Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 318 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for Internet Agency that Provides Online Marketing Solutions
Oríšek, Peter ; Vojtek, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Master thesis covers methods for creating marketing strategy proposal for internet agency that provides online marketing solutions – Freya creative s r.o. Thesis analyzes agency’s actual condition and competition. Result of this thesis is strategy proposal that covers target groups, product portfolio and agency promotion using modern online marketing tools such as social networks and blogs.
Návrh databázového modelu pro informační systém sociální sítě.
Pastor, Jiří ; Jakimov, Rostislav (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálního stavu hotelového informačního systému a řeší jeho případné nedostatky včetně návrhu vhodné varianty nasazení změn pro danou společnost. Na problém je nahlíženo z pohledu optimálního hardwarového a softwarového složení vzhledem k organizační struktuře společnosti. Výstupem práce je finanční vyčíslení jednotlivých řešení.
Realizace internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poslušný, Marek (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou způsobu prodeje odborné literatury a navrhuje řešení, jak realizovat internetový obchod za podmínky minimálních nákladů. Zaměřuje se na propagaci nabídky využitím online nástrojů a sociálních sítí a dává návod, jak se stavět k řešení prodeje přes internet.
Analýza dat na sociálních sítích s využitím dolování dat
Fešar, Marek ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce seznamuje čtenáře s obecnými principy dolování dat a také se specifikami prostředí sociálních sítí. Jsou rozebíráni konkrétní reprezentanti sociálních sítí vybraní s ohledem na jejich návětěvnost a použití českými uživateli. Každé programové rozhraní je diskutováno z hlediska jeho výhod i nevýhod a poté je vybráno vhodné rozhraní pro tvorbu dolovacího nástroje. Práce se dále zabývá analýzou získávání dat ze sítě Twitter, činnostmi v procesu dolování a návrhem dolovacího algoritmu založeného na hustotě, který je užit ve výsledném nástroji. Jeho podrobnému popisu se věnuje kapitola implementace, zvláštní místo se dostává také popisu architektonického vzoru MVC. V závěru práce je ukázáno několik příkladů uplatnění vydolovaných znalostí a nastíněn možný budoucí vývoj.
Sociální síť pro kolektivní sporty
Adam, Ivo ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem webové sociální sítě pro organizaci amatérských utkání v kolektivních sportech. Je implementována v jazyce JavaScript. Klientská část je napsána v aplikačním rámci AngularJS. Serverová část je postavena na platformě Node.js, využívá aplikační rámec Express a NoSQL databázi MongoDB. Ke zdrojům uloženým na serveru lze přistupovat prostřednictvím aplikačního rozhraní REST. Sociální síť integruje vybrané zásuvné moduly nabízené existujícími sociálními sítěmi. Například přihlašovací dialog nebo tlačítka pro sdílení. Vytvořená aplikace funguje ve webových prohlížečích Google Chrome, Mozilla Firefox a Internet Explorer verze 10 a vyšší.
Návrh elektronického obchodu pro Petyša Sport
Bartoň, Roman ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je návrh elektronického obchodu pro malou firmu Petyša Sport. Tato firma učinkuje v oblasti prodeje outdoorového oblečení a lyžařských potřeb. Koncept elektronického obchodu bude postaven na klasické formě B2C. Půjde tedy o formu, kde si zákazník vybírá zboží na stránkách prodejce. Na tomto webu může dané zboží koupit a hned za něj zaplatit. Jednou z hlavních myšlenek je poté propagace elektronického obchodu za vynaložení nízkých nákladů.
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Žák, Ivan ; Kovařík, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro internetový obchod Fairko.cz. Největší důraz bude kladen na využití internetu a sociálních sítích, které v posledních letech dosahují výrazného nárůstu počtu aktivních uživatelů. Dále bude v této bakalářské práci provedena analýza firmy, na jejímž základě bude navrhnuta vhodná marketingová strategie, pro dosažení hlavního cíle internetového obchodu. Tímto cílem je zvýšení návštěvnosti internetových stránek.
Model rozhraní sociální sítě elektronického obchodu
Hrdlička, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat problematiku moderních sociálních sítí, zejména se zaměřit na sociální síť Facebook v českém prostředí a rozebrat nástroje, které nabízí pro marketingové využití. Přínosem práce je teoretický popis možností marketingových nástrojů Facebooku, které jsou demonstrovány na praktických příkladech včetně vlastní Facebookové aplikace. V závěru práce jsou shrnuty poznatky z výzkumu a jsou navržena doporučení vedoucí k vylepšení marketingových kampaní na Facebooku.
Podnikatelský záměr
Hošek, Martin ; Pospíšil, Robert (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení nové společnosti, která bude provozovat sociální sít pro umělce. Tato sociální síť bude sdružovat různě zaměřené umělce a bude jim poskytovat možnost prezentace jejich umělecké tvorby v digitální podobě. Pro podnik budou zdrojem zisku poskytování reklamního prostoru na internetových stránkách sociální sítě a poplatky za prémiové účty uživatelů sociální sítě.
Sociální síť s prvky sémantického webu
Jedličková, Jana ; Burget, Radek (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá internetovými sociálními sítěmi a trendy v aktuálním vývoji sémantického webu. Popisuje vývoj webové aplikace - komunitního portálu, vystavěného na PHP. Aplikace obsahuje moduly pro prezentaci organizací a událostí strojově čitelným způsobem, s napojením na mapovací systém Google Maps.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 318 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.