Název: Návrh komunikační strategie pro obchodní firmu
Překlad názvu: Proposal of Communication Strategy for Business Company
Autoři: Kozáková, Andrea ; Macháček, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direkt marketing; elektronická komunikace; internet; komunikační mix; Komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; zážitkový marketing; communication mix; Communication strategy; direct marketing; electronic communication; event marketing; internet; marketing; marketing communication; marketing mix; personal selling; promotion; public relations; sales promotions

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9125

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-551986


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet