupně základních škol se specifickými poruchami učení. Práce je rozčleněna na dvě části, čtyři kapitoly. První kapitola teoretické části pojednává obecně o specifických poruchách učení. Druhá kapitola se zaměřuje se na výskyt specifických poruch, metody práce a hodnocení žáků s poruchami učení. Třetí kapitola se zabývá sebehodnocením žáků se specifickými poruchami. Praktická část je zaměřena na výzkumné šetření. Věnuje se tomu, jak žáci druhého stupně základních škol rozumějí svým obtížím v učení. Nakolik je reflektují, zda ovlivňují jejich sebeobraz a začlenění do kolektivu. Jádrem diplomové práce je práce s jednotlivými rozhovory, jejich rozbor, interpretace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.