Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení služeb cestovní kanceláře.
Procházková, Ivana ; Müllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb cestovní kanceláře Cílka, s.r.o. První část je zaměřena na výklad pojmů, problematiku cestovního ruchu, marketing služeb a metody analýzy konkurence, jejich produktů a služeb. Druhá část práce zahrnuje vlastní analýzu s následným vyhodnocením a návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která by vedla ke spokojenosti zákazníků a zvýšení počtu prodaných zájezdů.
Komunikační mix cestovní agentury
Matyášová, Lenka ; Urbánková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou problematikou v cestovním ruchu. Je zde zkoumán současný komunikační mix malé cestovní agentury a její služby. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Marketingový mix cestovní agentury
Poništová, Natália ; Bošela, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalárka práca sa zameriava na analýzu súčasného marketingového mixu cestovnej agentúry Invia a na následné návrhy na jeho zlepšenie. Teoretická časť je zameraná na pojmy ako marketing, marketingový mix a cestovná agentúra, ktoré sú aplikované do analytickej časti. V praktickej časti je podaný návrh na zlepšenie jednotlivých častí marketingového mixu.
Hodnocení výkonnosti cestovní kanceláře
Juráčková, Gabriela ; Šmídová, Darja (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Hodnocení výkonnosti cestovní kanceláře“ je rozbor výkonnosti společnosti poskytující služby cestovního ruchu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska pro činnost cestovní kanceláře a metody hodnocení výkonnosti. Analytická část se zabývá analýzou činnosti cestovní kanceláře včetně komparace finančních ukazatelů s konkurencí a odvětvím a zhodnocením výkonnosti v rámci zjištěných činností společnosti. V závěrečné části je navržen způsob jakým zvýšit výkonnost cestovní kanceláře.
Návrh a implementace online systému do cestovní agentury
Gongala, Ondřej ; Smetana, Vladimír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu cestovního ruchu v České republice a také analýzou vývoje internetové reklamy. Na základě zjištěných skutečností přináší specifický návrh, jak efektivně prezentovat nabídku cestovní agentury na internetu.
Rodinný dům
Nosek, Martin ; Chuchma, Lukáš (oponent) ; Klimešová, Jarmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh rodinného domu ve městě Helenín. Objekt je navržen podle platných norem. Objekt má dvě příjezdové cesty. Budova má dvě nadzemní podlaží a jedno podzemní podlaží. V suterénu je cestovní kancelář a garáž. V objektu jsou tři byty. Dům má dva balkony a dvě terasy. Střecha je plochá s valbami.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Turečková, Erika ; Vlková, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou cestovní agentury, která působí jako prostředník při prodeji zájezdů cestovním kancelářím. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol. První kapitola nese název Teoretická východiska práce, která vysvětlují základní pojmy spojené s řešenou problematikou. Na základě této kapitoly je následně vytvořena další s názvem Analýza problému a současné situace. Tato kapitola je zpracována díky příslušným analýzám. V závěru se nachází kapitola, která obsahuje návrhy na zlepšení současné situace, které přispívají k efektivnější propagaci.
Založení cestovní kanceláře
Svobodová, Lucie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na založení cestovní kanceláře. Práce je složena ze tří částí, a to z části teoretické, analýzy současné situace a vlastního návrhu podnikatelského plánu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s podnikáním, popisuje zásady tvorby podnikatelského plánu a zdroje financování podnikatelské činnosti. Poté bude na základě analýzy trhu zpracován vlastní podnikatelský plán.
Development of Competitiveness of Company
Číhalová, Kateřina ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The main aim of thesis is to design a viable branding strategy for a company. The theoretical part consists of interpretation of branding and strategic brand management. The analytical part examines brand building strategy and position of the company in the market as well as its competitors and potential clients. Based on analysis, a branding strategy proposal is suggested in order to create a competitive and successful brand of the company.
Podnikatelský záměr CA Invia
Doláková, Eva ; Vintrová, Hana (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem CA Invia.cz, s.r.o., jehož cílem je navrhnout zákaznický věrnostní program pro klienty cestovní agentury. Byla snaha o vytvoření jednoduchého a atraktivního věrnostního programu, který společnosti pomůže k vytvoření dlouhodobých vztahů se svými klienty a k získání a udržení zákazníků v konkurenčním prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.