Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Asistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postižením
Marková, Aneta ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra Speciální pedagogiky Asistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postižením - Projekt Asistence při studiu na Univerzitě Karlově v Praze Bc. Aneta Marková Vedoucí práce: Doc. PhDr. Iva Strnadová, PhD. Anotace Tato práce si klade za cíl analyzovat službu Asistence při studiu ze všech pohledů účastníků, kteří se na službě podílejí. Pomocí rozhovorů s pracovníky Univerzity Karlovy, kteří zastupují tuto podporu v rámci Kanceláře pro studenty se speciálními potřebami, s uživateli služby, ale zejména se samotnými "vykonavateli" služby neboli asistenty, zachycuje jednotlivé úspěchy a problematické body služby a přikládá návrhy na způsob řešení možných problémů. Práce vychází z poznatků dotazníkového šetření a z analýzy rozhovorů, kterých se účastnilo celkem 33 asistentů a 10 uživatelů služby. Klíčová slova: Asistent při studiu, vysokoškolský student s postižením, systém podpory na Univerzitě Karlově, Projektová kancelář, Vztah mezi asistentem a uživatelem služby, Školení, Motivace Shrnutí Předkládaná diplomová práce prezentuje výsledky výzkumného šetření služby Asistence při studiu z pohledu všech jejích účastníků. Za pomoci dotazníkového šetření a analýzy rozhovorů s asistenty a uživateli služby metodou Zakotvené teorie vytváří obraz fungování...
Flyboarding
Civín, Petr ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Název: Flyboarding - metodika výuky začátečníků Cíle: Cílem práce bylo porovnat metodiku výuky začátečníků na flyboardu (americké, vietnamské, české). Dalším cílem bylo vytvořit obrázkové schéma, které pomůže instruktorům přesněji vysvětlit teoretickou část lekce a začátečníkům lekci lépe pochopit. Metoda: V práci jsme použili metodu analýzy a provedli kvantitativní výzkum. Metodou řízeného rozhovoru jsme zjistili základní metodické postupy. Do našeho výzkumu bylo zařazeno 150 začátečníků. Ve sledovaném tříměsíčním období jsme vyhodnotili výsledky dle výukového manuálu od Zapaty [40] a dle kritérií (1. délka teoretické a praktické části lekce, 2. účinnost výuky, 3. využití pomůcek při teoretické části výuky, 4. kvalita výuky historie, bezpečnosti, fungování flyboardingu a vzletu, 5. zpětná vazba začátečníků po ukončení výuky). Výsledky: Zjistili jsme, že nejúčinnější výuka je americká. Instruktážního video dokázalo nejlépe připravit začátečníky na praktickou část výuky, ve které se naučí létat za necelých pět minut. Průměrná je výuka česká, která začátečníky naučí létat do sedmi minut. Tato metoda obsahuje všechny důležité metodické postupy výuky, nicméně z velké části neúplné, či chybně vysvětlené. Nejhorší je vietnamská výuka, která se věnuje teoretickému školení pouze pět minut a začátečníky...
Etické standardy veřejné správy
Nachtigalová, Dana ; Čebišová, Taisia (vedoucí práce) ; Makovská, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce "Etické standardy veřejné správy" se věnuje uplatňování Kodexu etiky zaměstnanců v ústředních orgánech státní správy. Jejím cílem je na základě vyhodnocení sebraných dat zjistit míru využívání jediného dokumentu, který se zabývá etickými hodnotami ve správních orgánech, identifikovat problémové oblasti a navrhnout možná řešení. V úvodu práce je vymezen problém a graficky strukturován pomocí stromu problémů. Jako základ pro následné identifikování problému jsou v další části uvedena teoretická východiska a v kontextu reformy státní správy je nastíněn problém uplatňování etických standardů ve státní správě. Po té jsou stručně popsány úpravy poměrů zaměstnanců ve státních (veřejných) správách v okolních státech. V empirické části práce je provedeno zhodnocení výzkumu uplatňování Kodexu etiky na jednotlivých správních orgánech a prostřednictvím rozhovorů s odborníky jsou odhaleny problémové oblasti v uplatňování etických standardů ve státní správě. Porovnáním stávajících problémů s teoretickými východisky jsou navržena řešení, která by měla vést ke zlepšení situace v tvorbě a prosazování etických standardů v oblasti státní správy.
Bezpečnost práce je věcí každého zaměstnavatele a zaměstnance
Výzkumný ústav bezpečnosti práce
Série 12-ti plakátů s mottem BEZPEČNOST PRÁCE JE VĚCÍ KAŽDÉHO ZAMĚSTNAVATELE A ZAMĚSTNANCE. Každý plakát se věnuje tématům z oblasti BOZP jako je školení, pracovní úrazy, bourací práce, zemní práce, práce ve výškách, chemické látky atp.
Development plan for employees with managerial potential in company ABC
Podroužková, Kateřina
Cílem práce je formulovat plán rozvoje zaměstnanců, kteří mají manažerský potenciál. Návrh je formulovaný hlavně díky výstupům z hloubkových rozhovorů s manažery a zaměstnanci, což umožnilo identifikovat oblasti ke zlepšení. Návrh zahrnuje jak zavedení nových nástrojů, tak změny ve stávajících procesech a přístupech.
Prevence sexuálního násilí v prostředí noční zábavy: zhodnocení školení zaměstnanců nočních podniků z pohledu proškolených účastníků
Šťastná, Barbora ; Kulhánek, Adam (vedoucí práce) ; Gabrhelík, Roman (oponent)
Východiska: Prostředí noční zábavy je častým místem výskytu sexuálního násilí. Děje se to zejména proto, že atmosféra a prostředí v klubech jsou sexualizované a podpořené konzumací alkoholu či užíváním jiných návykových látek. V České republice se do této doby nikdo prevenci sexuálního násilí v prostředí noční zábavy systematicky nevěnoval. Od konce roku 2017 se Klinika adiktologie stala partnerem pro projekt Stop-SV - Stop sexuálnímu násilí, který se svým školícím programem věnuje tréninkům personálu v klubech. Cíle: Primárním cílem je zhodnocení školícího programu zaměstnanci klubu, kteří se tréninku Stop-SV zúčastnili. Metody: Diplomová práce vychází z kvalitativní výzkumné metodiky. Respondenti byli vybráni záměrným výběrem prostým. Výběrovým kritériem byla podmínka účasti na školení Stop-SV v pozici zaměstnance nočního podniku. Výzkumný soubor byl složen z 11 respondentů - 5 žen a 6 mužů, věkového průměru 28 let, v zaměstnaneckém poměru barman, ochranka, manažer, provozní, pracovník terénní služby v prostředí noční zábavy, DJ, fotograf. Získaná data byla analyzovaná na úrovních otevřeného a axiálního kódování vycházejících z metody zakotvené teorie. Výsledky: Výsledky jsou rozděleny dle tří kategorií, které odpovídají výzkumným otázkám - hodnocení metodiky a lektorů, hodnocení využití ve...
Systém řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci
VYHNALOVÁ, Aneta
Diplomová práce se zabývá analýzou systému řízení lidských zdrojů jak z teoretického, tak z praktického hlediska. První část diplomové práce je věnována literární rešerši, která je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a všech personálních činností. Praktická část obsahuje zhodnocení současného stavu organizace. Potřebné informace byly získány díky dotazníkovému šetření a rozhovoru s personálním manažerem. Závěrečná část diplomové práce je věnována návrhům, které by měly přispět ke zlepšení stávající situace v organizaci.
Rozvoj a vzdělávání pracovníků ve středně velkém podniku
PEROUTKOVÁ, Sabina
Tato diplomová práce analyzuje rozvoj a vzdělávání ve vybraném podniku. Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu v oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném středně velkém podniku. Teoretická část vysvětluje podstatnou terminologii, která je dále rozvinuta v praktické části. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku, vzdělávání, které v podniku aktuálně probíhá, dotazníkové šetření zaměstnanců a nestrukturovaný rozhovor. Dotazníky obsahující dvacet otázek byly dány zaměstnancům vybraného podniku. Většina zaměstnanců byla při vyplňování velice vstřícná a ochotná. Dotazník obsahuje otázky cílené na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Výstupem těchto dotazníků je zjištění, zda podnik dostatečně motivuje své zaměstnance ke zvyšování vzdělání a zda zprostředkovává a nabízí dostatečné množství metod zvyšování vzdělání. Práce je zakončena návrhy a doporučeními pro zlepšení systému vzdělávání daného podniku.
Flyboarding
Civín, Petr ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Název: Flyboarding - metodika výuky začátečníků Cíle: Cílem práce bylo porovnat metodiku výuky začátečníků na flyboardu (americké, vietnamské, české). Dalším cílem bylo vytvořit obrázkové schéma, které pomůže instruktorům přesněji vysvětlit teoretickou část lekce a začátečníkům lekci lépe pochopit. Metoda: V práci jsme použili metodu analýzy a provedli kvantitativní výzkum. Metodou řízeného rozhovoru jsme zjistili základní metodické postupy. Do našeho výzkumu bylo zařazeno 150 začátečníků. Ve sledovaném tříměsíčním období jsme vyhodnotili výsledky dle výukového manuálu od Zapaty [40] a dle kritérií (1. délka teoretické a praktické části lekce, 2. účinnost výuky, 3. využití pomůcek při teoretické části výuky, 4. kvalita výuky historie, bezpečnosti, fungování flyboardingu a vzletu, 5. zpětná vazba začátečníků po ukončení výuky). Výsledky: Zjistili jsme, že nejúčinnější výuka je americká. Instruktážního video dokázalo nejlépe připravit začátečníky na praktickou část výuky, ve které se naučí létat za necelých pět minut. Průměrná je výuka česká, která začátečníky naučí létat do sedmi minut. Tato metoda obsahuje všechny důležité metodické postupy výuky, nicméně z velké části neúplné, či chybně vysvětlené. Nejhorší je vietnamská výuka, která se věnuje teoretickému školení pouze pět minut a začátečníky...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.