Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změny organizační kultury ve vybraném podniku
Kroupová, Hana ; Čerbák, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o organizační kultuře firmy XYZ, s. r. o. Na základě dotazníkového šetření je definována struktura, prvky a zaměření organizační kultury podniku. Důraz této práce je na posouzení současné organizační kultury. Cílem práce je návrh změny organizační kultury pro zlepšení komunikace mezi vedením a zaměstnanci a s tím související předpokládané zvýšení výkonnosti společnosti.
Návrh změny organizační kultury ve výrobním podniku
Goňová, Žaneta ; Šavlová, Lucia (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá oblastí organizační kultury a hlavním cílem je návrh změny jejího obsahu vedoucí ke zvýšení výkonnosti organizace. Pozornost je detailněji zaměřena na vnitrofiremní komunikaci a předkládá návrhy na její zefektivnění.
Návrh zlepšení interní komunikace při řízení zakázky pro reklamní studio
Wohlgemuthová, Julie ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací zaměřenou na průběh řízení zakázky v reklamním a grafickém studiu. V první teoretické části jsou popsány metody, druhy a průběh komunikace ve společnosti. V druhé části se pokusím o jejich hodnocení a nalezení konkrétního řešení, které by vedlo k jejímu zefektivnění.
Návrh změny organizační kultury ve firmě DDOR,s.r.o.
Dostálová, Renata ; Poláková, Eva (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o organizační kultuře firmy DDOR, s. r. o. Na základě zvolených metod (např. pozorování, dotazníkové šetření) je identifikována struktura, prvky a zaměření organizační kultury podniku. Hlavní důraz tato práce klade na posouzení současné orientace organizační kultury a komunikace podniku se zákazníky. Cílem práce je návrh změny organizační kultury pro zlepšení komunikace se zákazníky a s tím související předpokládané zvýšení ziskovosti společnosti.
Návrh změny komunikačních prostředků a zefektivnění firemní komunikace.
Prudil, Radek ; Věčorková, Dagmar (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
V mé práci se zaměřuji na důležitost firemní komunikace a využivání nástrojů pro elektronickou komunikaci, které zlepšují a zrychlují informační toky.
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Sénášiová, Hana ; Drexler, Denis (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na firemní komunikaci skrze sociální síť Facebook. Zabývá se propagací a úspěšností reklamních sdělení společnosti na fanouškovských stránkách. Výstupem jsou doporučení, jejichž následování může významně přispět k přidané hodnotě společnosti nejen ve formě zvýšení tržeb, ale také ke zvýšení povědomí o značce.
Návrh budování vztahů se zaměstnanci
Borkovcová, Jitka ; Doležal, Jindřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studiem vztahů zaměstnanců ve firmě P&L, spol. s r.o. Sleduje komunikaci mezi firmou a zaměstnanci a zároveň komunikaci zaměstnanců mezi sebou. Hlavním cílem je zhodnocení současné situace v této firmě a návrh různých koncepcí budování vztahů se zaměstnanci.
Motion design v komunikaci televizních stanic
Menda, Jakub ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je zmapovat různé způsoby využití motion designu v komunikaci televizních stanic a popsat specifika tvorby jejich firemních identit. Teoretická část nastiňuje problematiku firemní identity a komunikace prostřednictvím masových médií. Zaměřena je na pojem motion design, a to především v kontextu komunikace televizních stanic. Praktická část analyzuje přístupy a celkové procesy tvorby vizuální identity stanice, a to na třech konkrétních případech: Prima Cool, ČT Art a O2 Sport. Hlavním tématem jsou postupy práce kreativních studií, ty jsou samozřejmě uvedeny v patřičném kontextu vývoje televize, její značky a komunikace. Praktická část je založena na konzultacích s autory těchto vizuálních identit. Postupy jsou následně srovnány a zhodnoceny ve shrnutí a závěru.
Image a Identita společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Žulavský, Jaroslav ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce má za cíl objektivní vymezení prvků, které tvoří image a identitu společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. Úvod teoretické části se zabývá přiblížením pojmů firemní image a firemní identita v rámci jednotlivých faktorů managementu ziskových organizací. V teoretické části se práce snaží čerpat z dostupné, především zahraniční, literatury. Následná analytická část se již čistě věnuje ústřednímu tématu diplomové práce tj. detailnímu rozboru firemní identity a firemnímu image společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. s akcentem na jejich vzájemné odlišnosti. Po několika kapitolách následuje část zaměřená na aktivní výzkum za pomoci dotazníkového šetření. Zde diplomová práce analyzuje, a následně sumarizuje, data získaná dotazníkovým šetřením z oblasti působnosti image a identity společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Dílčím cílem této analytické části je také komparace v rámci konkurenčního telekomunikačního trhu v České republice. Hlavním cílem diplomové práce je snaha o nalezení možných aktivit vedoucích k neustálému kladnému vývoji image a identity společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Využití After Effects ve firemní komunikaci
Plajerová, Pavlína ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití počítačového programu Adobe After Effects pro účely marketingové komunikace firem. Cílem bakalářské práce je představit nástroje a animační techniky programu Adobe After Effects, které mohou být pro tyto účely použity. V teoretické části práce jsou definovány jednotlivé prvky tvořící firemní identitu, která je základem pro firemní komunikaci se zákazníky, spotřebiteli a ostatními firmami. Pozornost je věnována také novým trendům ve firemní komunikaci. Praktická část práce obsahuje popis nejvíce využitelných nástrojů Adobe After Effects pro tvorbu audiovizuálních propagačních děl. Využití klíčových snímků a nástroje Puppet Pin Tool pro tvorbu animací je v závěru práce názorně popsáno na reálně vytvořeném animovaném propagačním spotu pro Centrum tělesné výchovy a sportu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.