Název: Návrh komunikačního mixu společnosti
Překlad názvu: The Proposal of Company Communication Mix
Autoři: Fajtová, Pavla ; Šustáková, Helena (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direkt marketing; komunikace; komunikační mix; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; advertising; communication; communication mix; direct marketing; marketing; personal selling; public relations; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27587

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-563856


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet