Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,330 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocenění výše škody způsobené zásahem blesku do rodinného domu v obci Šebetov
Šumberová, Petra ; Klimeš, Jan (oponent) ; Šmahel, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je stanovit výši pojistného plnění za škodu způsobenou zásahem blesku do rodinného domu v obci Šebetov. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám základními pojmy, které souvisí s danou problematikou. Dále je přiblížena oblast oceňování majetku a pojišťovnictví. Praktická část pak s využitím teoretických znalostí řeší konkrétní případ. Nejprve je popsána daná lokalita, rodinný dům a pojistná událost (živelná událost – blesk). Následuje výpočet časové ceny těsně před pojistnou událostí, dále jsou vyčísleny náklady na opravy vzniklých škod a po té je zjištěna časová cena po provedení oprav. V závěru je pak provedeno porovnání časových cen, porovnání nákladů vynaložených na opravy a zhodnocení pojistné částky dohodnuté v pojistné smlouvě.
Porovnání rozpočtované ceny stavebního objektu v době pořízení a v současnosti
Němcová, Markéta ; Tichý,, Jan (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání rozpočtové ceny stavebního objektu v době realizace stavby a ceny rozpočtované pro rok 2013. V teoretické části se zabývám tvorbou cen ve stavebnictví a v praktické části samotným rozpočtem rodinného domu a následným porovnáním rozpočtovaných cen.
Marketingový mix podniku
Bilík, Tomáš ; Horáková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu restaurace Sherwood. V teoretické části jsou uvedeny definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Jeřábková, Martina ; Novák, Karel (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
Ceny stavebních prací a stavebních objektů
Procháska, Martin ; Prak, Michal (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Cílem práce je zpracovat rozpočet vybraných položek rodinného domu na základě vlastní výkresové dokumentace. Vysvětlit podstatné pojmy a demonstrovat, jak se postupuje při tvorbě položkového rozpočtu. Závěrem rozebrat vybrané položky zaměřené na materiály a porovnat je s místními dodavateli.
Problematika určení hodnoty u staveb pro sport a rekreaci
Kučera, Patrik ; Vítková, Eva (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem Problematika určení hodnoty u staveb pro sport a rekreaci se zabývá zjištěním případného rozdílu mezi cenou dodávky stavby a hodnotou stavby. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje hodnotu a cenu, dále pak popisuje možnosti stanovení ceny stavby. V praktické části je rozebrána nabídková cena od zhotovitele a na základě tržního porovnání je stanovena hodnota vybrané stavby pro sport a rekreaci. Vybraná stavba pro sport a rekreaci je nově vybudovaná dřevostavba v obci Loučná nad Desnou, v části Kouty nad Desnou. Cílem této práce je stanovení ceny dodávky stavby, její porovnání s určenou hodnotou a následně posoudit existenci případného rozdílu.
Srovnání vybraných způsobů ocenění pro nemovitost typu byt v městské části Brno-Líšeň
Záleský, Radek ; Klika, Rudolf (oponent) ; Hlavinková, Vítězslava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá oceněním čtyř jednotek ve třech modelových situacích – bez rekonstrukce, s částečnou rekonstrukcí a s celkovou rekonstrukcí. Ocenění je provedeno třemi vybranými způsoby – nákladovou a porovnávací metodou dle cenového předpisu a metodou přímého porovnání. Je stanovena i cena obvyklá a popsán a analyzován realitní trh v dané lokalitě. Na závěr práce je analyzováno zhodnocení investice do rekonstrukce a použitelnost koeficientu stavu a vybavení.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Foltýn, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti Decathlon, v České republice zapsané v obchodním rejstříku pod názvem DECASPORT s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První, teoretická část, vysvětluje pojmy z oblasti marketingu a marketingového prostředí. Analytická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti a poté jsou provedeny jednotlivé analýzy. Poslední část se zabývá jednotlivými návrhy na zdokonalení marketingového mixu.
Ocenění stavebního díla ve fázi před a po rekonstrukci
Musílková, Silvie ; Biolek, Vojtěch (oponent) ; Tuscher, Martin (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je ocenění stavebního díla před a po rekonstrukci. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a metody z oblasti oceňování. V praktické časti je řešeno oceňování nemovité věci před a po rekonstrukci metodou porovnávací dle vyhlášky č. 441/2013 Sb., k provedení zákona o oceňování majetku, ve znění pozdějších předpisů a tržní ocenění metodou porovnávací. Vypracovaný položkový rozpočet je podkladem pro určení vynaložených nákladů a zhodnocení rekonstrukce nemovité věci.
Marketingová strategie společnosti
Cabejšek, Tomáš ; Dobešová, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh změn v marketingové strategii obchodu prodávajícího elektrospotřebiče a elektroniku. Zejména z pohledu marketingového mixu a situačních analýz. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingových strategií. Druhá, analytická část je soustředěna na zjištění aktuální situace v podniku. Ve třetí části jsou uvedena navrhovaná opatření, jejichž úkolem je vylepšit současnou marketingovou strategii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,330 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.