Název: Marketingové špecifiká muzikálov
Překlad názvu: Marketing specifics of musical shows
Autoři: Trvalcová, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing muzikálů; marketingový mix; muzikál; SWOT analýza; marketing mix; marketing of musical shows; musical show; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22990

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18960


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet