Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,564 záznamů.  začátekpředchozí1519 - 1528dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internet advertising
Molnár, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kmeť, Vladimír (oponent)
Internetová reklama v kontexte User Generated Content a sociálnych komunit. Nové trendy v prístupe k internetovej reklame - soft marketing.
Změny v komunikaci médií a vývojové trendy
Hádková, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Diplomová práce popisuje oblast komerčních komunikací a současnou situaci na mediálním trhu v ČR. Stručně provádí mediálním plánováním a zahrnuje praktickou analýzu mediálního chování dvou vybraných cílových skupin. S vývojem společnosti klesá konzumace tradičních médií a objevují se moderní způsoby, jak spotřebitele ovlivnit. Nové trendy jsou zařazeny s ohledem na jejich využití v ČR a doplněny příklady ze zahraničí. Závěr shrnuje odhady vývoje mediální sféry v kratší časové perspektivě.
Analýza marketingového mixu s využitím segmentovaného přístupu společnosti Simcar v.o.s. 2004 - 2007
Černý, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Analýza marketingového mixu s využitím metod segmentace trhu a benchmarkingu. Nalezení slabých míst a jejich eliminace. Přehodnocení dosavadní marketingové strategie.
Komunikační strategie hudební skupiny
Smolíková, Veronika ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
DP popisuje komunikační strategii, základní prvky komunikačního mixu, nové trendy marketingové komunikace a nový pojem integrované komunikační strategie. Praktická část je aplikací poznatků do praxe, kdy je vytvořen optimální komunikační mix pro poloprofesionální hudební skupinu The BlueMoon hrající revival 60. let.
Srovnáni trhu televizní reklamy v ČR a v Rakousku
Kapušanská, Viktoria ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
S reklamou sa stretavame denne na kazdom kroku. Tato praca sa orientuje na najucinnejsie medium v ramci reklamy televiziu. Diplomova praca sa v prvej casti zaobera vysvetlenim teoretickeho aparatu, ktory je neskor pouzity v praktickej casti. Praktická cast porovnáva trhy televiznej reklamy v Ceskej republike a Rakusku za pomoci manazmentoveho nastroja PEST analyzy. Priblizuje ich vyhody a nevyhody, atd.
Reklama a média
Maříková, Michaela ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje základní charakteristiku reklamy a srovnání její pozice ve vybraném sdělovacím prostředku-televizi v České republice a v Německu. V teoreticé části je definována reklama a popsán její vývoj až do současné doby. Porovnání její pozice v oblasti televizního vysílání probíhá na základě několika kritérií-legislativní vymezení a právní úpravy, způsob financování a obecné názory a postoje obyvatel obou zemí k dané problematice.
Využití internetu v marketingových aktivitách mezinárodní firmy SGS
Pešková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chochol, Jan (oponent)
Diplomová práce analyzuje možnosti využití internetu v marketingu se zaměřením na webové stránky a jejich roli v rámci marketingové strategie; elektronickou poštu a její dominantní postavení v rámci komunikace, extranet a jeho využití v rámci komunikace se zákazníky a intranet pro interní komunikaci. Část práce je také věnována reklamě na internetu. Konkrétně je práce věnována využití těchto nástrojů ve společnosti SGS.
Marketing na Internetu se zaměřením na technologii Flash
Velička, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrdlička, Pavel (oponent)
Internet je fenoménem současnosti, v tržní realitě dnešní doby stále více platí ono rčení ? ?Kdo není na internetu, jako by nebyl?. Internetový marketing je dnes nedílnou součástí marketingu většiny firem. Dynamicky se rozvíjející tržní prostředí dneška však klade o to vyšší nároky na orientaci v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat moderní teoretické přístupy v marketnigu ? zejména v oblasti využití internetu jako reklamního média a demonstrovat praktické využití technologie Flash na konkrétních příkladech. Předpokladem pro dosažení cíle této práce je má několikaletá zkušenost v oblasti internetového marketingu, prezentace a vizuální komunikace firem a především technologie Flash. Proto jsem se kromě nezbytných teoretických východisek zaměřil i na praktické ukázky a doporučení v této oblasti. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek internetového marketingu a technologie Flash a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci.
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Marušáková, Markéta ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Pojmy z oblasti regulace reklamy. Regulace reklamy z hlediska obsahu a objemu. Kodex reklamy a Rada pro reklamu. Dozor nad reklamou. Obrana proti nevyžádané reklamě.
Náklady na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu
Janečková, Hana ; Vančurová, Alena (vedoucí práce) ; Slintáková, Barbora (oponent)
Práce se zabývá analýzou uplatňování nákladů na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu. Hlavní části práce jsou věnovány analýze systému uvedených nákladů v České republice a ve Velké Británii s cílem jejich vzájemné komparace. V práci jsou uvedeny přístupy evropských států k uplatňování nákladů na reprezentaci jako daňově uznatelných. Autor se zaměřuje zejména na analýzu rozdílů spočívajících především v odlišném pojetí samotného pojmu nákladů na reprezentaci. Za významnou výhodu Velké Británie považuje autor detailní rozpracování přístupu k uvedené skupině nákladů, neboť tím dochází k odstraňování nejasností a minimalizaci pochybností týkající se výkladu samotné legislativy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,564 záznamů.   začátekpředchozí1519 - 1528dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.