Název:
Strategie rozvoje cestovního ruchu vybrané destinace - analýza činnosti Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava
Překlad názvu:
The Strategy of Tourism Destination Development - the Acitvity Analysis of the Tourism Authority South Moravia
Autoři:
Večeřová, Lucie ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Vojtová, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Zajistit destinaci úspěch na trhu cestovního ruchu není v současné době zvyšujících se nároků návštěvníků a sílící konkurence snadno dosažitelným cílem. Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu je úzce spjat s přímým rozvojem regionů, jímž se zabývají moderní disciplíny destinačního marketingu a managementu. Cílem práce je analyzovat činnost Centrály cestovního ruchu -- Jižní Morava, která je organizací destinačního marketingu a managementu v České republice v destinaci Jižní Morava a usiluje o zvýšení počtu návštěvníků s důsledkem zvýšení příjmů z cestovního ruchu v regionu. V práci jsou vymezeny pojmy týkající se destinačního managementu, charakterizována Jižní Morava z pohledu nabídky cestovního ruchu, provedeno zhodnocení její činnosti v kontextu s charakterem regionu a navrženo další směřování aktivit.Nowadays it is not an easy achievable aim to ensure the success of tourism destination in the tourism market due to tougher and tougher competition and more and more demanding visitor requirements. The sustainable development of tourism is in a close relation with the regional development which the destination marketing and management deal with. The thesis aim is to analyse the activity of the Tourism Authority South Moravia which is the Destination Management Company in the Czech Republic in South Moravia and aims at the visitor number increase in the region. The thesis involves some definitions from destination management field, the characteristics and tourism offers of South Moravia region, the activity evaluation within the context of the regional characteristics and the possible future activities.
Klíčová slova:
Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava; destinační management; destinační marketing; jižní Morava; destination management; destination marketing; South Moravia; Tourism Authority South Moravia
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15561