Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,656 záznamů.  začátekpředchozí1647 - 1656  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 

Marketingové strategie rakouských investičních společností na českém trhu
Kičmerová, Kateřina ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Práce zkoumá působení zahraničních investičních společností na českém trhu. Hodnotí nejen proces vstupu rakouských investičních společností na český trh, ale i množství alokovaných zdrojů, konkurenční výhody a formy vstupu na trh. Dále je v práci analyzována současná situace na trhu podílových fondů, marketingová strategie rakouských investičních společností a jejich marketingový mix. Důraz je kladen především na hodnocení základního produktu, možnosti jeho adaptace, distribuční cesty a jejich řízení a specifické vlastnosti služeb. Práce shrnuje možnost vzniku strategických oken v oblasti kolektivního investování v ČR a schopnost rakouských investičních společností tento potenciál využít.

Exportní strategie firmy Granát Turnov d.u.v.
Kovářová, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Musil, Vlastimil (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na popis exportní strategie firmy Granát Turnov d.u.v. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, přičemž první kapitola popisuje obecně družstvo jako způsob podnikání. Následující kapitoly se zabývají činností družstva Granát, zejména aktivitami spojenými s vývozem. Z teoretického i praktického hlediska je popsán marketingový mix. Závěrem je exportní strategie aplikována na oblast Evropské unie, jsou uvedeny možné problémy poklesu vývozu na tato odbytiště a navrhnuta doporučení.

Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace
Kalvodová, Michaela ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve vybrané sportovní organizaci. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingové komunikace a její zasazení do obecného marketingu. Praktická část se věnuje aplikaci marketingových komunikačních nástrojů na prvoligový fotbalový klub, které jsou analyzovány jak ze strany vedení klubu, tak ze strany fanoušků. Cílem bakalářské práce je na základě kvalitativního zkoumání zjistit, jak efektivně umí klub komunikovat se svými fanoušky, jakých nástrojů k tomu využívá a jaká je odezva fanoušků.

Marketing strategy for chosen company
Laca, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce měla za cíl vytvořit novou marketingovou strategii pro konkrétní firmu. Vybraná firma působí v Praze již od roku 2003 a věnuje se pražení a prodeji výběrové kávy. Závěrečná práce byla vytvořená za předpokladu splnění parametrů akademické práce a reálného přínosu pro vybranou firmu. Práce se skládá z teoretické části, která obsahuje firemní strategii, situační analýzu a marketingový mix a z praktické části, která je odvozená z teorie, reálných dat, interních firemních workshopů a vlastního průzkumu. Marketingová strategie se zakládá na identitě a hodnotách firmy. Splněním cíle práce je formulace základů firemní strategie, situační analýza a tvorba marketingového mixu.

Marketingový plán SK Dynamo České Budějovice
Kramář, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Kafka, Ivan (oponent)
Cílem bakalářské práce je detailní marketingová situační analýza současného marketingového plánu klubu. Na základě marketingové situační analýzy bude navržen marketingový plán, který může klubu sloužit jako podklad pro písemné zpracování.

Marketingový plán vybraného podniku cestovného ruchu – reštaurácia Aura
Repčíková, Andrea ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Predmetom diplomovej práce je vytvorenie marketingového plánu pre reštauráciu nachádzajúcu sa na Slovensku, konkrétne reštauráciu Aura. Práca je rozdelená do dvoch celkov. Prvým je teoretické vymedzenie základných pojmov marketingového plánovania. Druhú časť tvorí samostatný marketingový plán, ktorého súčasťou je okrem iného PESTLE analýza Slovenskej republiky, analýza vnútorného prostredia firmy a nakoniec stanovenie marketingových cieľov a špecifických stratégií k ich dosiahnutiu.

Celokovový letoun kategorie UL a LSA s aplikací moderních avionických, řídících a kontrolních systémů
Kadlčík, Jiří ; Třetina, Karel (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem celokovového letounu podle předpisů UL-2 a LSA. Byla provedena rešerše letounů v dané kategorii na trhu. Z tohoto rozboru byla navržena koncepce, kterou se práce dále zabývá. Druhá část práce se zabývá avionickým vybavením letounů. Byl proveden rozbor trhu a byla navržena cesta pro modernizaci vybavení pro malé sportovní letouny kategorií UL a LSA.

Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Ho Si, Quyet ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Horovič, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou strategie prodejny (značky) Gentleport na trhu. Gentleport obchoduje s pánskými doplňky dovozenými z Anglie. Teoretická část obsahuje základní pojmy a definice, které jsou dále využívány v praktické části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí, které obsahuje významné subjekty (konkurence, dodavatel, zákazník) a důležité faktory (politické, ekonomické, sociální, technické) ovlivňující chod společnosti. V závěru práce je celkové hodnocení výsledků analýzy, z čehož bude plynout návrh konkrétních opatření pro zlepšení a optimalizaci provozu obchodu.

Podnikatelský plán – Mr. Donut
Turišin, Lukáš ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na podnikání. V teoretické části práci jsou uvedeny základní teoretické koncepce týkající se podnikání a podnikatelů. V této části jsou také popsány podnikatelské kompetence, podnikatelské osobnostní rysy a 3 alternativní struktury podnikatelského plánu. Praktická část práce má reálný přínos pro autora, protože je podnikatelským plánem pro autorův podnikatelský záměr. Podstatnou část této práce tvoří marketingový průzkum, kterým autor verifikuje svou hypotézu a definuje velikost trhu. Cílem práce je posouzení životaschopnosti konkrétního podnikatelského záměru.

Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
Nguyen, Thanh Hang ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Stašková, Diana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Loréal Paris v rámci dekorativní kosmetiky. V teoretické části jsou popsány marketingové, komunikační strategie a nástroje. Dále co je to značka, jaké má hodnoty a prvky. Praktická část se zaměřuje na světový kosmetický trh a analýzu českého dekorativního trhu. Nechybí ani představení společnosti Loréal a jejího portfolio. Seznámíme se značkou Loréal Paris a jejími produktovými řadami. V práci se setkáme se SWOT analýzou a konkurenční analýzou značky. Poté jsou rozebrány stávající komerční komunikace. V práci se provádí a vyhodnotí marketingový výzkum na vnímání značky Loréal Paris. Práce je návrhy a doporučení pro dekorativní značku Loréal Paris.