|
Ocenění výše škody způsobené zásahem blesku do rodinného domu v obci Šebetov
Šumberová, Petra ; Klimeš, Jan (oponent) ; Šmahel, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je stanovit výši pojistného plnění za škodu způsobenou zásahem blesku do rodinného domu v obci Šebetov. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám základními pojmy, které souvisí s danou problematikou. Dále je přiblížena oblast oceňování majetku a pojišťovnictví. Praktická část pak s využitím teoretických znalostí řeší konkrétní případ. Nejprve je popsána daná lokalita, rodinný dům a pojistná událost (živelná událost – blesk). Následuje výpočet časové ceny těsně před pojistnou událostí, dále jsou vyčísleny náklady na opravy vzniklých škod a po té je zjištěna časová cena po provedení oprav. V závěru je pak provedeno porovnání časových cen, porovnání nákladů vynaložených na opravy a zhodnocení pojistné částky dohodnuté v pojistné smlouvě.
|
| |
|
Marketingový mix podniku
Bilík, Tomáš ; Horáková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu restaurace Sherwood. V teoretické části jsou uvedeny definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
|
| |
| |
|
Problematika určení hodnoty u staveb pro sport a rekreaci
Kučera, Patrik ; Vítková, Eva (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem Problematika určení hodnoty u staveb pro sport a rekreaci se zabývá zjištěním případného rozdílu mezi cenou dodávky stavby a hodnotou stavby. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje hodnotu a cenu, dále pak popisuje možnosti stanovení ceny stavby. V praktické části je rozebrána nabídková cena od zhotovitele a na základě tržního porovnání je stanovena hodnota vybrané stavby pro sport a rekreaci. Vybraná stavba pro sport a rekreaci je nově vybudovaná dřevostavba v obci Loučná nad Desnou, v části Kouty nad Desnou. Cílem této práce je stanovení ceny dodávky stavby, její porovnání s určenou hodnotou a následně posoudit existenci případného rozdílu.
|
| |
|
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Foltýn, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti Decathlon, v České republice zapsané v obchodním rejstříku pod názvem DECASPORT s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První, teoretická část, vysvětluje pojmy z oblasti marketingu a marketingového prostředí. Analytická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti a poté jsou provedeny jednotlivé analýzy. Poslední část se zabývá jednotlivými návrhy na zdokonalení marketingového mixu.
|
|
Ocenění stavebního díla ve fázi před a po rekonstrukci
Musílková, Silvie ; Biolek, Vojtěch (oponent) ; Tuscher, Martin (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je ocenění stavebního díla před a po rekonstrukci. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a metody z oblasti oceňování. V praktické časti je řešeno oceňování nemovité věci před a po rekonstrukci metodou porovnávací dle vyhlášky č. 441/2013 Sb., k provedení zákona o oceňování majetku, ve znění pozdějších předpisů a tržní ocenění metodou porovnávací. Vypracovaný položkový rozpočet je podkladem pro určení vynaložených nákladů a zhodnocení rekonstrukce nemovité věci.
|
|
Marketingová strategie společnosti
Cabejšek, Tomáš ; Dobešová, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh změn v marketingové strategii obchodu prodávajícího elektrospotřebiče a elektroniku. Zejména z pohledu marketingového mixu a situačních analýz. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingových strategií. Druhá, analytická část je soustředěna na zjištění aktuální situace v podniku. Ve třetí části jsou uvedena navrhovaná opatření, jejichž úkolem je vylepšit současnou marketingovou strategii.
|