Název:
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Překlad názvu:
The Marketing Strategy Proposal of the E-shop
Autoři:
Žák, Ivan ; Kovařík, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro internetový obchod Fairko.cz. Největší důraz bude kladen na využití internetu a sociálních sítích, které v posledních letech dosahují výrazného nárůstu počtu aktivních uživatelů. Dále bude v této bakalářské práci provedena analýza firmy, na jejímž základě bude navrhnuta vhodná marketingová strategie, pro dosažení hlavního cíle internetového obchodu. Tímto cílem je zvýšení návštěvnosti internetových stránek.
The main aim of this thesis is to propose a useful marketing strategy for an online store Fairko.cz. The biggest emphasis is going to be laid on the use of the Internet and social networks which have achieved a significant increase of the number of active users in recent years. It is also going to be done an analysis of the company. I´m going to propose an useful marketing strategy by virtue of the analysis to achieve the main goal of the online store which is to increase pageviews.
Klíčová slova:
e-marketing; internet; internetový obchod; marketing; marketingová strategie; sociální sítě; e-marketing; e-shop; internet; marketing; marketing strategy; social network
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10829