Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 210 záznamů.  začátekpředchozí174 - 183dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora
Grinová, Renáta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele při výběru mobilního operátora se zaměřením na fyzické osoby. Diplomová práce je rozdělena do šesti částí. První a druhá část je zaměřena na teoretickou část týkající se marketingu služeb a spotřebního chování. Dále je rozebrána problematika trhu mobilních operátorů. Další stěžejní částí je výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele při výběru mobilního operátora. K prozkoumání této tématiky byly využity sekundární (agenturní) data. Další podklady byly získány pomocí dotazníkového šetření. V další kapitole je uvedeno shrnutí získaných výsledků se zaměřením na jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu při výběru mobilního operátora. V poslední kapitole jsou porovnány výsledky analýzy pro vybraný segment spotřebitelů s aktuální nabídkou mobilních operátorů v České republice.
Marketing of language schools
Sahligerová, Zuzana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ryšavá, Monika (oponent)
Diplomová práce je rozdělená na tři části. V první části se věnuje specifikám marketingu služeb a detailně marketingu jazykových škol. V praktické části analyzuje pomocí marketingového výzkumu jazykové školy v Praze a v Brně. Porovnává a hodnotí marketingový mix jazykových škol a za pomoci hodnotových křivek ukazuje společné a rozdílné body největších hráčů a vymezuje jejich postavení na trhu jazykového vzdělávání. V třetí částí se práce věnuje konkrétní jazykové škole z prostředí menšího města na Slovensku. Popisuje její marketingový mix, analyzuje konkurenci a pomocí hodnotových křivek zobrazuje její silné a slabé stránky v postavení na trhu.
Aplikace marketingu ve společnosti ČSAD Praha holding, a.s.
Knopová, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje marketingové aktivity společnosti ČSAD Praha holding a.s. se zaměřením na její provoz ústředního autobusového nádraží Praha Florenc. Hlavním cílem práce je zkoumání stávajících marketingových aktivit společnosti a následné předložení návrhů a doporučení na změny a zlepšení v této oblasti. Teoretická část práce popisuje základní východiska ohledně teorie situační analýzy, marketingu služeb a také marketingového mixu. Praktická část představuje sektor dopravy, společnost ČSAD a autobusové nádraží Praha Florenc. Dále je zpracována situační analýza společnosti a zhodnocení jejího marketingového mixu. V této části je též zahrnuto vyhodnocení dotazníkového šetření, zkoumajícího názory studentů VŠE na toto nádraží. V závěru jsou shrnuty veškeré výsledky na jejichž základech jsou předloženy návrhy na zlepšení poskytovaných služeb nádraží a v oblasti komunikace.
Marketingová strategie vybrané firmy
Nová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současnou marketingovou strategii španělské restaurace v Praze a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována firemní strategii obecně, marketingové strategii a odlišnostem marketingu služeb. V praktické části je restaurace představena, jsou charakterizovány její služby a její současná marketingová strategie. Dále se věnuji SWOT analýze, dotazníkovému šetření a finanční analýze, které jsou podklady pro konkrétní doporučení v oblasti marketingového mixu a vytvoření návrhu nové marketingové strategie.
Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb
Kostková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nových marketingových konceptů stravovacích služeb, především restaurací. Cílem práce je získání podrobnějších informací z oblasti marketingu stravovacích služeb, analýza nových konceptů a ověření hypotéz dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř kapitol. Do popředí zájmu budou postaveny především inovativní a zážitkové marketingové přístupy, které budou teoreticky přiblíženy v první kapitole. V té bude dále nastíněna teorie marketingového řízení a charakteristika marketingu služeb. Ve druhé kapitole se práce zaměřuje na marketing služeb cestovního ruchu. Konkrétně se zde soustředí na specifika stravovacích služeb. Ve třetí kapitole jsou analyzovány marketingové koncepty stravovacích provozů v České republice a v zahraničí. Další, čtvrtá, kapitola obsahuje analýzu výsledků dotazníkového šetření prováděného online. Cílem tohoto průzkumu vypracovaného pro účely této diplomové práce je zjistit, jak velká část reprezentativního vzorku dotazovaných někdy navštívila, v Čechách nebo v zahraničí, zážitkovou restauraci a co konkrétního zážitek vyvolalo. Do další části této kapitoly jsou včleněny dva rozhovory s odborníky z oblasti pohostinství.
Vývoj produktů v neziskových organizacích (na příkladu AIESEC).
Soukup, Vladimír ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hudeček, Michal (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice vývoje a marketingu produktů ve specifickém kontextu neziskové organizace a služby jako produktu. Konkrétní část je věnována nástrojům na analýzu konkurence a postavení na trhu. V praktické části práce se zaměřuji na specifické podmínky AIESEC, mezinárodní studentské organizace, a jeho produktového portfolia. Analyzuji portál tvojekariera.cz, konkrétní produkt AIESEC Česká republika, a navrhuji řešení pro jeho vývoj tak, aby byl konkurenceschopnější a relevantnější pro externí prostředí.
Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o.
Kukura, Peter ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Magott, Marta (oponent)
Název diplomové práce: Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o. Abstrakt: Cílem této práce je popsat marketing ve společnosti AIMS International, s.r.o. z kategorie MSP (malý a střední podnik). Pro malé a střední podniky nebývá tvorba marketingových plánů a strategií samozřejmostí, nicméně i pro ně má marketingové plánování jistě svůj význam. V rámci teorie budou popsána východiska k aplikaci marketingu ve společnostech působících v oblasti služeb a cestovního ruchu, tvorbě marketingových plánů, výběr marketingové strategie či charakteristika MSP. V praktické části bude vypracována analýza stávající situace firmy, reálný marketingový plán, marketingový rozpočet a pokud vývoj ve společnosti za dobu tvorby práce dovolí i proces zavádění CRM systému k zvýšení efektivnosti. Klíčová slova: Cestovní ruch, kongresová turistika, event marketing, marketingové řízení, marketing služeb, marketing malých a středních podniků,
Specifická role marketingu v oblasti zdravotního pojištění
Cestr, David ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Bek, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení možností zdravotní pojišťovny ve vytváření marketingových plánů a jejich realizace. Specifické postavení těchto subjektů vytváří odlišný prostor pro marketingové aktivity, na druhé straně je však spojeno s řadou legislativních omezení a respektováním etických norem. Práce se snaží najít odlišnosti i společné rysy mezi marketingem zdravotní pojišťovny a jinými komerčními společnostmi. V první části jsou popsány teoretické základy, principy, metody a nástroje marketingu, které jsou později aplikovány na obor zdravotního pojištění. Právě základní informace o zdravotním pojištění, jeho vznik a vývoj a současná situace na tomto trhu jsou pokračováním první části. Druhá část se již zabývá analýzou konkrétní zdravotní pojišťovny, jejím marketingovým plánem a rozpočtem. Součástí této aplikační části bude i dotazníkové šetření, které charakterizuje celkové povědomí veřejnosti o zdravotních pojišťovnách a její postoj k jednotlivým zdravotnickým zařízením.
Marketing ve svatební fotografii
TVAROH, Jiří
Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Prachaticku
MRÁZ, Pavel
Diplomová práce je zaměřena na oblast Prachaticka. V rámci diplomové práce bylo realizováno terénní šetření, stanoven profil návštěvníka oblasti, vytvořen produktový balíček Křížem krážem Prachatickem (specializující se na cykloturistiku, poznávání přírody, měst, starověkých, historických a kulturních památek) a navržena nová nabídka cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 210 záznamů.   začátekpředchozí174 - 183dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.