Název: Komunikační mix podniku
Překlad názvu: Proposal of Communication Plan
Autoři: Lévek, Martin ; Řihák, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační mix; Marketingový mix; osobní prodej; podpora prodeje; PR; přímý prodej; reklama; SWOT analýza; advertising; Communication mix; direct marketing; Marketing mix; public relations; sales promotion; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41128

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-555893


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet