Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Rozvoj pracovníků prostřednictvím dalšího firemního vzdělávání (ve vybraném výrobním podniku)
Talířová, Alena ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Růžanská, Hana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je podnikové vzdělávání. Práce obsahuje teoretické poznatky o podnikovém vzdělávání, dále popis systému vzdělávání ve vybraném výrobním podniku a určité porovnání teorie a uplatňované praxe. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, vztahující se k oblasti podnikového vzdělávání, jako učení se, vzdělávání, podnikové a profesní vzdělávání, rozvoj pracovníků a též pojmy zaměstnanec, pracovník a podnik. Další podkapitoly jsou věnovány strategickému a systematickém vzdělávání v podniku, personálnímu útvaru jako části organizace, který tyto aktivity zabezpečuje, kultuře organizace jako jednom z hlavních faktorů, které ovlivňují způsob a podmínky vzdělávání, učící se organizaci jako ideálnímu modelu vzdělávání v podniku a též je věnován prostor pro shrnutí důvodů a přínosů vzdělávacích aktivit v podniku. Praktická část se věnuje popisu vybraného výrobního podniku z hlediska historie, současné struktury organizace, personálnímu oddělení, které koordinuje a zajišťuje vzdělávací aktivity, systému vzdělávání z pohledu podniku, řešení v oblasti vzdělávání v krizových letech 2008-2009 a směřování podniku v oblasti vzdělávání v budoucnosti. Záměrem práce je nastínit teoretická východiska v oblasti podnikového vzdělávání a předložit k porovnání praktické uplatňování těchto...
Vzdělávání pracovníků v neziskových organizacích
Fuxová, Zdeňka ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Mužík, Jaroslav (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám tématem vzdělávání pracovníků v neziskových organizacích. Teoretická část mé práce je zaměřena na vyjasnění často používaných pojmů spojených s touto problematikou, jakými jsou nezisková organizace, vzdělávání, kvalifikace a kompetence, učící se organizace aj. Dále se věnuji vzdělávání pracovníků v organizacích obecně a v další kapitole nacházím specifika ve vzdělávání pracovníků v organizacích neziskových. Má práce se zabývá také formou či systémem vzdělávání pracovníků v neziskových organizacích, motivací ke vzdělávání a v neposlední řadě tím, jak vnímají vzdělávání a profesní rozvoj samotní pracovníci ve svých neziskových organizacích. K získání dat pro případovou studii jsem použila metodu kvalitativního výzkumu - metodu polostrukturovaných rozhovorů, které jsem vedla s pracovníky a s vedoucími pracovníky neziskových organizací. Hlavní myšlenkou mé práce bylo nahlédnout, jaká je situace v některých neziskových organizacích na poli vzdělávání pracovníků, jaké jsou zde tendence a co přináší vývoj v této oblasti nového do občanské společnosti a potažmo do společnosti celkově.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Kuníková, Veronika ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na oblast vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v nejmenovaném podniku XYZ, konkrétně divizi Control Driving Vision. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Na základě studia odborných literárních pramenů jsou v teoretické části práce vymezeny základní pojmy související s oblastí vzdělávání a rozvoje. Dále je popsáno podnikové vzdělávání, jeho cíle a metody. Závěr teoretické části je zaměřen na systematický přístup ke vzdělávání a jsou uvedeny jeho jednotlivé části. Součástí praktické části práce je stručná charakteristika zvolené organizace a popis vzdělávacího systému ve společnosti. Na základě vyhodnocení poznatků získaných z rozhovoru a dotazníkového šetření mezi zaměstnanci jsou navržena doporučení na zlepšení současného nastavení vzdělávacího systému ve společnosti.
Řízení procesu vzdělávání v konkrétní organizaci
Kolečková, Pavla ; Urbancová, Hana (vedoucí práce) ; Šárka, Šárka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá procesem vzdělávání v konkrétní organizaci. Cílem diplomové práce je identifikovat a zhodnotit systém vzdělávání zaměstnanců v podmínkách konkrétní organizace a v případě nedostatků navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení. V teoretické části je zpracována problematika vzdělávání zaměstnanců a dalších souvisejících pojmů za pomoci analýzy sekundárních zdrojů tj. studia odborné literatury a dostupných materiálů. Praktická část popisuje danou organizaci a proces vzdělávání zaměstnanců z analýzy interních materiálu. Dále jsou vyhodnoceny výstupy kvantitativního výzkumu s využitím dotazníkové techniky sběru dat. Na základě výsledků z dotazníkového šetření je navrhnuta implementace vzdělávacího kurzu komunikačních dovedností v podobě e-learningu. Tento kurz má organizaci napomoci ke zlepšení současného vzdělávacího systému a spokojenosti zaměstnanců.
Celoživotní vzdělávání, výběr zaměstnanců a podniková kultura ve vybraném podniku
PÍPALOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem této diplomové práce je charakterizovat formy vzdělávání ve vybraném podniku, analyzovat ve vztahu k podnikové kultuře a navrhnout změny vedoucí k žádoucímu stavu budoucí znalostní ekonomiky. V souvislosti s tématem a hlavním cílem práce je výzkum zaměřen také na podnikovou kulturu, získávání a výběr zaměstnanců. Teoretická část se skládá z teoretických poznatků, které se vztahují k problematice rozvoje zaměstnanců prostřednictvím celoživotního vzdělávání, k problematice výběru zaměstnanců a podnikové kultury, která zajišťuje posun ke znalostní ekonomice. Praktická část obsahuje informace o vybrané společnosti. Tato část také sestává z analýzy podnikové kultury, výběru a vzdělávání zaměstnanců, a to prostřednictvím využití kvantitativních a kvalitativních metod zkoumání. Získané výsledky jsou základem pro navržení efektivních změn. Na konci diplomové práce jsou navrženy změny, které by měly zlepšit stávající situaci, zejména oblast vzdělávání, aby bylo v budoucnu dosaženo posunu ke znalostní ekonomice.
Vliv vzdělávání pracovníků ve střední firmě na její firemní kulturu
Svobodník, Ondřej
Bakalářská práce práce je věnována problematice vzdělávání pracovníků a jeho vlivu na firemní kulturu organizace. V úvodu teoretické části práce jsou definovány základní kameny -- disciplíny učící se organizace dle práce Petera Sengeho. Nejvíce pozornosti autor věnoval disciplíně systémového myšlení, protože je to základní a velmi důležitý stavební kámen na cestě budování učící se organizace a je úzce spjat právě se vzděláváním zaměstnanců firmy. V praktické části bakalářské práce je jednak prezentována společnost CCV s.r.o., která právě prochází vzdělávacím projektem, který je hrazen z prostředků ESF. Tento projekt je dlouhodobý a má za cíl, kromě proškolení daných témat vytvořit i soustavný a udržitelný systém vzdělávání. Dále jsou prezentovány a vyhodnoceny dva průzkumy, jenž byly provedeny ve firmě, které se vztahují na analýzu firemní kultury. Cíle, které jsou definovány v této časti práce, se zaměřují na zhodnocení stavu firemní kultury před zahájením projektu a po proběhnutí poměrně velké části školení. V závěrečné části práce je pak provedena úvaha o schopnosti školení a vzdělávání pracovníků na rozvoj firemní kultury z pohledu učící se organizace dle Petera Sengeho a Ivany Tiché.
Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti
Vojta, Michal ; CSc, Iva Dočkalová, (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podnikového vzdělávání. Definuje zákonitosti, podmínky a postupy vzdělávání a rozvoje pracovníků ve firmách. Analyzuje skutečný vzdělávací program ve vybrané obchodní společnosti a na základě této analýzy navrhuje možná opatření pro optimalizaci jeho efektivity.
Návrh a aplikace systému učící se organizace
Beran, Adam ; Fischerová, Alena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tématem mé diplomové práce je ,,Návrh a aplikace systému učící se organizace.“ Vzhledem k vysoké konkurenci na trhu a neustálému pokroku ve všech oborech je pro každou firmu velmi důležité neustálé zlepšování. Často platí, že někteří z pracovníků jsou obtížně nahraditelní. Tím se firma stává zranitelná v případě jejich nedostupnosti, způsobené pracovní neschopností, dovolenou či odchodem ze společnosti. Tento problém lze omezit přeměnou na „učící se organizaci“. Jedná se o složitý proces, kdy je nutno analyzovat stávající pracovní místa, vyhodnotit skutečné potřeby organizace (personální audit) a mnohdy i změnit organizační strukturu. Součástí procesu je také aktuální popis pracovních míst, stanovení a vyhodnocení kompetencí jednotlivých pracovníků a provedení jejich hodnocení. Zavedením „systému učící se organizace“ nejen získáme směr, kterým se ubírat, zároveň ale také odstraníme riziko tzv. „nenahraditelných pracovníků“. Teoretická část je zaměřena na metodiku zabývající se hodnocením zaměstnanců a na prvky „systému učící se organizace“. To znamená metodiku analýzy pracovních míst, stanovení a vyhodnocení kompetencí, metodiku 360° atd. Praktická část práce je zaměřena na průzkum. Hlavními nástroji jsou dotazníková šetření a pohovory. Dotazníková šetření jsou cílena na spokojenost zaměstnanců, kompetence a hodnocení. Získaná data jsou použita pro porovnání s předchozím průzkumem a jako podklad pro návrh. Cílem práce je navrhnout a aplikovat „systém učící se organizace“.
Principy učící se organizace projektového týmu
Rudá, Dominika ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Kopecký, Matěj (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá teorií a praxí konceptu učící se organizace aplikovanou na IT projektový tým. V teoretické části představuje vysvětlení klíčových definic a pojmů souvisejících s problematikou učící se organizace a informační společnosti. Zároveň podává ukázku výkladu definic pojmu učící se organizace od různých autorů a představuje jejich konkrétní modely. Jako stěžejní tato práce využívá teorii Petera Sengeho, se kterou je pracováno i v praktické části, kde je analyzován IT projektový tým, zabývající se vývojem softwarových aplikací. Je zkoumáno jeho chování a porovnávány zjištěné výsledky s teorií pěti disciplín Petera Sengeho. V závěru můžeme najít soubor rad a doporučení, které by mohly zlepšit fungování IT vývojového týmu a dosáhnout tak větší shody s koncepcí učící se organizace.
AUDIT VZDĚLÁVACÍHO STŘEDISKA VE VYBRANÉM PODNIKU
KOCOURKOVÁ, Markéta
Tato práce obsahuje teoretické vymezení znalostní společnosti, rozvoje lidského kapitálu a vzdělávání. V druhé části jsou zanalyzována data ze sledovaného období 2008 - 2012 doplněná o standardizované a nestandardizované rozhovory, zjevné zúčastněné pozorování a dotazníkové šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.