Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka
Andžič, Srdjan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bravenec, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingového plánu Nové banky A. D. Banja Luka pro rok 2010. Teoretická část práce se pojednává o jednotlivých částech marketingového plánu a tvoří základ pro vypracování praktické části práce. Praktická část práce pak začíná popisem Nové banky A.D. Banja Luka, uvádí nás do dané problematiky. Dále v práci provádím vlastní situační analýzu a na základě této analýzy pak přistupuji k marketingovému plánu banky, provádím rozbor jejich marketingových cílů a strategií. Následujícím krokem mé analýzy je hodnocení splnění jednotlivých marketingových cílů. Na závěr se pak ve stručnosti věnuju vlastním nápadům a navrhuji možné kroky, které by mohly vést ke zlepšení fungování Nové banky.
Corporate Social Responsibility jako součást PR komunikace
Kloudová, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Společenská zodpovědnost firem, tedy Corporate Social Responsibility je téma, o kterém se v podnikatelském prostředí hovoří v posledních letech stále častěji. Diplomová práce se tímto trendem v komunikace firem zabývá a dokládá jej na příkladu firmy Unilever. V praktické části diplomové práce je srovnání globální a lokální strategie CSR společnosti Unilever.
Umění jako nástroj marketingu
Smrčková, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Leiss, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nabídnout čtenáři ucelenější pohled na možnosti využití umění v marketingu. Stěžejní část se věnuje plakátové tvorbě, vzniku pojmu plakátu jakožto nástroje pro přiblížení zboží a služeb veřejnosti, až po současnou situaci a nastínění nepřeberných možností tohoto reklamního prvku. Dále jsou do práce zahrnuty i další formy kombinace marketingu s uměním, a to propojení grafického designu s celkovou tváří firmy. Vzhledem k vysoké úrovni grafické tvorby v České republice není nutné chodit daleko, proto se autorka textu zaměřuje převážně na tvorbu domácí a pozastavuje se nad konkrétními příklady firemního stylu. Součástí práce je i analytická část, konkrétně průzkum orientace veřejnosti v této problematice pomocí dotazníku. Cílem bylo zjistit, jak propojení marketingu a umění na lidi působí, co si o něm myslí a jaké konkrétní projekty jsou v nejširším povědomí, tudíž nejúspěšnější.
Dopady ekonomické krize na možnosti financování českých podniků
Pavlíček, Daniel ; Staňková, Anna (vedoucí práce) ; Vitík, Matyáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá dopady ekonomické krize na české podniky a na možnosti jejich financování. První část je věnována kategorizaci podniků podle jejich velikosti, uvádí společné znaky a odlišnosti malých a středních podniků a korporátních firem. Shrnuje, jak se tyto podniky podílejí na základních makroekonomických veličinách. Druhá část popisuje, jaké možnosti financování mohou české podniky využívat. Charakterizuje hlavní výhody a nevýhody jednotlivých možností financování. Třetí praktická část je věnována dopadům ekonomické krize, která v ČR vypukla koncem roku 2008, na tuzemské podniky. Hodnotí důsledky krize na jednotlivé možnosti financování podniků s důrazem na bankovní úvěry. Rozvádí následky utlumení ekonomiky z pohledu finančních institucí. Popisuje kroky, které v boji proti krizi učinil stát, naznačuje možnosti dalšího vývoje.
Firemní kultura KPMG
Kebrdlová, Helena ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; korandová, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na firemní kulturu společnosti KPMG Česká Republika. Hlavním cílem bylo podrobněji popsat firemní kulturu KPMG Česká republika a společnost KPMG jako takovou. V úvodní části bakalářské práce se věnuji teoretickým základům. Vysvětlila jsem pojmy kultura a firemní kultura. S odvoláním na odbornou literaturu (Šigut Zdeněk: Firemní kultura a lidské zdroje; Geert Hofstede: Kultury a organizace Software lidské mysli) byly popsány vnější a vnitřní determinanty firemní kultury. Na úvodní část navazuje obecné představení společnosti KPMG Česká republika. Začala jsem popsáním historie, služeb, které firma poskytuje. Další část je věnovaná firemní kultuře KPMG. Čtenáři jsou seznámeni s hodnotami KPMG, kariérním rozvojem a růstem ve společnosti, pracovní mobilitou, společenskou odpovědností firmy (CSR), podporou rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem zaměstnanců ze strany firmy, s utužováním vnitřní sounáležitosti při sportovních, kulturních akcích a při tréninkových programech, firemním jazykem a kulturou odívání ve společnosti.
Performance management
Štěpán, Radek ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Oškrdal, Václav (oponent)
Řízení podnikové výkonnosti neboli Corporate Performance Management (CPM) je v dnešní době často skloňovaným pojmem. Firmy hledají řešení, která by jim pomohla uspokojit více zákazníků či snížit vlastní náklady a tím posílit vlastní finanční výsledky. Jedním z přístupů podpory podnikových priorit je implementace řešení pro podporu rozhodování. CPM ve své podstatě nabízí konsolidaci podnikových cílů s podnikovými procesy a odpovídá na otázky: "Jak si vedeme? Proč? Co bychom měli dělat?" Práce je rozdělena do tří částí. První poskytuje úvod do tematiky řízení výkonnosti, vyzdvihuje přednosti systému CPM, odkrývá jeho základní stavební kameny a poskytuje historický vhled do širších souvislostí. Druhá část analyzuje současnou situaci na trhu s produkty CPM. Třetí závěrečná nabízí shrnutí a odhad budoucího vývoje na základě vypozorovaných souvislostí.
Firemní styl - grafický manuál
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.
Hodnocení společenské odpovědnosti organizací využitím metody KORP
Nový, Daniel ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je hodnocení společenské odpovědnosti v komerčních bankách působících na českém trhu. Vybranými bankami jsou Česká spořitelna, ČSOB a Komerční banka. Hodnocení je prováděno dle nové české metody KORP. Data nutná k hodnocení byly získány z dotazníkového šetření, webových stránek bank a z jejich Zpráv o CSR.
Risk Management Integration and Corporate Governance
Duba, Peter ; Málek, Jiří (vedoucí práce) ; Witzany, Jiří (oponent)
Diplomová práce zkoumá nejdřív funkci a posléze proces řízení rizik v rámci banky z hlediska zejména neoinstitucionální a behaviorální finanční teorie. Nejdřív je analyzována náplň funkce řízení rizik v kontextu maximalizace hodnoty banky. Je dokázáno, že specifický kontext bankovnictví vyžaduje zohledňování celkového rizika aktivit místo pouhé korelace se systematickým rizikem. Rovněž je třeba zohledňovat preference všech stakeholdrů banky a nejenom jejích vlastníků. Z tohoto důvodu se práce dále zaměřuje na trend směřující k integrovanému řízení rizik, který odpovídá na tyto potřeby. Analyzovány jsou zejména koncepty ekonomického kapitálu a podnikového řízení rizik (ERM). V další části práce je zkoumáno smysluplné začlenění procesu řízení rizik v rámci organizační struktury banky v kontextu konfliktních cílů maximalizace zisku a minimalizace rizika. Nesprávné propojení s ostatními bankovními procesy představuje jeden z hlavním problémů efektivního fungování řízení rizik obecně, jako i překážku při implementaci konceptu integrovaného řízení rizik v bankovní praxi. Je ukázáno, že funkce řízení musí mít na jedné straně dosah na strategické řízení banky, na druhé straně musí být transcendentní přes celou strukturu banky. Tyto shledání jsou konfrontovány s bankovní praxí v rámci případové studie.
CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
Šopík, Josef ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šikoš, Štěpán (oponent)
Diplomová práce se zabývá corporate identity a strategií integrace značek v automobilovém průmyslu. Integrace je totiž spjata s image značky a změna corporate identity je tedy nezbytností. General Motors v současné době sjednocuje procesy a identitu značek distribuovaných v Evropě. Práce shrnuje dosavadní pokrok General Motors v této iniciativě a navrhuje možné změny procesů nového projektu corporate identity značek Opel, Chevrolet a Saab.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.