Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hangár
Čajda, Daniel ; Straka, Bohumil (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením dřevěné konstrukce hangáru v Brně - Medlánkách. Hangár je určen pro malá letadla, která se na tomto letišti nacházejí. Půdorysné rozměry jsou 116 m × 64 m a výšce 10,6 m. Objekt je půdorysně zakřiven, tvoří část půlkruhu. Příčné vazby jsou nepravidelné, tvořeny z plnostěnných vazníků, které staticky působí jako dvoukloubové oblouky. Konstrukce je navržena z lepeného lamelového dřeva, rostlého dřeva a ocelových spojovacích prvků. Spodní stavba je řešena betonovými bloky a základovými pasy. Prostorovou tuhost zajišťují příčná a podélná ztužidla. Střešní a obvodový plášť je tvořen sendvičovými panely.
Ocelová konstrukce zastřešení hangáru
Pojezný, Tomáš ; Pilgr,, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Obsahem této práce je návrh a statické posouzení ocelové konstrukce zastřešení hangáru pro vrtulová letadla typu Cessna. Půdorysné rozměry jsou 40,0 x 60,0 m, výška objektu cca 12,0 m. Nosný systém konstrukce zastřešení je tvořen rovinnými příčnými vazbami z příhradových vazníků eliptického tvaru. Návrh konstrukce je volen ze dvou předběžně řešených geometrických a konstrukčních variant. Ty jsou porovnány na základě ceny, velikosti nátěrových ploch a hmotnosti konstrukce. Pro vybranou variantu je vypracován podrobný statický posudek a výkresová dokumentace.
Pojezdové a zvedací zařízení
Folprecht, Michal ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je představit řešení manipulace s vrtulníkem BELL mezi přistávacím prostorem a hangárem. Jako hlavní cíl práce je navrhnout vhodnou konstrukční variantu dle požadovaných parametrů, provést základní pevnostní výpočty částí mechanizmu a doložit odpovídající výkresovou dokumentaci. Součástí je také 3D vizualizace celého zařízení.
Pojezdové a zvedací zařízení
Kukla, Antonín ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout a zkonstruovat pojezdové a zvedací zařízení pro přemisťování vrtulníku BELL s lyžinami. Manipulační zařízení slouží k transportu vrtulníku mezi letištní plochou a hangárem. Práce je rozdělena do několika hlavních částí. V první části je řešen konstrukční návrh pojezdového a zvedacího zařízení. Dále je proveden pevnostní výpočet vybraných částí a vypracování výkresové dokumentace, která obsahuje výkres sestavy a důležitých skupin.
Pojezdové a zvedací zařízení
Bernard, Vladislav ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o konstrukčním návrhu a výpočtu manipulačního zařízení určeného k přepravě vrtulníku BELL mezi hangárem a letištní plochou. V první části práce je uveden rozbor možných mechanismů použitelných k manipulaci s vrtulníkem a také přehled s celkovým zhodnocením některých výrobců, kteří se zabývají výrobou tohoto typu zařízení. V druhé části je prezentován návrh a potřebné výpočty s výkresovou dokumentací. Manipulační zařízení je určeno nosností 2000kg s minimálním zdvihem vrtulníku 80mm pro zajištění bezpečné přepravy na potřebné vzdálenosti.
Ocelová konstrukce hangáru
Růžičková, Markéta ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce hangáru pro malá vrtulová letadla typu Cessna. Půdorysné rozměry jsou 40,0 x 60,0 m. Světlá výška je cca 10,0 m. Objekt se nachází v Brně. Hlavní konstrukční materiál je ocel S355J2. Byly vypracovány dvě předběžné geometrické, resp. konstrukční varianty řešení, prostorový příhradový obloukový vazník a girlandový vazník. Varianty byly orientačně dimenzovány a posouzeny hlavní nosné prvky obou variant. Následně byly varianty zhodnoceny a byla vybrána jedna varianta pro podrobné zpracování. Pro zvolenou variantu je vypracován podrobný statický výpočet hlavních nosných částí konstrukce včetně spojů a některých detailů, výkresová dokumentace a technická zpráva dle specifikace vedoucího práce. Pro zpracování diplomové práce byly použity platné normy ČSN EN.
Ocelová konstrukce hangáru
Bartel, Jan ; Barnat,, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je řešení ocelové konstrukce hangáru. Hangár má půdorysné rozměry 30x60m a světlou výšku 11m. Konstrukční výška činí 15.3m. Hangár spadá do lokality: Ostrava. Konstrukce je vynášena 60m dlouhou trubkovou příhradou trojúhelníkového tvaru s hlavním pásem z trubky 356 × 20 mm. Na obou koncích je průvlak uložen na sloupy HEB 300 Na hlavní průvlak jsou každých 6 m připojeny jednotlivé vazníky.
Pojezdové a zvedací zařízení
Husák, Adam ; Šťastný, Antonín (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na pojezdová a zvedací zařízení určená pro přepravu vrtulníků BELL mezi letištní plochou a hangárem. První část je věnována přehledu a zhodnocení významných výrobců podobných zařízení. Dále je proveden rozbor možných mechanizmů zařízení a následná volba vhodného řešení. Druhá část pojednává o konstrukčním návrhu a výpočtech. Součástí je výkres navrženého zařízení. Toto zařízení je definováno nosností do 2000 kg a zdvihem 80 mm.
Aplikace nových evropských předpisů na provoz letiště Hranice (LKHN)
Titz, Tomáš ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je provést přehledný rozbor zajištění letového provozu na letišti Hranice (LKHN). Dalším cílem je vytvořit metodiku pro aplikaci tohoto rozboru, využitelnou provozovatelem veřejného vnitrostátního letiště.
Ocelová konstrukce letištního hangáru
Kuba, Michal ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Obsahom práce je návrh nosnej oceľovej konštrukcie jednoloďového halového objektu letiskového hangáru, určeného pre parkovanie športových lietadiel v okolí mesta Zlín. Pôdorysné rozmery objektu sú 36 x 78 m. Hlavná nosná konštrukcia je tvorená rovinnou priečnou väzbou. Priečna väzba je tvorená priehradovými väzníkmi, ktoré sú na jednej strane kĺbovo uložené na votknutých stĺpoch a na opačnej strane kĺbovo uložené na základovú konštrukciu. Hlavný nosník je tvorený z priehradových väzníkov oblúkového tvaru s konštrukčnou výškou 1,5 m, zloženého z oblúkov o 2 rôznych polomeroch. Vzdialenosť priečnych väzieb je 6 m. Priestorová tuhosť je zaistená systémom pozdĺžnych a priečnych stužidiel. Konštrukcia je navrhnutá ako bezväznicová. Všetky prúty oceľovej konštrukcie sú z valcovaných profilov, ktorých návrh je prevedený podľa platných noriem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvkov je oceľ triedy S 355 prípadne S 460 (bežná oceľ).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.