Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 93 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zájem o bio potraviny v České republice a jejich spotřeba – červen 2017
Pilecká, Jarmila ; Černá, Lucie
V rámci bloku otázek týkajících se spotřebního chování dotázaných a plýtvání potravinami zařazeného do červnového šetření CVVM bylo respondentům předloženo i několik otázek týkajících se bio potravin. Byl zjišťován nejprve zájem respondentů o informace spojené s bio potravinami. Dále pak, zda lidé bio potraviny sami nakupují, jak často a z jakých důvodů to dělají. Položena byla rovněž otázka, jak často lidé dávají přednost potravinám s označením „bio“ před těmi, které toto označení nemají.
Analýza spotřebního chování v oblasti biopotravin
Matějková, Jana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu informovanosti a povědomí spotřebitelů v oblasti ekologického zemědělství a bioprodukce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicemi základních ekonomických pojmů jako je spotřebitel a spotřební chování, popisuje kupní rozhodovací proces a jeho fáze a obsahuje faktory, které ovlivňují rozhodování spotřebitele a souvisejí s tzv. černou skříňkou. Dále popisuje základní principy ekologického zemědělství a biopotraviny, včetně jejich značení a kontroly. V praktické části je uveden vlastní marketingový výzkum, který byl proveden za pomoci kvantitativní metody formou dotazníkového šetření. Je zaměřen na znalosti a nákupní chování spotřebitelů v oblasti biopotravin. Cílem práce je zjistit povědomí českých spotřebitelů o ekologickém zemědělství a jeho produktech a analyzovat spotřební chování v oblasti biopotravin.
Alternativní forma prodeje biopotravin v Břeclavi
Pilátová, Lucie ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, zda prodej biopotravin alternativní formou tzv. bedýnek je na trhu v Břeclavi uplatnitelný. Teoretická část je zaměřena na pojem biopotraviny, fair trade, ekologické zemědělství a jeho historický vývoj. Práce se též zabývá současným trendem v prodeji formou bedýnek, který je spojen právě s biopotravinami. V rámci praktické části je především řešena otázka uplatnitelnosti tohoto způsobu prodeje biopotravin a zároveň zájmu možných dodavatelů o spolupráci a o případné založení komunitou podporovaného zemědělství. Výsledky sociologického šetření u vybraného souboru obyvatel Břeclavi potvrdily nadpoloviční zájem o tuto formu prodeje, zároveň byl potvrzen dostatečný zájem na straně zemědělců.
Biopotraviny na českém trhu
Zajícová, Petra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou biopotravin. Cílem práce je analyzovat postoje a chování spotřebitelů při nákupu biopotravin s ohledem na mezigenerační rozdíly. Tento cíl je dosažen pomocí dotazníkového šetření. V první kapitole jsou biopotraviny a ekologické zemědělství definovány a blíže specifikovány. Druhá kapitola se zabývá nabídkou biopotravin na prodejních místech a blíže určuje poptávku po biopotravinách. V třetí kapitole jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkové šetření.
Healthy lifestyle and consumer behaviour of young people
Valentovičová, Monika ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá spotrebným chovaním mladej generácie ľudí v oblasti zdravého životného štýlu. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy súvisiace s problematikou spotrebného chovania a faktorov, ktoré ho ovplyvňujú. Ďalej v nej nájdeme bližšie analyzovanú oblasť zdravého životného štýlu a zdravého stravovania. V praktickej časti sa nachádza analýza informácií získaných vlastným dotazníkovým šetrením, ktoré bolo zamerané na vnímanie zdravého životného štýlu mladými ľuďmi a ich postoj k zdravému stravovaniu a nákupu biopotravín.
Ekologický marketing ve společnosti DM drogeriemarkt
Bakalářová, Jana ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce na téma Ekologický marketing ve společnosti DM drogeriemarkt se zabývá analýzou nového marketingového přístupu, známý také jako environmentální marketing či green marketing. Úvodní kapitoly práce se věnují teoretickým východiskům, od vysvětlení teoretických pojmů a definic, na základě kterých můžeme práci dále rozvíjet, až po hlubší deskripci marketingových výrazů. Práce nás blíže seznamuje s green marketingem jako takovým, od jeho definice přes historii, až po jeho nejasnou budoucnost. Dojde také k analýze ekologického marketingu, kde se blíže zaměřuji na svět, Českou republiku a zkoumanou společnost, kterou je DM drogeriemarkt. V analytické části bakalářské práce se pak podrobněji zaměřuji na marketingový mix bio výrobků prodávaných ve zkoumané společnosti. Analýza obsahuje jak rozbor bioproduktů z hlediska designu obalu, tak i jejich složení, environmentální označení, cenovou tvorbu při jejich prodeji a marketingovou komunikaci, kterou společnost komunikuje, s cílem přiblížit konečnému spotřebiteli své produkty a firemní filozofii. Stěžejní částí práce je spotřebitelský průzkum, který byl učiněn formou dotazníkového šetření. Hlavním cílem tohoto výzkumu je zjistit, jaké je postavení bioproduktů na českém trhu. Na základě tohoto výzkumu bych zároveň chtěla zjistit postoje...
Biopotraviny na regionálním trhu
NOVÁKOVÁ, Karolína
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou část. Předmětem bakalářské práce teoretické části je vymezení základních pojmů, teoretické poznatky. Popis rozdílů mezi biopotravinami a konvenčními potravinami. Dále ekologické zemědělství, marketing biopotravin, historie trhu s biopotravinami, zavedené označování biopotravin, marketing jako takový, marketingový mix a proces nákupního chování spotřebitele. Praktická část se zaměřuje na představení uskutečněného marketingového výzkumu dotazníkového šetření a analýzu získaných informací. Dále posouzení dvanácti vybraných vzorků biopotravin dostupných na regionálním trhu v Jihočeském kraji a roz-hovor s majitelem českobudějovického obchodu s biopotravinami - Zdravá spižírna. V neposlední řadě návrh marketingové strategie pro vybranou řadu biopotravin formou pěstování vhodného vztahu k biopotravinám od ranného školního věku přes hlavní zjištěnou spotřebitelskou skupinu. Strategie pro šíření spotřeby bioproduktů. Na závěr jsou shrnuty výsledky analýzy a praktického výzkumu. Doporučení pro spotřebitele, distributory a marketing.
Spotřebitelské chování na trhu biopotravin
CRKALOVÁ, Zdeňka
Tato bakalářská práce se zaměřuje na průzkum chování spotřebitelů na trhu s biopotravinami. Práce stručně charakterizuje eko a bio potraviny. Hlavním cílem je zjistit, jakou pozici mají biopotraviny na trhu a jak jsou oblíbené. Práce se dále zaměřuje na to, jak se mění chování spotřebitelů na základě jejich věku a pohlaví. Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření, pomocí kterého byla získána potřebná data k vyhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 93 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.