Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit VisitBritain
Mészarosová, Jana ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Stejskalová, Martina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit britské centrály cestovního ruchu, VisitBritain. Teoretická část je zaměřena na marketing v cestovním ruchu s důrazem na destinační marketing. V druhé kapitole jsou rozebrány výkonové ukazatele cestovního ruchu Velké Británie a vnímání destinace očima návštěvníků. Poté následuje kapitola o marketingové strategii VisitBritain pro období 2010-2013 a marketingovém programu 2011-2015. Jelikož marketingová strategie i marketingový program vycházejí z velkolepých událostí, které Británie v poslední době zažila, diplomová práce ověřuje hypotézu, zdali měly Letní olympijské hry 2012 pozitivní vliv na příjezdový cestovní ruch Velké Británie. Poslední kapitola je věnována výsledkům kvantitativního výzkumu, který zjišťoval jestli olympijské hry motivovaly mladé lidi k návštěvě Británie.
Tvorba tematického produktu pro destinaci jižní Čechy
Čulíková, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vaníček, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu nového tematického produktu, a to pro destinaci jižní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická část nejprve vymezuje pojmy vztahující se k tematice diplomové práce a zabývá se marketingem destinace a procesem tvorby produktu destinace cestovního ruchu. V praktické části je na základě provedených analýz navržen koncept produktu, jehož smyslem je putování po místech, o kterých se zpívá v jihočeských lidových písních. V závěru jsou predikovány přínosy navrženého tematického produktu a zhodnocen jeho potenciál.
Strategie rozvoje cestovního ruchu vybraného regionu - Královéhradecký kraj
Havelková, Pavla ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Cílem diplomové práce je přiblížit problematiku řízení destinace cestovního ruchu a na základě provedených analýz shrnout potenciál cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji a navrhnout strategii dalšího rozvoje cestovního ruchu. První část práce se zabývá základními pojmy a teorií destinačního managementu a marketingu. Druhá část práce je věnována cestovnímu ruchu v Královéhradeckém kraji. Obsahuje analýzu základních faktorů rozvoje cestovního ruchu, analýzu stávající úrovně cestovního ruchu v kraji, SWOT analýzu a možnosti dalšího rozvoje.
Produkty cestovního ruchu v regionech ČR (Střední Morava a Jeseníky)
Ošťádalová, Irena ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat nabídku produktů cestovního ruchu v turistickém regionu Střední Morava a Jeseníky a zároveň zjistit, zda je plně využíván potenciál regionu pro tvorbu těchto produktů. Dále práce konfrontuje současnou produktovou nabídku s poptávkou a hodnotí, do jaké míry je poptávka uspokojena. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru práce navrženy nové produkty cestovního ruchu, jejichž realizace by přispěla k lepšímu využití potenciálu regionu a k lepšímu uspokojení poptávky.
Využití potenciálu oblasti Pěnčínska pro rozvoj cestovního ruchu
Kořínková, Dana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Tato práce analyzuje potenciál pro rozvoj cestovního ruchu na území Pěnčínska u Jablonce nad Nisou- stávající nabídku produktů cestovního ruchu, nevyužitý potenciál, plánované projekty a investice. Součástí analýzy je dotazníkové šetření mezi místními obyvateli, které má ukázat postoj občanů k cestovnímu ruchu a jeho možnému rozvoji. Tato analýza a poznatky z teoretické části jsou využity pro návrh řízení cestovního ruchu v dané oblasti.
Destinační marketing krajů ČR
Krütznerová, Sandra ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Marketing na úrovni veřejné správy a územní samosprávy nabývá v posledních letech stále více na svém významu. Diplomová práce se zabývá jednou z podoblastí tohoto marketingu, konkrétně destinačním marketingem. V ČR je destinační marketing realizován na několika úrovních - celostátní, regionální a místní. Pozornost je v této práci věnována především regionální úrovni. První část práce obsahuje teoretický základ pro danou problematiku a zabývá se samotným pojmem "destinační marketing", dále marketingovým a komunikačním mixem regionu, věnuje se významu marketingové strategie a také značce a image regionu. Hlavní část diplomové práce tvoří zhodnocení a porovnání realizace destinačního marketingu ve Středočeském, Plzeňském a Libereckém kraji. Nejdříve jsou analyzovány strategické dokumenty jednotlivých krajů zaměřené na marketing, následně je řešena skutečná realizace destinačního marketingu na základě vlastního šetření, pozornost je také věnována způsobům propagace jednotlivých krajů.
Předpoklady rozvoje CR v oblasti Klatovska
KUBEŠOVÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zabývá tématem "Předpoklady cestovního ruchu v oblasti Klatovska" a jejím hlavním cílem je prostřednictvím analýzy cestovního ruchu v oblasti Klatovska vytipovat skrytý potenciál této oblasti. Dílčím cílem práce je realizovat terénní šetření zaměřené na stav cestovního ruchu ve zkoumané oblasti. Navrhnout produkt cestovního ruchu pro vybraný segment návštěvníků. Vyhodnocení terénního šetření, spolu s výsledky situační analýzy oblasti, umožnilo odhalit určité překážky a na jejich základě navrhnout patřičná opatření. Jedním z klíčových opatření je rozšíření nabídky o aktivity spojené s volným časem. V problematice nabídky volnočasových aktivit poukázalo dotazníkové šetření na aktivity související s aktivním trávením volného času a následná analýza odkryla nedostatek produktů cestovního ruchu zaměřených právě na aktivní dovolenou. Přitom jsou tyto aktivity pro návštěvníky nejsilnějším motivem cesty do oblasti. Na základě těchto výsledků byl v práci navržen produkt cestovního ruchu zamřený na aktivní dovolenou.
Potenciál destinace Sokolovsko pro cestovní ruch
Kněžická, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vidlák, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou turistické využitelnosti destinace Sokolovsko. Popisuje lokalizační a realizační faktory existence cestovního ruchu s uvedením konkrétních příkladů, zmiňuje současnou turistickou nabídku, představuje nové projekty či se snaží zhodnotit posun a úspěch projektů starších. Nastiňuje teorii destinačního marketingu a managementu a zmiňuje subjekty a organizace, které v tomto oboru působí. Na závěr popisuje výsledky tří provedených dotazníkových šetření, která probíhala mezi domácím obyvatelstvem, návštěvníky a prodejci pobytových balíčků a zkoumala jejich názor na destinaci a její potenciál pro cestovní ruch.
Destinační marketing a management
Kocková, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Práce mapuje teoretické aspekty destinačního managementu a marketingu. Definuje destinační management a trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu. V práci je aplikován destinačního management a marketing v destinaci Sokolovsko. Pro tuto destiaci je navržena marketingová strategie a marketingový mix.
Strategie rozvoje cestovního ruchu vybrané destinace - analýza činnosti Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava
Večeřová, Lucie ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Vojtová, Zuzana (oponent)
Zajistit destinaci úspěch na trhu cestovního ruchu není v současné době zvyšujících se nároků návštěvníků a sílící konkurence snadno dosažitelným cílem. Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu je úzce spjat s přímým rozvojem regionů, jímž se zabývají moderní disciplíny destinačního marketingu a managementu. Cílem práce je analyzovat činnost Centrály cestovního ruchu -- Jižní Morava, která je organizací destinačního marketingu a managementu v České republice v destinaci Jižní Morava a usiluje o zvýšení počtu návštěvníků s důsledkem zvýšení příjmů z cestovního ruchu v regionu. V práci jsou vymezeny pojmy týkající se destinačního managementu, charakterizována Jižní Morava z pohledu nabídky cestovního ruchu, provedeno zhodnocení její činnosti v kontextu s charakterem regionu a navrženo další směřování aktivit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.