Název:
Spotřebitelské chování na trhu biopotravin
Autoři:
CRKALOVÁ, Zdeňka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na průzkum chování spotřebitelů na trhu s biopotravinami. Práce stručně charakterizuje eko a bio potraviny. Hlavním cílem je zjistit, jakou pozici mají biopotraviny na trhu a jak jsou oblíbené. Práce se dále zaměřuje na to, jak se mění chování spotřebitelů na základě jejich věku a pohlaví. Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření, pomocí kterého byla získána potřebná data k vyhodnocení.This thesis aims to explore consumer behavior in the market of organic food. The paper briefly describes the ecological and organic food. The main aim is to determine position of organic food on market and how popular they are. The work also focuses on how changes in consumer behavior based on their age and gender. For this purpose it was conducted questionnaire that was used to obtain the necessary data for evaluation.
Klíčová slova:
biopotraviny; dotazníkové šetření; nákup; respondent; spotřebitel; výzkum; consumer; organic food; purchase; research; respondent; survey Citace: CRKALOVÁ, Zdeňka. Spotřebitelské chování na trhu biopotravin. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46677