Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 128 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti.
Využití Business Intelligence pro hledání závislostí v dotazníkových šetřeních
Janata, Michal ; Dostál, Petr (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením aplikace pro analýzu dotazníků. V první části jsou uvedeny teoretické základy z přímého marketingu a Business Intelligence. Další kapitola je zaměřena na dostupné nástroje pro analýzu dat a BI. V této části je také zahrnuta analýza a příprava vstupních dat. Na závěr je předložen vlastní návrh řešení.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Fajtová, Pavla ; Šustáková, Helena (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu komunikačního mixu pro spolupracující živnostníky Zdeňku Fajtovou a Helenu Šustákovou, které se zabývají výkonem biorezonanční terapie ve Východních Čechách. Práce analyzuje nynější komunikační mix, konkurenci a prostředí a navrhuje novou vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu, který zlepší postavení firmy na trhu a zlepší její konkurenceschopnost.
Návrh na zlepšení propagace komunálních služeb s.r.o. Valašské Meziříčí
Tomčíková, Michaela ; Olivík, Jiří (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu TS Valašské Meziříčí s.r.o., která poskytuje služby v oblasti odpadového hospodářství. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace s jejich aplikací do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti a jejich úrovní.
Využití data miningu v personální agentuře
Ondruš, Erik ; Janata, Michal (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabyvá využitím technik dolování dat v oblasti segmentace a predikce nástupu kandidátů personální agentury. Získané vysledky by měly zefektivnit firemní procesy v oblasti zpracování poptávek a podpořit osobní přístup ke kandidátům. První kapitola obsahuje nezbytné teoretické minimum z oblasti Business Intelligence, datovych skladů, data miningu a marketingu. Dále je představena analyza současného stavu s důrazem na zachycení klíčového procesu zpracování poptávky. Poslední kapitola je určena samotnému návrhu a implementaci vlastního řešení nad platformou Microsoft SQL Server 2014. Na závěr jsou předloženy návrhy využití dolování dat v oblasti přímého marketingu.
Návrh komunikačního mixu pivovaru Rychtář
Netolická, Petra ; Rosenberg, Jan (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace Pivovaru Rychtář, a.s., zhodnocení situace a následný návrh nového komunikačního mixu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku pivovaru, SWOT analýzu, současný komunikační mix pivovaru a je obohacena o výsledky dotazníkového průzkumu, jenž nastíní, jak je značka vnímána konzumenty alkoholických nápojů. V poslední části práce je navržen nový komunikační mix, jenž by měl vést k zlepšení současné situace.
Komunikační mix podniku
Lévek, Martin ; Řihák, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce Komunikační mix podniku je analýza komunikačního mixu daného podniku a následné doporučení nové, efektivnější podoby. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou popsaná všechna teoretická východiska potřebná jako nezbytný základ bakalářské práce. V analytické části následuje analýza současných nástrojů komunikačního mixu v konkrétním podniku. V poslední části je navrhnut nový komunikační mix.
Komunikační mix začínající firmy
Tran, Thi Thanh Nga ; Cuong, Pham Phu (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající firmy. Tato strategie přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a vnitřních faktorů firmy.
Návrh komunikační strategie pro obchodní firmu
Kozáková, Andrea ; Macháček, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické části aplikovány na popis firmy, a na základě zjištěných informací je uveden návrh komunikační strategie pro tento podnikatelský subjekt.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Reichlová, Natálie ; Martina, Sobotková (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor komunikačního mixu společnosti Radegast, která se zabývá výrobou a prodejem piva. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu, druhá analytická část je zaměřena na představení společnosti Radegast a provedení jednotlivých analýz a ve třetí části najdeme vlastní návrhy řešení, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 128 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.