Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příprava staveb a BOZP
Vaculík, Jakub ; Šopík, Josef (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením stavební zakázky z pohledu zhotovitele stavby. Hlavním cílem diplomové práce je popsat proces přípravy dodavatele a zpracování dokumentace výrobní přípravy. Součástí práce je řešení analýzy rizik v souvislosti s BOZP. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy projektového řízení výstavby, přípravy zhotovitele a BOZP. V praktické části diplomové práce je popsána příprava zakázky, zpravována dodavatelská příprava, vyhodnocena analýza rizik a řešení BOZP a požární ochrany na realizovanou stavbu I/43 Milonice průtah, odbočovací pruh.
Návrh komunikačního mixu kosmetické značky
Lišková, Johana ; Šopík, Josef (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh vhodného komunikačního mixu, který vychází z analýzy současného stavu obchodní značky RevitaLash. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část obsahuje seznámení se s teoretickými východisky pro zpracování komunikačního mixu. Druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení analýzy. Třetí část se zabývá návrhem doporučení pro zlepšení komunikačního mixu a marketingové strategie obchodní značky RevitaLash.
Příprava staveb a BOZP
Vaculík, Jakub ; Šopík, Josef (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením stavební zakázky z pohledu zhotovitele stavby. Hlavním cílem diplomové práce je popsat proces přípravy dodavatele a zpracování dokumentace výrobní přípravy. Součástí práce je řešení analýzy rizik v souvislosti s BOZP. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy projektového řízení výstavby, přípravy zhotovitele a BOZP. V praktické části diplomové práce je popsána příprava zakázky, zpravována dodavatelská příprava, vyhodnocena analýza rizik a řešení BOZP a požární ochrany na realizovanou stavbu I/43 Milonice průtah, odbočovací pruh.
Návrh komunikačního mixu kosmetické značky
Lišková, Johana ; Šopík, Josef (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh vhodného komunikačního mixu, který vychází z analýzy současného stavu obchodní značky RevitaLash. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část obsahuje seznámení se s teoretickými východisky pro zpracování komunikačního mixu. Druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení analýzy. Třetí část se zabývá návrhem doporučení pro zlepšení komunikačního mixu a marketingové strategie obchodní značky RevitaLash.
CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
Šopík, Josef ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šikoš, Štěpán (oponent)
Diplomová práce se zabývá corporate identity a strategií integrace značek v automobilovém průmyslu. Integrace je totiž spjata s image značky a změna corporate identity je tedy nezbytností. General Motors v současné době sjednocuje procesy a identitu značek distribuovaných v Evropě. Práce shrnuje dosavadní pokrok General Motors v této iniciativě a navrhuje možné změny procesů nového projektu corporate identity značek Opel, Chevrolet a Saab.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.