Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Time management
Hanus, Filip ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Motlová, Veronika (oponent)
Umět hospodařit s časem je nezbytné. Teoretická část se zabývá tím, co je to time management, jak vznikl a jak se vyvíjel. Přibližuje nám zásady správného hospodaření s časem a principy efektivní organizace práce. Zaměřuje se na cíle a jejich stanovování, biorytmy a jejich vliv na naší produktivnost a nejčastější zloděje času. Na základě analýzy časových snímků a polostrukturovaných rozhovorů sledujeme v praktické části dva týdny života šesti studentů vysokých škol. Klademe si za cíl zjistit, jak respondenti využívají svůj čas, jaké mají o time managementu povědomí a jaké je rozložení aktivit u studentů, kteří bydlí v samostatném pokoji a studentů, kteří sdílí pokoj s jedním, nebo více spolubydlícími.
Evaluation of Self-management in Corporate Environment
Seidlová, Barbora ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Dalibor, Dalibor (oponent)
V současném měnícím se podnikatelském prostředí je sebeřízení považováno za užitečnou strategii. Tato strategie je ovlivněna klíčovými okruhy, jakými jsou řízení času, správné nastavení cílů nebo vyhodnocení faktorů ovlivňujících výkon. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory určující podstatu sebeřízení skrze vzájemný vztah mezi každým z klíčových faktorů, který ovlivňuje úroveň vlastního řízení manažerů v podnikovém prostředí. Prvotní údaje byly shromážděny prostřednictvím dotazníkového šetření s manažery napříč všemi úrovněmi vedení, kteří hledají příležitosti k osobnímu rozvoji. Komplexní faktory jsou identifikovány pomocí explorační faktorové analýzy, kde bylo nalezeno 6 faktorů: (F1) pracovník, který dosáhl osobnostního řízení, (F2) pracovník, který dosáhl dobrého řízení času, (F3) plánovač / analytik (F4) pracovník, o kterého je dobře postaráno ve firmě, (F5) pracovník zaměřený na osobní život, (F6) neefektivní pracovník. Pomocí konfirmační faktorové analýzy byly dále vyhodnoceny tři kladné a čtyři záporné vztahy mezi získanými faktory. Výsledky výzkumu mohou být použity jako determinanty manažerského přístupu k sebeřízení. Tyto výsledky také mohou sloužit manažerům jako základ pro vedení a další rozvoj členů týmů, kteří dosáhli určité úrovně sebeřízení.
Time management as a persistent problem in companies
Zemánková, Michaela
Tato bakalářská práce se zajímá především o schopnostech řízení času zaměstnanců vybrané firmy. Mezi hlavní témata patří schopnost plánovat blízkou i vzdálenou budoucnost a vědomosti spojené s kroky vedoucími k dovršení svých cílů. Teoretická část prezentuje různé problematiky řízení času a techniky k jejich redukci interpretované autory odborné literatury. V této části se zabýváme především problematikou vyrušování kolegů, sociálních sítí, které odvádí pozornost od práce a také strasti spojené s nečekanými telefonáty a elektronickou korespondencí. Tato práce se také zaměřuje na oddalování povinností, neschopnost delegování nebo přehlcení emaily a informačními materiály což může vést ke špatnému řízení času. Poukazujeme také na různé rady odborníků jak se s těmito problémy vypořádat. Na začátku praktické části se seznámíme s vybranou firmou, jejíž zaměstnanci představují respondenty v naší analýze. Věnujeme pozornost hlavně rozdílům mezi lidmi na základě věkových skupin, pohlaví a nejvyššího dosaženého vzdělání. V této části bakalářské práce zjistíme, zda fakt, že respondent zároveň s prací studuje hraje nějakou roli v jeho schopnosti plánování času a jeho řízení.
Use of Project Management Methods for Setting up a Company Abroad
Krúg, Tomáš ; Hortai, František (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
This master's thesis focuses on different project management methods and their practical use in foundation of a company in Dubai, United Arab Emirates. Due to the different legal standards in a foreign market, barriers to market entry are explained. The proposal contains a defined list of activities, time analysis, risk analysis and assessment and the project budget.
Návrh a implementace nástroje pro plánování projektů a času s využitím principů z oblasti plánování úloh reálného času
Mokrá, Radka ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem aplikace pro plánování projektů a času s využitím mechanismů plánování úloh reálného času. V úvodu práce je popsáno řízení projektů a času společně s principy, které se k tomu využívají. V další kapitole jsou potom popsány principy a algoritmy plánování úloh reálného času. Následující kapitola je věnována návrhu aplikace pro plánování projektů a času s využitím mechanismů plánování úloh reálného času. V další kapitole je popsán návrhový vzor MVC. Implementace nástroje je popsána v předposlední kapitole a kapitola poslední je věnována příkladům použití vytvořeného nástroje.
Příprava a řízení stavební zakázky investorem
Bednář, Jan ; Pekár, Pavel (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o přípravě a realizaci stavební zakázky z pohledu investora. V teoretické části jsou uvedeny nástroje projektového řízení, které jsou životně důležité pro dokončení stavebního díla. Jedná se zejména o smluvní vztahy, náklady, rizika, legislativu, řízení realizace, časové plány a projekční práce. Praktická část je věnována přípravě a realizaci projektu Rekonverze objektu pletárny a areálu VÚP v Brně, na kterém jsou využity všechny informace z teoretické části.
Řízení stavební zakázky zadavatelem
Vaculová, Kateřina ; Kolařík,, Rostislav (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením stavební zakázky zadavatelem. Seznamuje se stavební zakázkou jako projektem a popisuje jeho organizaci, přípravu a realizaci. Zachycuje všechny faktory ovlivňující průběh řízení stavební zakázky. Nejdůležitějším z nich jsou stavební náklady, a tak práce na praktickém příkladu realizované stavební zakázky ukazuje, co všechno a jakým způsobem do těchto nákladů vstupuje. Reálnost odhadovaných nákladů práce hodnotí porovnáním s cenovými ukazateli ve stavebnictví.
Řízení developerských projektů
Lněnička, Martin ; Kaláb, Tomáš (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá developerským projektem 21 rodinných domů na okraji obce Podolí u Brna, realizovaným stavební společností Kaláb, spol. s r.o. Popisuje organizační strukturu zmíněné společnosti a zkoumá její postupy při stanovování rizik, proces investičního rozhodování v předinvestiční fázi projektu, financování projektu, plánování a řízení času pomocí časových harmonogramů. Sleduje také jednotlivé kroky při realizaci projektu a záznamy o kontrole prací na staveništi. Zároveň práce přináší analýzu současného developerského trhu v Brně, zejména vývoje logistiky a kancelářské a rezidenční výstavby. Sleduje rovněž vývoj cen na trhu s těmito nemovitostmi a průběh výstavby nových bytů v ČR za posledních deset let.
Popis a zhodnocení vybraných manažerských funkcí
ŠPAČKOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit vybrané manažerské funkce na pozici manažera střední úrovně, případně navrhnout změny. Bakalářská práce se věnuje čtyřem manažerským funkcím ? plánování, organizování, komunikaci a kontrole. Při výběru bylo vycházeno z konceptu manažerských funkcí podle Fayola, komunikace byla vybrána podle Druckera. K těmto funkcím bylo možné ve vybraném podniku získat relevantní informace. Na základě pozorování, testů MBTI a způsobu myšlení a stínování manažerky na střední úrovni byl proveden popis vybraných manažerských funkcí a jejího řízení času. Následně byly navrženy možné změny.
Průběžná doba zakázky ve Škodě Auto a.s.
Holman, David ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Mečíř, Tomáš (oponent)
V práci jsem se zaměřil na popis současného stavu výroby vozů na zakázku ve Škodě Auto a.s. Snažil jsem se pojmout celý proces jako systém a s ním pak také pracovat a nalézt možnosti zlepšení. Součástí práce jsou myšlenky autorů světového managementu o změnách principů řízení v 21. století. Třetina práce obsahuje představení a popis evropského projektu 5 denní auto, který se snaží nalézt řešení pro zkrácení současných dob realizace výroby vozů na zakázku ze 40-60 dní na 5 dní. V závěru jsem popsal možné změny výrobních a logistických strategií k dosažení zkrácení realizačních dob výroby vozů na zakázku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.