Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sada jednoduchých 3D her
Vrána, Michal ; Štancl, Vít (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Předmětem tohoto bakalářského projektu je grafická knihovna Open Scene Graph a její použitelnost v praxi. Konkrétním cílem bylo vytvoření série demonstračních aplikací, tutoriálů k nim a jedné počítačové hry testující možnosti Open Scene Graph. Text této technické zprávy obsahuje popis Open Scene Graph, její srovnání s dalšími knihovnami pro práci s počítačovou grafikou, popis některých technik použitých v tutoriálech a v počítačové hře, a popis implementace.
Klient/server aplikace hry mariáš
Fabian, Jaroslav ; Lodrová, Dana (oponent) ; Doležel, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci karetní hry Mariáš. Hra je určená pro tři až čtyři hráče, kteří ji hrají přes počítačovou síť prostřednictvím protokolu TCP/IP. Hra je vytvořená pro systémy Microsoft Windows XP, Vista a 7 v programovacím jazyce Java.
Hra had s podporou více hráčů
Duží, Martin ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj počítačové hry had s rozšířením o hru více hráčů. Úvodní část se zabývá rozborem dvou základních teoretických celků - počítačové grafiky a síťové komunikace. Obě témata se zaměřují na programátorský pohled. Následuje návrh použitý při tvorbě aplikace. Praktická část seznamuje s implementací v jazyce C++ a použití knihoven OpenGL, freeglut, irrKlang a ENet. Také zahrnuje detaily objektově orientovaného přístupu. Závěr obsahuje popis testování a uživatelské hodnocení.
Herní server
Drbal, Miroslav ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá konstrukcí herního serveru, sloužícího jako univerzální platforma pro tvorbu a hraní her. Dále technickými požadavky kladenými na herní server, dnešními zástupci herních serverů a to jak z oblasti komerčních tak i volně vyvíjených aplikací. Práce se dále pokouší analyzovat a řešit některé problémy, se kterými se setkáváme u konstrukce herních serverů pro velký počet simultánně připojených hráčů.
Hra na platformě iOS
Dohnal, Jakub ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou odezvou a možnosti síťového připojení mezi více zařízeními. Následně obsahuje návrh a implementaci jednoduché multiplayer hry využívájící služby Game Center. Závěr je věnován testování a vyhodnocení průzkumu hraní multiplayer her na mobilních zařízení. 
Multiplayer hra pro platformu Android
Martinák, Andrej ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice vývoje real-time mobilních her pro více hráčů na platformě Android. První kapitoly se zabívají analýzou a možnostmi vývoje aplikací na této platformě. Následuje popis různých principů používaných při tvorbě her pro více hráčů. Součástí práce je také popis technologií, které byli analyzovány a poté použity při implementaci 2D real-time bojové hry a herního serveru. V práci je postupně popsán proces návrhu, implementace hry a testování celé aplikace.
Síťová hra v Nokia Qt SDK
Pramuka, Tomáš ; Mlích, Jozef (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Práce se zaobírá návrhem aplikace, síťové hry v Nokia Qt SDK pro mobilní zařízení Nokia N900. Aplikace umožňuje hrát hru dvěma hráčům proti sobě v reálném čase. Práce obsahuje informace o mobilním zařízení Nokia N900, o jeho hardwarové a softwarové části, informace o vývoji aplikací v Nokia Qt SDK a o jednotlivých častech a nástrojích SDK. Součástí práce je návrh aplikace.
Hra pro výuku úplných základů programování
Rončka, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvoření hry pro výuku úplných základů programování . První část této práce se zabývá studiem a analýzou současných her pro výuku programovaní a soudobých principů užívaných ve výukových hrách . Na toto navazuje návrh a implementace rozhraní pro vizuální programování v Unity3d a následná integrace tohoto rozhraní do jednoduché hry , která bude splňovat principy sepsané v první části této práce . Výsledek práce je poté vyhodnocen jak z hlediska technického tak uživatelského , s cílem zjistit efektivitu rozhraní pro vizuální programování a hry samotné jako nástroje pro představení programování .
Návrh systému pro gamehosting
LEVÝ, Ondřej
S nástupem moderních technologií, výkonných počítačových sestav, velkého množství příslušenství a všude přítomného vysokorychlostního internetu se k moderním online hrám dostává čím dál více uživatelů. Už to nejsou pouze jednoduché tahové hry se špatným grafickým zpracováním, ale jsou to do detailu vymodelované online hry, které slibují nekonečnou zábavu. Existuje zde mnoho multiplayerových her, které může hráč hostovat pro své kamarády. Zaměřil jsem se na tuto problematiku, která není nejjednodušší. Shrnul jsem možné typy serverů a operačních systémů. Nastínil jsem bezpečnostní hrozby a jak server zabezpečit před potencionálními útoky z venčí. Vytvořil jsem návod a naprogramoval Admin control panel, kterým lze hostovanou hru snadno ovládat.
Analýza business modelů v oblasti herního průmyslu
Hejcman, Marek ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Šimůnek, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza aktuálně využívaných business modelů v oblasti herního průmyslu. Cílem je poskytnout ucelený přehled o současném ekonomickém stavu celého odvětví, způsobech distribuce, využívaných obchodních praktikách a technologiích, a to z perspektivy všech účastníků trhu. Vzhledem k méně frekventované tématice je teoretická část věnována popisu všech entit herního průmyslu. Rozebrány jsou nejen všechny subjekty podílející se na vývoji videoher a jejich následném prodeji, ale také technické prostředky využívané k hraní her a v neposlední řadě i hráči samotní. Dále je rozčleněna množina samotných videoher na dva hlavní proudy (hardcore a casual), které zároveň determinují i strukturu analýzy. Analytická část se zaměřuje na zachycení dnes nejpoužívanějších obchodních modelů a jejich kombinací pro prodej videoher. Modely jsou účelově kategorizovány do dvou skupin (zboží a služba) reprezentujících dva odlišné přístupy ke zpoplatňování herního obsahu. U jednotlivých business modelů je popsán základní princip, jeho klady i zápory, faktory ovlivňující jeho úspěšné nasazení a příklad užití modelu v praxi. Součástí analýzy jsou i ekonomicko-sociální profily dvou hlavních segmentů trhu. V závěru se pak práce na základě dosavadního vývoje oboru a současných trendů napříč herním průmyslem snaží odhadnout budoucí vývoj v oblasti business modelů pro poskytování videoher resp. celého odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.