Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Muzikál jako marketingový produkt
Vágnerová, Tereza Aster ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Muzikál jako marketingový produkt" se věnuje marketingové komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby. Zabývá se deskripcí marketingové komunikace licenčního muzikálu "Bídníci", produkovaného agenturou GOJA. "Bídníci" jsou, co se týče délky uvádění a prodeje lístků, jedním z fenoménů v ČR. Cílem je na základě teoretických poznatků charakterizovat marketingovou komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby, popsat marketingová specifika českého muzikálového prostředí, vypracovat podrobnou deskripci marketingové komunikace zmíněného díla a tu zhodnotit. V závěru jsou doporučeny možné změny vedoucí k zefektivnění komunikačních aktivit.
Muzikálový sbormistr jako interpretační poradce
Balašová Trčková, Jana ; Tichá, Alena (vedoucí práce) ; Valášek, Marek (oponent)
RESUME Cílem práce je zmapovat na základě historického a společenského pozadí vývoj muzikálu jako hudebního žánru a v rámci uvedených souvislostí sledovat proměnnou úlohu sborových partů v tomto hudebně dramatickém oboru. Na vybraných sborových ukázkách demonstrovat, jakou cestou se ubíral vývoj interpretace muzikálových sborů. Tato teoretická východiska vyústí v konkrétní doporučení pro práci muzikálového sbormistra. Druhá část je zaměřena na úlohu dechu v přípravě interpreta na výkon.
Přístupy a možnosti inscenování zábavněhudebního divadla v současných českých podmínkách.
Olšovský, Lumír ; SOMEŠ, Jaroslav (vedoucí práce) ; DEÁK, Juraj (oponent)
Magisterská práce se zabývá procesem inscenování muzikálů a operet v českém divadelním prostředí. Na příkladech pěti srovnávaných titulů popisuje průběh příprav tohoto specifického zábavněhudebního druhu divadla s ohledem na různé možnosti divadelních subjektů, rozebírá nároky a úskalí sestavování týmu uměleckých spolupracovníků a samotnou tvůrčí práci na zkouškách. Postupy od prvního uchopení titulu jako dramatického textu, přes prostorové řešení situací v podmínkách jevištního prostoru divadla, až k režijně-herecké práci jsou dokládány autentickými poznatky a konfrontovány s poznámkami režisérů, kteří výrazně ovlivnili autorův názor. Zároveň se text zamýšlí nad nároky, které jsou v tomto druhu divadla kladeny na herce a jeho výchovu a přípravu.
B.Fosse, R. Asherwood: Cabaret - komplexní scénografický projekt v prostoru Hudebního divadla v Karlíně
Svoboda, Martin ; DUŠEK, Jan (vedoucí práce) ; GLOGR, Karel (oponent)
Tématem mojí magisterské práce je muzikál Kabaret, který byl psán podle předlohy knihy Berlínské příběhy spisovatele Christophera Isherwooda. Kaberet jako muzikál vzniknul ve spolupráci Johna Kandera (hudba), Fredda Ebba (texty) a Joea Masteroffa (libreto). Ve své práci se na začátku zmiňuji o historii kabaretu a jeho vývoji. Poté jsem se snažil probádat vznik kabaretu v jeho kolébce Paříži, v Německu a také u nás v Čechách. Jako další téma je historie muzikálu, jeho principy a fungování. V dalším okruhu mé diplomové práce rozebírám divadelní pojmosloví, které je úzce spojeno právě s kabaretem. V praktické části řeším otázky příběhové linie již samotného muzikálu Kabaret. Praktická část také obsahuje řešení jednotlivých obrazů a vlastní koncepci scénografického návrhu a prostoru. Diplomová práce také obsahuje inspirační obrazové materiály, které mi napomáhaly nalézt finální řešení.
Vznik a vývoj českého muzikálu
Benešová, Zuzana ; PŘÍVRATSKÁ, Jiřina (vedoucí práce) ; JONÁŠOVÁ, Jana (oponent)
Stěžejním tématem mé bakalářské práce je vznik a vývoj muzikálu v České republice. V první části se zabývám žánry, ze kterých se tato hudebně dramatická forma vyvinula. Další díl je věnován prvním muzikálovým kusům zahraničních autorů prezentovaných na našich jevištích a jejich rozboru. Dále zmiňuji význačné divadelní scény, které napomohly rozvoji tohoto fenoménu. Popisuji jejich historii a vůdčí osobnosti. Na závěr přibližuji muzikál současnosti, konkrétně díla uvedená po roce 1989 a uvádím nejmodernější inscenace, které se těší přízni publika dnes.
Vážné muzikály na jevištích West Endu
Hlubučková, Petra ; CÍSAŘ, Jan (vedoucí práce) ; BÁR, Pavel (oponent)
Tématem této diplomové práce jsou vážné muzikály uváděné na West Endu v Londýně. Autorka se nejprve zamýšlí nad pojmem ?vážný muzikál?, jeho vlastnostmi a souvislostí s melodramatem. Poté uvažuje nad několika díly, které se zabývají vážnými tématy a které měla možnost vidět v Londýně (například Lví král nebo Wicked). Poté je pozornost přesunuta na tři muzikály ? Matildu, Billyho Elliota a Bídníky. Autorka se soustředí na první dvě zmíněná díla, jakožto ideální zástupce vážných rodinných muzikálů. Podrobně se věnuje jejich předlohám a poté se snaží analyzovat jejich jevištní podobu s akcentem na proměny, ke kterým došlo při adaptaci. Dále se zaměřuje na témata, jež s těmito díly bezprostředně souvisí. Práce se tak postupně soustředí na některé druhy přepracování, muzikálovou scénografii, tanec, dětské herce, megamuzikály či rodinné muzikály. Autorka se snaží pojmenovat možné důvody, díky nimž došlo ke vzniku nejrůznějších změn.
The Analysis of Motives and Rhythm in the West Side Story
Jankulárová, Michaela ; FRANZ, Vladimír (vedoucí práce) ; ŠRÁMEK, Vratislav (oponent)
In first section this thesis is trying to explain the definition of "musical" and to sum up the brief history of American musical with accentuation of some important and interesting musical productions. Further it is trying to highlight some theatrical, musical-theatrical and pure musical genres from which the musical as we know it today draws. In the second section there is an attempt to define motives and rhythm of musical West Side Story based on analysis of the songs used in it. The main focus is on the songs "America" and "Cool". The songs are analyzed chronologically, with no intention to divide them by themes. The thesis is trying to find out the fundamental elements which are characteristic for each song or which are somehow important for the musical as a whole. 
Marketing specifics of musical shows
Trvalcová, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá marketingovými specifiky muzikálů, s ohledem na pražské komerční muzikály. Teoretická část v úvodě charakterizuje dva základné pojmy, kterými jsou muzikál a marketing. Dále se zaměřuje na marketingový mix, cílového zákazníka, analýzu konkurenčního prostředí a SWOT analýzu. Všechny tyto složky nejprve obecně charakterizuje a pak aplikuje přímo do muzikálového prostředí. Praktická část demonstruje tyto obecné principy prostřednictvím muzikálu Baron Prášil. Další část se věnuje vybraným marketingovým specifikům, které daná oblast přináší. Za pomoci už zmiňovaných obecných principů analyzuje dva vybrané muzikálové projekty současnosti, Robina Hooda a Děti Ráje. V závěru se nachází zmínka o specifikách, které přináší muzikálovým produkcím dílo zakoupené ze zahraničí a také o webových stránkách vznikajících v souvislosti s tímhle žánrem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.